معرفی محبوب ترین انواع گیم پارتی های موجود در بازار

معرفی محبوب ترین انواع گیم پارتی های موجود در بازار
با زی هایی که به صورت گروهی و در جمع های دوستانه و خانوادگی با هدف لذت و سرگرمی انجام می شود را گیم پارتی یا بازی های مهمانی می گویند

گیم پارتی ها یا بازی های مهمانی از جمله بازی هایی است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. گیم پارتی به بازی هایی گفته می شود که به صورت چند نفره، در جمع های دوستانه و یا در مهمانی ها انجام می شود. این بازی ها که معمولا با هدف لذت و سرگرمی طراحی می شوند، بازی های ساده ای هستند که افراد عادی به راحتی یاد می گیرند.

از آنجایی استفاده زیاد کودکان و نوجوانان از موبایل و سایر وسایل الکترونیکی همچون تبلت، به یکی از دغدغه های والدین تبدیل شده است استفاده از گیم پارتی یا بازی های مهمانی می تواند یکی از راهکارهایی باشد که کودکان و نوجوان در عین حال که سرگرم می شود زمان بیشتری را در کنار والدین و خانواده سپری کنند.

بازی های گروهی محبوب

یکی از ویژگیهای مثبت گیم پارتی ها گروهی بودن این بازی هاست. کودکان در جمع یاد می گیرند بهتر با هم تعامل داشته باشند و تعاملات اجتماعی را در جمع به خوبی یاد می گیرند.در ادامه به معرفی تعدادی از محبوب ترین گیم پارتی های موجود می پردازیم

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گیم پارتی ها مقاله ای با عنوان"همه آنچه که باید در مورد گیم پارتی ها یا بازی های ممهمانی بدانید" تهیه شده که      می توانی مطالعه کنید.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع گیم پارتی، بازی های مهمانی و دورهمی، شما را در انتخاب اسباب بازی مناسب شما و یا فرزند دلبندتان یاری می دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه با سایت فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس به آدرس https://koodakplus.com/ اسباب بازی مورد نظر خود را سفارش و در اسرع وقت از طریق پیک تحویل بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از محبوب ترین گیم پارتی ها را به شما معرفی کنید

بازی فکری مدل بلوفه زینگو

بازی فکری مدل بلوفه زینگو؛ این محصول از برند زینگو است که تعداد بازیکنان در آن بین 2تا 86نفر می‌تواند متغیر باشد در بازی بلوفه هدف جمع‌آوری بیشترین حیوانات ارزشمند مزرعه برای به دست آوردن عنوان بهترین کشاورز منطقه است. شما باید با فریب دادن و گمراه کردن رقیبان، بیشترین حیوانات را جمع‌آوری کنید تا برنده‌ی بازی شوید. ابتدا به تعداد دلخواه، از کارت‌های دست خود جدا کرده و بدون نشان دادن آن‌ها، اعلام می‌کنید چه حیواناتی هستند؛ سپس به یکی از بازیکنان حق انتخاب می‌دهید که تصمیم بگیرد آیا شما درست گفته‌اید یا نه.

بلوفه یک بازی کارتی گروهی است

اگر آن بازیکن درست بگوید، او کارت‌های حیوانات مزرعه‌ای که بازی کرده‌اید را دریافت می‌کند، اما اگر اشتباه حدس بزند، شما کارت‌ها را دریافت می‌کنید. هر بازیکنی که کارت‌های حیوانات مزرعه را برنده شود، آن‌ها را به مجموعه‌ی خود اضافه می‌کند. اما از کلاغ‌ها بر حذر باشید، که آفت مزرعه است و موجب کم‌شدن امتیازتان می‌شود.

 

اسباب بازی مدل بوم بال

اسباب بازی مدل بوم بال؛ این محصول از برند زینگو است که تعداد بازیکنان در آن 2 تا 6 نفر متغیر است و با انداختن تاس، بازی شروع می‌شود. عددی که تاس نشان می‌دهد، تعداد دفعاتی است که باید میله‌ها را به داخل (به سمت بادکنک) فشار بدهید.

در بوم بال تمرکز به همراه شانس مهم است

شکاف‌های کوچکی روی هر کدام از میله‌هاست. این شکاف‌ها نشان می‌دهد که هر میله را باید چه مقدار به داخل فشار بدهید. وقتی میله‌ها را فشار می‌دهید و شکاف‌ها جا می‌افتند یک صدای «تیک» کوچولو می‌شنوید. هر کسی که زودتر از بقیه، بالون کوچک (یا همون بادکنک) را سوراخ کند یا بترکاند، از بازی کنار رفته و بازی با بقیه‌ی بازیکن‌ها ادامه پیدا می‌کند.برای خرید و مشاهده این بازی اینجا کلیک کنید

 

بازی فکری اسمایل Smile بازیکن

بازی فکری اسمایل Smile بازیکن؛ بازی فکری اسمایل برگرفته از بردگیم smile، یکی از مشهورترین بردگیم‌ها در سطح جهان است. این بازی توسط گروه تولیدی بازی کن طراحی و تولید شده است. برند بازیکن تولید کننده بازی‌های فکری متنوعی است که سبک همه آنها گروهی است. مزیت محصولات بازیکن این است که آنها مناسب همه سنین هستند. پس اگر به دنبال یک سرگرمی گروهی برای دورهمی‌های خود هستید، برند بازیکن را انتخاب کنید.

اسمایل یک بازی گروهی با تصاویر شاد

بردگیم کارتی لبخند smile نیز به صورت گروهی اجرا می‌شود و مناسب برای گروه سنی کودکان بالای 8 سال، نوجوانان و بزرگسالان است.

موضوع بازی فکری smile بدین شکل است که با فرا رسیدن شب، حیوانات اهلی شما گم می‌شوند. شما وظیفه دارید که به جنگل بروید و در تاریکی شب به کمک کرم‌های شب تاب، حیوانات خود را پیدا کنید. این بازی در ده دور اجرا خواهد شد. در پایان بازیکنی که بیشترین امتیاز را از حیوانات بدست آورد برنده بازی می‌شود. لازم به ذکر است که مکانیزم اصلی این بازی مناقصه است! از مزایای منحصر‌به‌فرد بازی اسمایل می‌توان به موضوع بدیع و تصاویر شاد و بامزه آن اشاره کرد.

 

بازی فکری مدل اپتیکال زینگو

بازی فکری مدل اپتیکال زینگو؛ این محصول از برند زینگو است که تعداد بازیکنان در آن بین 2 تا 6 نفر می‌تواند متغیر باشد در بازی اپتیکال روی هر کارت بازی 3 کلمه با رنگ‌های مختلف (قرمز، زرد و سبز) نوشته شده ‌است. هر بازیکن در نوبت خود باید با توجه به قوانین مشخص شده، یکی از کلمه‌ها را نقاشی کند.

مهارت نقاشی در بازی اپتیکال اثر گذار است

اولین بازیکن در نوبت خود تاس می‌ریزد. کارت رویی را برمی‌دارد و بدون آنکه بازیکنان دیگر کارت را ببینند، کلمه همرنگ با تاس را به خاطر می‌سپارد. کارت را به پشت مقابل خود قرار می‌دهد. حالا عینک با لنز سبز را روی چشم خود می‌گذارد و ساعت شنی را برمی‌گرداند و کلمه موردنظر را نقاشی می‌کند. باید خیلی سریع عمل کند و تا قبل از تمام شدن زمان، نقاشی را کامل بکشد. به محض آن‌که زمان به پایان رسید، باید کاغذ را رو به بازیکن‌های دیگر بگیرد تا کلمه‌ای را که نقاشی‌ کرده است، حدس بزنند.

بازی فکری مدل بروکا زینگو

بازی فکری مدل بروکا زینگو؛ این محصول از برند زینگو است که تعداد بازیکنان در آن بین 4 تا 10 نفر می‌تواند متغیر باشد در بازی بروکا دو بخش وجود دارد: شب و روز

در بازی بروکا؛ داستان سرایی نیز وجود دارد 

بخش اول: شب

بازیکن رویاپرداز چشم‌بند را می‌بندد و می‌خوابد شما هم کارت‌های نقش را بُر می‌زنید و بین خودتان تقسیم می‌کنید. کارت‌های رویا دوطرفه‌ هستند هر سمت کارت دو تا مفهوم مختلف وجود دارد که شما از قبل توافق می‌کنید با کدام سمت کارت و با کدوم مفهوم (بالایی یا پایینی) بازی کنید. حالا باید با توجه به نقشی که دارید رویاپرداز را به سمت مفهوم اصلی هدایت یا از مفهوم دورش کنید. 

بخش دوم: روز

  حالا قبل از این‌که رویاپرداز چشم‌بندش را بردارد باید با تمام کلمه‌هایی که حدس زده یک داستان کوتاه چند جمله‌ای بگوید بعد می‌تواند چشم‌هایش را باز کند حالا وقت حساب کردن امتیازهاست. 

  هر پری به ازای هر کارتی که در قسمت پریان وجود دارد یک امتیاز می‌گیرد. هر شیطان به‌ازای هرکارتی که در قسمت شیاطین وجود دارد یک امتیاز می‌گیرد. رویاپرداز به ازای هر حدس درست یک امتیاز می‌گیرد اما اگر تمام حدس‌های درست را در داستانش هم استفاده کرده باشد 2 امتیاز اضافه‌تر می‌گیرد.

 

بازی فکری هوپا مدل استوژیت

بازی فکری هوپا مدل استوژیت؛ این بازی برای هشت ساله‌ها تا هشتاد ساله‌هاست. مدت‌زمان بازی حدوداً سی دقیقه است. قسمت اصلی پکیج بردگیم استوژیت حاوی کارت‌هایی بسیار زیبا و رؤیایی است که هر یک از بازیکنان با مواجهه با هر کارت باید داستانی خلق کنند. از دیگر اجزا پکیج می‌توان به صفحه امتیازات، کارت‌های رأی‌گیری و مهره‌های بازی اشاره کرد.

تقویت تخیل از مزایای بازی استوژیت

پایه و اساس اصلی بازی فکری هوپا مدل استوژیت بر پایه قدرت تخیل و داستان‌سرایی است. پیروزی در این بازی مستلزم استفاده از مهارت‌هایی مثل تخیل، خواندن ذهن، تجربه و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران است.

این بازی همانند بازی فکری هوپا مدل پاتک اثرات مثبت زیادی بر تقویت رشد اجتماعی فرزندان شما می‌گذارد. همچنین به فرایند اجتماعی شدن و مهارت‌ گفت و گوی فرزند شما در حین گذار از دوره کودکی به نوجوانی کمک زیادی می‌کند

 

بازی فکری اونو فلیپ Uno Flip سرزمین ذهن زیبا

بازی فکری اونو فلیپ Uno Flip سرزمین ذهن زیبا؛ بازی فکری اونو فلیپ نیز توسط برند محبوب سرزمین ذهن زیبا تولید شده است. یک بازی کارتی گروهی جذاب مناسب رده سنی بالای 8 سال. بازی اونو فلیپ سرزمین ذهن زیبا به صورت دونفره تا ده نفره قابل اجراست. این بازی همانند اونو کلاسیک دارای 112 کارت است. تمامی کارتها دو وجهی هستند. وجه تیره رنگ مخصوص بازی در سطح پیچیده هستند و وجه روشن مخصوص بازی در سطح ساده

اونو فلیپ دارای دو سطح ساده و پیچیده است

آموزش بازی اونو فلیپ بسیار راحت است. به طوری که به سرعت میتوان در این بازی خبره شد. کودکان باید شمارش، جمع و تفریق را تمرین کنند تا مهارت‌های پایه‌ای ریاضی را توسعه دهند. Uno بازی‌ای است که نیاز به شمارش در طول بازی دارد، به این معنی که در حین بازی، فرزندان شما در حال تمرین ریاضی هستند. وقتی بازیکنی باید کارت‌ها را بردارد، عمل شمارش وجود دارد، وقتی کسی برنده بازی می‌شود، همه باید کارت‌های خود را بشمارند.

 

 

بازی فکری آرینا

بازی فکری آرینا؛ این محصول از برند زینگو است که تعداد بازیکنان در آن بین 2 تا 8 نفر می‌تواند متغیر باشد در بازی آرینا برنده کسی است که بتواند بیشتر تمرکز کرده و جواب‌های درستی بدهد تا کارت بیشتری جمع کرده و امتیاز بیشتری کسب کند. مجموعه کودک پلاس یک فروشگاه تخصصی آنلاین در حوزه اسباب بازی می‌باشد که تنوع بی نظیری از بازی‌های فکری و آموزشی را ارائه کرده است.

 مهارت مهم در آرینا سرعت عمل است

بازی فکری مونوپولی مینی نسخه فارسی

بازی فکری مونوپولی مینی نسخه فارسی؛ در این مونوپولی 1 عدد صفحه بازی، 6 مهره رنگی، 28 کارت سند مالکیت، 17 کارت شانس، 15 کارت خزانه عمومی، 32 خانه، 12 هتل، 2 عدد تاس، و اسکناس ها وجو دارد بازی فکری مونوپولی مینی از نوع بازی‌های فکری رومیزی است که مناسب گروه سنی 8 سال به بالا می‌باشد.

مونوپولی دارای مفاهیم سرمایه گذاری

در این محصول تعداد بازیکنان بین 2 تا 4 نفر می‌تواند متغیر باشد مونوپولی مینی به بچه‌ها کمک می‌کند که بتوانند خرید و فروش کرده یا محاسبه کنند که در کجا سرمایه‌گذاری کرده و کجا سود می‌کنند. طی این بازی بچه‌ها باید تلاش کنند خانه‌های خاص را در زمین‌بازی تصاحب کرده یا اجاره کنند. هر بازیکن با استفاده از تاس و کارت‌های بازی، شانس‌هایی را به دست می‌آورد تا بتواند پول و خانه‌های بیشتری را تصاحب کند

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)