معرفی پر فروش ترین موبایل های اسباب بازی فروشگاه کودک پلاس

معرفی پر فروش ترین موبایل های اسباب بازی فروشگاه کودک پلاس
از آنجایی که کودکان دوست دارند به تقلید از بزرگسالان از وسایل مشابه آنها استفاده کنند، موبایل یا گوشی اسباب بازی محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد.موبایل های اسباب بازی معمولا موزیکال و چراغ دار بوده که همین امر باعث جذابیت بیشتر این اسباب بازی شده است.

موبایل اسباب بازی جزو اسباب بازی های موزیکال چراغدار تقسیم بندی می شوند. ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس تمام اسباب بازی هایی که به گونه ای موسیقی یا صدایی ر از خود ساتع می کنند، اسباب بازی موزیکال می نامیم. بر اساس همین تعریف طیف وسیعی از اسباب بازی ها جزو اسباب بازی های موزیکال هستند.

اسباب بازی های موزیکال از جمله اولین اسباب بازی هایی هستند که کودکان و نوزادان با آشنا می شوند و با آن ارتباط برقرار می کنند. یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها موزیکال موبایل، تلفن و تبلت های اسباب بازی هستند. که در این مطلب ما به معرفی انواع موبایل اسباب بازی خواهیم پرداخت

کودکان در رفتار و بازی های خود از والدین و بزرگترها تقلید می کنند و می خواهند با وسایلی که بزرگترها در روزمره استفاده می کنند، بازی کنند. از این رو مرتب به دنبال موبایل والدین خود هستند که این موضوع برای والدین به یک چالش تبدیل شدهاست. تولید کنندگان و عرضه کنندگان وسایل اسباب بازی بر همین اساس دست به تولید موبایل های اسباب بازی زده اند تا علاوه بر اینکه کودک را با این نوع از اسباب بازی سرگرم می کنند، چالش موجود پیش روی والدین را برطرف کنند.

موبایل های اسباب بازی موزیکال برای کودکان بسیار جذاب هستند مخصوصا که موبایل های اسباب بازی موزیکال و چراغ دار نیز می باشند که این باعث جذابیت و محبوبیت بیشتر این نوع از اسباب بازی شده است.در ادامه این مطلب شما را با تعدادی از موبایل های اسباب بازی موزیکال آشنا خواهیم کرد.

 

موبایل موزیکال نشکن طرح هویج مدل 5-188

موبایل موزیکال نشکن طرح هویج مدل 5-188؛این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای موبایل‌های واقعی می باشد، و می تواند یک راهکار خوب برای سرگرم کردن کودکان و آموزش موارد گوناگون به آنها باشد. موبایل های اسباب بازی نمونه‌های زیادی دارند.

موبایل موزیکال نشکن طرح هویج مدل 5-188 با رنگ ب ندی جاب

از نکات جذاب این موبایل موزیکال می‌توان به طراحی زیبا، بدنه نشکن آن و رنگ‌های متنوع و زیبای آن اشاره نمود.

این موبایل اسباب بازی موزیکال علاوه بر اینکه یک نمونه اسباب بازی موزیکال مقاوم است دارای آثار آموزشی نیز می‌باشد آشنایی با صدای حیوانات، نام رنگ‌ها، صداهای متعدد دیگر و تقویت حس لامسه مهمترین ویژگی‌های این اسباب بازی هستند. همچنین گوش‌های آن قابلیت جدا شدن را دارند و در بسته بندی این محصول باتری نیز قرار دارد.

 

موبایل موزیکال نشکن مدل 6-188

موبایل موزیکال نشکن مدل 6-188؛ از نکات جذاب این موبایل موزیکال نشکن می‌توان به طراحی زیبا، بدنه نشکن آن و رنگ‌های متنوع و زیبای آن اشاره نمود.

 موبایل موزیکال نشکن مدل 6-188 با موزیک های زیبا و جذاب

این محصول علاوه بر اینکه یک نمونه اسباب بازی موزیکال مقاوم است دارای آثار آموزشی نیز می‌باشد آشنایی با صدای حیوانات، نام رنگ‌ها، صداهای متعدد دیگر و تقویت حس لامسه مهمترین ویژگی‌های این اسباب بازی هستند.

 

موبایل موزیکال طرح ماشین مک کویین

موبایل موزیکال طرح ماشین مک کویین؛ کودکان در سنین پایین‌تر علاقه خاصی به بازی کردن با اسباب بازی‌های موزیکال دارند که این خاصیت باعث شده چنین محصولات موزیکالی تنوع بالایی را پیدا کنند. بعضی از محصولات موزیکال در کنار سرگرم کنندگی دارای خواص آموزشی نیز هستند مانند آشنا کردن کودک با صدای حیوانات مختلف. ماشین مک کویین آیتم 3216 یک نمونه اسباب بازی دو منظوره است؛ بدین صورت که هم یک ماشین قدرتی مقاوم و هم یک نمونه موبایل موزیکال طرح ماشین با طراحی جذاب می‌باشد.

موبایل موزیکال طرح ماشین مک کویین هم ماشین و هم موبایل است

این ماشین چرخ دنده‌ای دارای بدنه شفافی بوده که باعث می‌شود حرکت اجزای درونی آن نمایان باشد و بخاطر طراحی آن که برگرفته از انیمیشن محبوب مک کویین است بسیار مورد توجه کودکان قرار می‌گیرد.

این محصول یک نمونه ماشین قدرتی است که کودک می‌بایست با دست آن را به حرکت در آورد تا چرخ دنده‌های داخلی آن حرکت کنند در قسمت زیرین این محصول یک نمونه موبایل موزیکال باطری خور قرار دارد که بغیر از صداهای معمولی، قادر به پخش صداهایی مانند حیوانات، گریه نوزاد، زنگ ساعت، وسایل نقلیه و... است.

 

موبایل آموزشی و موزیکال هولی تویز 956

موبایل آموزشی و موزیکال هولی تویز 956؛ موبایل یکی از محصولات فناوری است که مزایای بی شماری دارد. به ویژه که موبایل های امروزی تقریباً همه کار می ‌کنند و علاوه بر تلفن، دوربین، کامپیوتر و غیره هم هستند. اما همین موبایل دوست‌ داشتنی می تواند برای کودکان بسیار مضر و مخرب باشد.

موبایل آموزشی و موزیکال هولی تویز 956 با بدنه نشکن

این موبایل موزیکال اسباب بازی جایگزین بسیار مناسبی برای موبایل های واقعی می باشد، و می تواند یک راهکار خوب برای سرگرم کردن کودکان و آموزش موارد گوناگون به آنها باشد. موبایل های اسباب بازی نمونه های زیادی دارند، بطور مثال می توان به موبایل های لمسی و نمونه های تاشو نیز اشاره کرد. شرکت هولی تویز خود به تنهایی چندین مدل موبایل و تبلت موزیکال و آموزشی تولید می کند.

یکی از این محصولاتی است که می تواند برای آموزش اعداد و حروف انگلیسی مورد استفاده قرار بگیرد. روی صفحه این موبایل دو تصویر مختلف قرار دارد که با تکان دادن گوشی، تصویر عوض می شود. این اسباب بازی نورهای زیبایی دارد تا برای کودکان جذاب تر باشد. تقویت مهارت های شناسایی و تشخیص، پرورش مهارت های بینایی و حس لامسه مهمترین ویژگی های این اسباب بازی هستند.

در ادامه راهنمای جامع اسباب بازی موزیکال را برای شما آورده ایم:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)