معرفی بهترین و محبوب ترین ماشین های راهسازی؛کامیون

معرفی بهترین و محبوب ترین ماشین های راهسازی؛کامیون
از عرضه ماشین های راهسازی به عنوان اسباب بازی مدت زمان زیادی نمی گذرد اما در همین مدت توانسته محبوبیت زیاد را در بین کودکان کسب کند. کامیون یکی از محبوبترین محصولات راهسازی است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

کامیون ها یکی دیگر از ماشین های راهسازی هستند که محبوبیت زیادی در بین کودکان و نوجوانان دارند. این ماشین ها از آنجایی که بر اساس مدل واقعی شان اما در مقیاسی کوچکتر ساخته می شوند، بسیار شبیه به ماکت اصلی هستتن که این باعث محبوبیت بیشتر این قببل اسباب بازی ها شده است. تا جایی که بسیاری از بزرگسالان نیز برای کلکسیون های خود از آنها استفاده می کنند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی تعدادی از کامیون های اسباب بازی که اخیرا مورد استقبال قرار گرفت اند را معرفی کنیم. ما در فروشگاه اسباب باز کودک پلاس ضمن عرضه انواع محصولات با کیفیت اسباب بازی، سفارش شما را ثبت و در اولین فرصت ممکن به دستتان می رسانیم.

 

 ست کامیون و هواپیما اسباب بازی 7756/307

ست کامیون و هواپیما اسباب بازی 7756/307؛ این مجموعه زیبا که تشکیل شده از 3 ماشین و یک هواپیما و با یک سری وسایل راهنمایی و رانندگی همراه شده است، بسیار پر طرفدار و خوش قیمت است. شما می توانید با خرید ست کامیون و هواپیما اسباب بازی بچه ها را بسیار خوشحال کنید و آنها را به وجد بیاورید.

 ست کامیون و هواپیما اسباب بازی 7756/307 دارای انواع وسایل نقلیه

این ست ماشین های اسباب بازی شامل یک عدد ماشین آمبولانس، یک عدد کامیون تانکر دار، یک عدد کامیون پله دار و یک عدد هواپیما است که همگی آنها از جنس پلاستیک مرغوب تهیه شده اند و در یک بسته بندی زیبا دور هم جمع شده اند.

اسباب بازی ها و ماشین های مجموعه؛ از آنجایی که بسته بندی زیبایی دارند، مناسب برای هدیه دادن هستند و می توان آن ها را در مناسبت های مختلف برای کودک خود تهیه کرد.

 

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

کامیون کنترلی مدلHuina-1556

کامیون کنترلی مدل Huina-1556؛در ابعاد 1:18 تولید شده است، یعنی 18 برابر کوچک تر از نمونه واقعی می باشد. این کامیون محصولی از برند نام آشنای هوینا است. این کامیون کنترلی برای سنین بعد از 8 سالگی مناسب است.

کامیون کنترلی مدل Huina-1556 با برد بالای ریموت

برند هوینا به صورت تخصصی ماکت ها و ماشین های اسباب بازی تولید می کند. این برند محصولات متنوعی دارد که برای مشاهده نمونه های بیشتر، می توانید اینجا کلیک کنید. جزئیات به کار رفته در ساخت این کامیون اسباب بازی، باعث جذابیت هرچه بیشتر این محصول برای کودک شما می شود. یکی دیگر از جذابیت های این کامیون، متحرک بودن تریلر آن ها است.

 

ماکت فلزی کامیون راه سازی مدلHuina-1712

ماکت فلزی کامیون راه سازی مدل Huina-1712؛محصولی از برند نام آشنای هوینا می باشد، و برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این محصول اتصالات متحرکی دارد، که جذابیت کامیون راهسازی اسباب بازی را چند برابر می کنند.

ماکت فلزی کامیون راه سازی مدل Huina-1712 با جک های باری

بازی با این کامیون راه سازی اسباب بازی می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، باعث تقویت تمرکز و تقویت قدرت خلاقیت او می شود. یکی از جذابیت های این کامیون اسباب بازی، جزئیات بسیار دقیقی است که در ساخت این محصول رعایت شده.

 

ماکت کامیون فلزی مدلHuina-1912

ماکت کامیون فلزی مدل Huina-1912؛برای بعد از 8 سالگی مناسب است. ماکت کامیون فلزی اسباب بازی محصول برند هوینا می باشد، که یک برند تخصصی تولید ماکت های فلزی است.

ماکت کامیون فلزی مدل Huina-1912 مناسب گروه سنی 8 سال به بالا

این کامیون در مقیاس 1:40 ساخته شده است. این مقیاس یعنی این کامیون 40 برابر از نمونه واقعی کوچک تر می باشد. یکی از جذابیت های این محصول، جزئیات فوق العاده ای است که در ساخت آن رعایت شده است.

 

کامیون کنترلی اسباب بازی مدل 5-22

کامیون کنترلی اسباب بازی مدل 5-22؛برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این اسباب بازی یک ریموت کنترل 7 کاناله دارد، که به وسیله باتری های قلمی معمولی تغذیه می شود. این کامیون کنترلی اسباب بازی در مقیاس 1:24 ساخته شده، که یعنی 24 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر می باشد.

کامیون کنترلی اسباب بازی مدل 5-22 با ریموت 7 کاناله

ما در کودک پلاس ماشین های کنترلی زیادی را عرضه می کنیم، که برای مشاهده مدل های بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید. قسمت باری این کامیون متحرک است، که فرزند شما می تواند با استفاده از ریموت کنترل، آن را بالا و پایین کند. مواد به کار رفته در این محصول با کیفیت بوده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربه و فشار دارد. این کامیون کنترلی توانایی حرکت در جهات مختلف را دارد، و بازی با آن می تواند باعث افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل، تقویت تمرکز و همچنین تقویت دست و انگشتان شود.

 

کامیون کنترلی مدلHuina-1557

کامیون کنترلی مدل Huina-1557؛محصولی از برند هوینا می باشد و یک نمونه شارژی است. این کامیون کنترلی به وسیله کابل USB موجود در بسته بندی قابل شارژ می باشد.

کامیون کنترلی مدل Huina-1557 با قابلیت شارژ

یکی از جذابیت های اصلی این محصول جزئیات فوق العاده آن است. این محصول دارای یک ریموت کنترل جذاب می باشد، که کودک می تواند از هدایت کامیون لذت ببرد. همچنین بهتر است برای حرکت دادن این ماشین از دست استفاده نشود، و فقط به وسیله ریموت کامیون را حرکت دهید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)