معرفی 4 مدل اسباب بازی کنترلی دخترانه

معرفی 4 مدل اسباب بازی کنترلی دخترانه
اسباب بازی های کنترلی اسباب بازی هایی هستند که به کمک ریموت کنترل و از راه دور هدایت می شوند. اسباب بازی کنترلی دخترانه صرفا به جنسیت خاصی اشاره ندارد .اما انتخاب طرح و رنگ دخترانه این اسباب بازی ها را برای دختران جذاب تر می کند

اگر فرزندان شما نیز طرفدار انواع عروسک کنترلی مثل سگ کنترلی هستند؛ این مقاله مختص شماست. چرا که اسباب بازی هایی تحت عنواناسباب بازی کنترلی دخترانه صرفا به جنسیت خاصی تعلق ندارند، بلکه والدین می‌توانند علاوه بر دختربچه‌ها، برای پسربچه‌ها نیز این لوازم را تهیه کرده و آن‌ها را خوشحال کنند. اما در این میان انتخاب طرح‌ و رنگ دخترانه درخرید اسباب بازی کنترلی از جمله عروسک و ربات کنترلی دخترانه می‌ تواند آن را برای دختر بچه‌ ها مناسب سازد. امروزه استقبال از اسباب بازی های کنترلی دخترانه بسیار بیشتر شده است تا جایی که دختر بچه ها علاوه بر عروسک ترجیح می دهند اسباب بازی های دیگری همچون اسباب بازی های کنترلی نیز داشته باشند. در این مقاله قرار است درباره انواع اسباب بازی های کنترلی دخترانه صحبت کنیم. پس با ما باشید.

اسباب بازی کنترلی دخترانه

بازی با اسباب‌ بازی‌ های کنترلی دخترانه می‌ تواند تأثیرات مثبت زیادی بر رشد و توسعه کودکان داشته باشد. این اسباب‌ بازی‌ ها نه تنها سرگرم‌ کننده هستند، بلکه مهارت‌ های مختلفی را نیز تقویت می‌ کنند.

  1. تقویت مهارت‌ های حرکتی: بازی با اسباب‌ بازی‌ های کنترلی نیازمند هماهنگی بین چشم و دست است که به تقویت مهارت‌ های حرکتی ظریف کمک می‌ کند.
  2. افزایش خلاقیت و تخیل: کودکان با استفاده از این اسباب‌بازی‌ها می‌توانند داستان‌ها و سناریوهای مختلفی را خلق کنند که به توسعه خلاقیت و تخیل آن‌ها کمک می‌کند.
  3. تقویت مهارت‌ های حل مسئله: کنترل اسباب‌ بازی‌ ها و مواجهه با چالش‌ های مختلف در طول بازی، به کودکان کمک می‌ کند تا مهارت‌ های حل مسئله خود را تقویت کنند.
  4. افزایش اعتماد به نفس: موفقیت در کنترل و هدایت اسباب‌ بازی‌ ها می‌ تواند به افزایش اعتماد به نفس کودکان کمک کند.
  5. تشویق به یادگیری تکنولوژی: اسباب‌ بازی‌ های کنترلی می‌ توانند کودکان را با اصول اولیه تکنولوژی و الکترونیک آشنا کنند و علاقه آنها به این حوزه‌ ها را افزایش دهند.

شما را به مطالعه مقاله جامع راهنمای اسباب بازی دخترانه که در ادامه می آوریم دعوت می کنیم:

راهنمای جامع اسباب بازی دخترانه

در حال حاضر اسباب بازی کنترل‌دار دخترانه یکی از محبوب‌ ترین اسباب بازی‌ ها برای دختر بچه‌ ها است. چرا که کودکان می‌ توانند آن را از راه دور کنترل و هدایت کنند. این اسباب بازی‌ ها غالبا برای کودکان بالای 3 سال مناسب هستند و می‌ توانند آن‌ها را ساعت‌ ها سرگرم بازی کنند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، لازم است با خرید اسباب بازی های کنترلی، تکنولوژی را وارد زندگی فرزندان خود کرده و آنها را برای یادگیری آماده کنیم. برای سفارس انواع سگ کنترلی، با کارشناسان کودک پلاس در تماس باشید.

معرفی فروشگاه برای خرید اسباب بازی کنترلی

اسباب بازی کنترلی دخترانه یکی از وسایل سرگرمی و اسباب بازی دخترانه است که می‌ توانند با کمک ریموت کنترل، از راه دور آن را در مسیر دلخواه هدایت کنند. در حقیقت اسباب بازی‌های کنترلی فارغ از جنسیت، دارای ظاهر، خصوصیات و کاربرد‌های گوناگونی هستند که آن‌ها را برای کودکان جذاب می‌ کند.

کلیه اسباب بازی‌ هایی که به وسیله کنترل‌ کننده‌ های رادیویی هدایت می‌ شوند، در واقع از یک اصل مشترک تبعیت می‌ کنند. تنها تفاوت آنها نوع کاربری‌ های تعریف‌ شده برای آنها است که می‌ تواند آنها را برای استفاده در محیط‌ های گوناگون مناسب سازد.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع اسباب بازی های کنترلی شما را برای انتخاب بهترین اسباب بازی کنترلی دخترانه، مناسب فزندتان یاری می دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت کودک پلاس به آدرس https://koodakplus.com/ ضمن ثبت سفارش، محصول خود را در اولین فرصت ممکن دریافت کنید.

در ادامه به معرفی تعدادی از اسباب بازی های کنترلی دخترانه مثل انواع عروسک کنترلی، در فروشگاه کودک پلاس می پردازیم.

عروسک سگ کنترلی راهرو گوش بلند آیتم 7120

عروسک سگ کنترلی راهرو گوش بلند آیتم 7120(سگ جینو) یکی از بهترین مدل های سگ کنترلی است. این عروسک یک اسباب بازی کنترلی رباتیک است که برای دختربچه ها و پسربچه ها مناسب است.

وب سایت کودک پلاس، ارائه دهنده اسباب بازی کنترلی دخترانه، از قبیل سگ کنترلی و عروسک کنترلی
وب سایت کودک پلاس، ارائه دهنده اسباب بازی کنترلی دخترانه، از قبیل سگ کنترلی و عروسک کنترلی

این عروسک کنترلی مناسب گروه سنی کودکان بالای 3 سال می باشد. همچنین جنس آن از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت است.

هلیکوپتر اسباب بازی کنترلی 4/5 کانال مدل f65058

هلیکوپتر اسباب بازی کنترلی 4/5 کانال مدل f65058؛ هلی کوپتر کنترلی starry sky یک اسباب بازی با طراحی زیبا و جذاب می باشد که برای گروه سنی 14 سال و بالاتر تولید و به بازار عرضه شده است. بدنه مقاوم و محکم، قیمت مناسب و بسته بندی خوب، این هلی کوپتر آن را به گزینه ای مناسب برای هدیه دادن تبدیل کرده است.

هلی کوپتر starry sky مدل F65058 یک نمونه منحصر به فرد و جدید می باشد که قطعات الکترونیکی آن با استفاده از مواد اولیه سازگار با محیط زیست ساخته شده است. منبع تغذیه این هلی کوپتر، باتری قابل شارژ لیتیومی با ظرفیت 7/3 ولت 250 میلی آمپری می باشد.

کنترل کردن هلیکوپتر اسباب بازی کنترلی 4/5 کانال مدل f65058 بسیار راحت است

این هلی کوپتر به وسیله ریموت کنترل هدایت می شود و قابلیت تنظیم برای پرواز به جهات مختلف مانند چپ و راست، بالا و پایین و همچنین کنترل چراغ ها و روشنایی هلی کوپتر را دارد. ریموت کنترل این محصول با اشعه مادون قرمز کار می کند.

ریموت کنترل این هلی کوپتر زیبا با 6 باتری AA کار می کند که البته در بسته بندی دستگاه موجود نمی باشد. این هلی کوپتر در ابعاد 140×235×110 میلی متر طراحی و تولید شده است. مدت زمان پرواز هلی موپتر مورد نظر حدود 6 الی 8 دقیقه است و برد پرواز هلی کوپتر حدود 8 الی 15 متر می باشد. برای خرید اسباب بازی کنترلی تم دخترانه و یا انواع اسباب بازی کنترلی پسرانه، با کارشناسان کودک پلاس در تماس باشید.

اسباب بازی ماشین دیوانه کنترلی شارژی و موزیکال مدل 607

اسباب بازی ماشین دیوانه کنترلی شارژی و موزیکال مدل 607؛ دارای رنگ های قرمز و آبی و همچنین سبز و زرد می باشد و رنگ های استفاده شده در ساخت آن بسیار جذاب است. ماشین دیوانه کنترلی acrobatic car یک ماشین همراه با ریموت کنترل است که معروفیت اصلی آن به خاطر چرخش های ناگهانی و جذاب و حرکات اکروباتیک و معلق زدن های پاپی است. با این ماشین جذاب می توان ساعت ها سرگرم شد و هر گاه که باطری آن تمام شد، به راحتی و به وسیله آداپتوری که در درون جعبه محصول است آن را شارژ کرد و مجددا استفاده کرد.

ماشین دیوانه کنترلی شارژی و موزیکال مدل 607 قابلیت پشتک زدن در عین حرکت را دارد

ماشین کنترلی اکروباتیک کار؛ قابلیت سرگرم کردن هم دختر بچه ها و هم پسر بچه ها را دارد. این اسباب بازی دارای لاستیک های بزرگ و ضربه گیر می باشد، که باعث می شود ماشین بتواند در هر سطح و سطوحی حرکت کرده و مشکلی از این بابت نداشته باشد.

اسباب بازی ماشین پاترول کنترلی مدل QX-2005

اسباب بازی ماشین پاترول کنترلی مدل QX-2005؛ شاستی بلند می باشد بوسیله چهار عدد باطری قلمی سایز AA تغذیه می شود. همچنین فرمان پذیری خیلی خوبی از فرستنده (کنترل) خود دارد و می تواند بیش از ده متر از کنترل خود فاصله بگیرد.

پاترول کنترلی مدل QX-2005 از چرخ های آج دار بهره می برد

از مزیت های ماشین کنترلی اسباب بازی می توان به چرخ های بزرگ و موتور قدرتمند آن اشاره کرد. این امر به شما این امکان را می دهد که در داخل و خارج منزل از آن استفاده کنید و از سرعت و کیفیت آن لذت ببرید. ماشین اسباب بازی شاستی بلند؛ برای سنین 3 سال به بالا مناسب می باشد. تجربه همکاران ما در کودک پلاس نشان داده که این محصول می تواند به راحتی بر روی فرش و سطوح ناهموار حرکت کند. این محصول فقط یک مختص دخترها نیست، بلکه یک اسباب بازی کنترلی پسرانه نیز می باشد.

اسباب بازی ربات کنترلی طرح هشت پا مدل ZR2091

اسباب بازی ربات کنترلی طرح هشت پا مدل ZR2091؛ یک اسباب بازی بسیار جذاب با قابلیت حرکت بوسیله کنترل است. ربات کنترلی طرح هشت پا دوست داشتنی دارای 6 پا و 2 دست می باشد. این ربات علاوه بر حرکت، کنترلی نیز می باشد و به همراه آن موزیک و نور های رنگارنگ جذابی از چشم، دهان، سینه، و زیر ربات پخش می شوند. ابعاد کنترل این ربات، 16x5x6 سانتی متر است. این محصول جذاب می تواند هم برای آقا پسرها، و هم برای دختر خانم ها یک هدیه فوق العاده سرگرم کننده باشد.

 ربات کنترلی طرح هشت پا مدل ZR2091؛  می تواند به جهات مختلف حرکت کند

دارای 3 نوع کارکرد و استفاده مختلف است. شما می توانید با استفاده از کنترل ربات، آن را به عقب و جلو و اطراف حرکت دهید. این محصول یک عروسک کنترلی رباتیک نیز می باشد. در ضمن می توانید به صورت همزمان پخش نور و موزیک آن را فعال کنید. همچنین یک حالت اتوماتیک در ربات تعریف شده است، که حرکت، پخش نور و موزیک را خود ربات به صورت اتوماتیک انجام می دهد و نیازی به کنترل توسط شما نیست. در این حالت اگر در طول حرکت ربات با مانعی برخورد کند، مسیر خود را تغییر داده و به حرکت خود ادامه می دهد. در حالت سوم نیز ربات هیچ حرکتی ندارد و به صورت ثابت نور ها و موزیک های خود را پخش می کند. این ربات به وسیله 2 عدد باطری قلمی برای کنترل و 3 عدد باطری قلمی برای خود ربات تغذیه می شود. این مسئله استفاده از این محصول را بسیار راحت تر می کند. این ربات جزو بهترین مدل های اسباب بازی کنترلی پسرانه و دخترانه محسوب می شود.

عروسک کنترلی طرح اسب پونی مدل 807

ربات کنترلی طرح اسب پونی مدل 807؛ یک اسباب بازی حرکتی می باشد که دارای یک ریموت کنترل جذاب است.

ربات کنترلی طرح اسب پونی مدل 807 دارای تم دخترانه است

این محصول دارای سنسور های مادون قرمز می باشد، که باعث واکنش این حیوان به دنیای اطراف خود می شود. این اسب پونیرباتیک با موزیک های جذاب خود، می تواند کودک شما را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد. انواع اسب و سگ کنترلی، جزو محبوب ترین آرسی های بازار هستند.

نتیجه گیری

در این مقاله انواع اسباب بازی کنترلی دخترانه از قبیل عروسک کنترلی صحبت کردیم. همچنین محبوب ترین مدل سگ کنترلی موجود در بازار ایران را معرفی کردیم. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر برای خرید اسباب بازی کنترلی دخترانه و اسباب بازی کنترلی پسرانه هستید، با کارشناسان کودک پلاس در تماس باشید.

سوالات متداول پیرامون خرید اسباب بازی کنترلی دخترانه

مشخصات عروسک کنترلی طرح اسب پونی مدل 807:
این محصول دارای سنسور های مادون قرمز می باشد، که باعث واکنش این حیوان به دنیای اطراف خود می شود
شاستی بلند می باشد بوسیله چهار عدد باطری قلمی سایز AA تغذیه می شود
14 سال به بالا

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)