معرفی بهترین اسباب بازی های موزیکال؛ارگ

معرفی بهترین اسباب بازی های موزیکال؛ارگ
اسباب بازی های موزیکال از جمله اولین اسباب بازی هایی است که کودک با آن آشنا می شود.اسباب بازی های موزیکال در انواع و اقسام مختلف تولید می شود.ارگ یکی از اسباب بازی های محبوب موزیکال است که از ابتدایی ترین تا حرفه ای ترین سطح تولید می شود.

اسباب بازی های موزیکال بواسطه آهنگین بودن و بعضا قابلیت نور و چراغ  یکی از محبوبترین اسباب بازی ها نزد کودکان بشمار می رود.اسباب بازی های موزیکال از اولین اسباب بازی هایی است که کودک با آنها آشنا می شود. کودک در حین بازی بااسباب بازی های موزیکال جهت صدا را تشخیص می دهد و از این طریق قدرت شنوایی کودک تقویت می شود.

اسباب بازی های موزیکالدر انواع و مدل های مختلفی عرضه می شود که با توجه به سن و توانایی های کودک والدین می توانند این اسباب بازی ها را خریداری کننند.

شما را به مطالعه مقاله جامع راهنمای اسباب بازی موزیکال که در ادامه می آوریم دعوت می کنیم:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

 اکثر والدین دوست دارند که کودک خود را در کلاس های موسیقی ثبت نام کنند، و در آینده فرزندی هنرمند داشته باشند. مسلما یکی از کم هزینه ترین و راحت ترین راه ها، تهیه اسباب بازی های موزیکال و ارگ و کیبورد های باطری خور، را برای کودک است.

یکی از محبوب ترین اسباب بازی های موزیکال ارگ ها هستند که در سطوح مختلف از ابتدایی تا حرفه ای طراحی و تولید می شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از این ارگ های اسباب بازی موجود در فروشگاه کودک پلاس آشنا کنیم.

 

ارگ 37 کلید بیگ فانUSBدار مدل 3755

ارگ 37 کلید بیگ فان USB دار مدل 3755؛برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول در 2 رنگ بندی سفید و قرمز عرضه می شود، که با توجه به سلیقه فرزند خود می توانید یک مورد را سفارش دهید. این ارگ بیگ فان بچه گانه دارای یک میکروفون بوده، که جذابیت بازی را بیشتر می کند.

ارگ 37 کلید بیگ فان USB دار مدل 3755 با تجهیزات جانبی کامل

این اسباب بازی موزیکال با استفاده از کابل یو اس بی موجود در بسته بندی، قابلیت اتصال به موبایل را دارد. همچنین یک بند لاستیکی در این محصول قرار دارد، که می توان آن را به دو طرف ارگ متصل کرد. این کار امکان حمل آسان تر اینارگ را به فرزند شما می دهد، و می تواند با آن را با خود جا به جا کند. بازی با این ارگ BIG FUN می تواند باعث رشد خلاقیت، تقویت تمرکز، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان شود.

 

کیبورد اسباب بازی 61 کلید مدلQ-888A

کیبورد اسباب بازی 61 کلید مدل Q-888A؛برای بعد از 3 سالگی مناسب است.این کیبورد اسباب بازی دارای 100 صدای مختلف می باشد، و می تواند وسیله خوبی برای یادگیری موسیقی، و رشد ذهنی کودک شما باشد.

کیبورد اسباب بازی 61 کلید مدل Q-888A با حالت های صدایی متنوع

همچنین این کیبورد دارای 12 موسیقی دمو است، که کودک شما می تواند برای ایده یابی از آن ها استفاده کند. امکان تنظیم تمپو، امکان آکورد گیری و... باعث شده تا این کیبورد اسباب بازی، یک وسیله جذاب و فوق العاده آموزنده برای کودک شما باشد. از جمله مزیت های بازی با این محصول می توان به افزایش هوش هیجانی، تقویت ذهن موسیقیایی و تقویت دست و انگشتان اشاره کرد. این کیبورد بچه گانه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و دوام بالایی در برابر ضربات احتمالی دارد.

 

ارگ اسباب بازی موزیکال 37 کلید

ارگ اسباب بازی موزیکال 37 کلید؛یکی از اسباب بازی های موزیکال فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس می باشد، که به تازگی به جمع محصولات ما پیوسته است و برای فروش آنلاین بروی سایت قرار گرفته است. از آنجایی که این ارگ اسباب بازی موزیکال، هم بوسیله باطری های قلمی و هم به وسیله برق تغذیه می شود، شما را بی نیاز از خریدن چندین و چند باره باطری خواهد کرد، و از این بابت در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

ارگ اسباب بازی موزیکال 37 کلید با قابلیت پخش صدای میکروفون

ارگ اسباب بازی موزیکال 37 کلید؛ برای کودکان بالای سه سال مناسب و سرگرم کننده می باشد. این ارگ اسباب بازی که بهکیبورد الکتریکی نیز معروف است دارای 37 کلید موزیکال می باشد که به وسیله آنها می توان آهنگ های زیبا و مختلفی را نواخت. این محصول از لحاظ سایز جزو ارگ های سایز متوسط دسته بندی می شود و دارای قیمت بسیار مناسبی است.

 

ارگ اسباب بازی کودک مدل 3738-Electronic Keyboard

ارگ اسباب بازی کودک مدل 3738-Electronic Keyboard؛ارای 44 کلید است و یکی از بزرگ ترین ارگ های اسباب بازی کودک در میان هم رده های خود می باشد. این محصول امکانات زیادی از جمله تغییر صدا (به معنی تغییر صدای کلید ها در حالت مختلف مثل: پیانو، ارگ، گیتار، و...) را داراست. اسباب بازی پیانو هلو کیتی، از دیگر محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی کودک پلاس است. این بازی آموزشی دخترانه مناسب رده سنی 2 سال به بالا می باشد.

ارگ اسباب بازی کودک مدل 3738-Electronic Keyboard هم با برق و هم با باتری کار میکند

کیبورد موزیکال کودک، بوسیله شش عدد باطری قلمی تغذیه می شود و همچنین می توان آن را به برق شهری وصل کرد و بدون نگرانی از تمام شدن باطری های آن ساعت ها از آن استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی هایارگ اسباب بازی مدل 3738، داشتن میکروفن است که بچه ها می تواند با استفاده از میکروفن این محصول، خوانندگی را تمرین کنند و خلاقیت خود را در این زمینه بالا ببرند. ارگ میکروفون دار کودک، ساخت کشور چین است. سایز جعبه محصول 150*180*700 میلی متر و وزن آن 1200 گرم است. جنس بدنه اسباب بازی از پلاستیک مقاوم و با کیفیت ساخته شده است. کیبورد موزیکال باتری خور مدل 3738؛ نقش مهمی در هماهنگی چشم و دست و همچنین هوش کودک دارد. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس، انواع مختلفی از اسباب بازی های موزیکال را ارائه می دهد. این محصولات علاوه بر جنبه سرگرمی، باعث تقویت قوه تخیل و هوش موسیقیایی می شوند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)