معرفی انوع ماشین های اسباب بازی صنعت راه سازی

معرفی انوع ماشین های اسباب بازی صنعت راه سازی
امروزه شاهد عرضه انواع مختلفی از ماشین های اسباب بازی راهسازی هستیم که در ادامه به معرفی این اسباب بازی های خواهیم پرداخت

امروزه شاهد عرضه نوعی از اسباب بازی هستیم که به گونه ای ابزارها و مشاغل مختلف را معرفی می کنند.ماشین های اسباب بازی راهسازی که مشابه ماشین ها و ابزارهای راهسازی ساخته و عرضه می شوند از جمله  این اسباب بازی هاست.

جرثقیل، بیل مکانیکی، لیفتراک، کامیون و ... از جمله اسباب بازی هایی است مربوط به شغل راهسازی که به بازار عرضه  و با استقبال زیادی همراه شده است. این ماشینها از آنجایی که مشابه مدل واقعی شان اما در مقیاس کوچکتر ساخته می شوند بسیار محبوب هستند و اغلب در کلکسیون ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

برند هیونا یکی از برند هایی است که ماشین های اسباب بازی راهسازیرا با کیفیت عالی تولید و عرضه می کند.همکاران ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس با تجربه سالها خدمت در ارائه انواع  اسباب بازی های با کیفیت شما را در انتخاب اسباب بازی مناسب کودکانتان یاری می دهند.

این مطلب سعی داریم به معرفی 5 محصول مختلف ماشین های راه سازی موجود در فروشگاه کودک پلاس بپردازیم.

ماکت فلزی جرثقیل مدل 2-601

ماکت فلزی جرثقیل مدل 2-601؛این محصول از مواد با کیفیت ساخته شده و عاری از هرگونه ماده سمی و مضر است. در ساخت این ماکت فلزی جرثقیل جزئیات زیادی رعایت شده، که باعث می شود تا این محصول در بین بزرگسالان و برای کلکسیون نیز محبوبیت داشته باشد.

ماکت فلزی جرثقیل مدل 2-601 با ظاهری بسیار واقعی

این محصول دارای قسمت های متحرکی می باشد که به وسیله دکمه های موجود بر روی بدنه قابل کنترل هستند. بازی با این محصول می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، باعث رشد خلاقیت و تمرکز او شود. همچنین آشنایی با مشاغل مرتبط با این ماشین صنعتی از دیگر مزایای این محصول است.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

ماکت فلزی لیفتراک مدلHuina-1717

ماکت فلزی لیفتراک مدل Huina-1717؛محصولی از برند هوینا است و برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این لیفتراک اسباب بازی با رعایت دقیق جزئیات ساخته شده است.

ماکت فلزی لیفتراک مدل Huina-1717 با ماندگاری بالا

یکی از جذابیت های این ماشین اسباب بازی لیفتراک ، بخش های متحرک آن است. اهرم این لیفتراک قابلیت بالا و پایین شده دارد، که می تواند باعث جذب کودک شما شود. این لیفتراک فلزی در مقیاس 1:50 ساخته شده است. این محصول با استفاده از آلیاژ فلزی ساخته شده، و دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. بازی با این اسباب بازی پسرانه می تواند علاوه بر آشنا کردن فرزند شما با عملکرد یک لیفتراک واقعی، باعث تقویت تمرکز، رشد خلاقیت و همچنین تقویت انگشتان دست او شود.

 

ست ماشین اسباب بازی راه سازی

ست ماشین اسباب بازی راه سازی؛ این محصول شامل یک عدد کامیون، یک عدد میکسر و یک عدد بیل مکانیکی می باشد. ست ماشین اسباب بازی راه سازی؛ باطری خور نبوده و ماشین های آن قابلیت حرکت دادن با دست را دارند و حتی می توانند به عنوان محصولات دکوری و کلکسیونی مورد استفاده قرار گیرند. سایز این محصول به گونه ای است که بچه ها خیلی راحت می توانند آن را در دست بگیرند و با آن سرگرم شوند.

ست ماشین اسباب بازی راه سازی با متنوع ترین ماشین ها

اگر به دنبال خرید این محصول هستید، توصیه ما به شما تحقیق و شناخت کامل آن است. ست ماشین های راه سازی؛ برای بعد از 2 سالگی مناسب می باشد. تمامی ماشین های موجود در این بسته قابلیت حرکت با دست را دارند، و قسمت بیل آنها متحرک است و بچه ها می توانند با دست به راحتی آنها را حرکت داده و با کنجکاوی خود ساعت ها با این محصول سرگرم شوند.

 

ماکت ماشین میکسر راه سازی مدلHuina-1719

ماکت ماشین میکسر راه سازی مدل Huina-1719؛برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این میکسر فلزی می باشد و به همین دلیل دوام و ماندگاری بالایی دارد. ماکت ماشین میکسر راه سازی محصولی از برند هوینا می باشد، که یکی از معروف ترین تولید کنندگان در این صنعت است.

ماکت ماشین میکسر راه سازی مدل Huina-1719 قایل استفاده در دکور

این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده، و به همین دلیل دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد، و می تواند برای سالیان طولانی به عنوان یک اسباب بازی سرگرم کننده مورد استفاده قرار بگیرد. بازی با این میکسر اسباب بازی علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، می تواند باعث آشنایی او با مشاغل مرتبط شود. همچنین تقویت تمرکز، افزایش هوش هیجانی، تقویت قدرت تخیل و همچنین تمرکز فرزند شما شود. اگر کودک شما به ماشین های اسباب بازی علاقه دارد، این محصول می تواند یک هدیه فوق العاده برای او باشد.

 

ماکت ماشین مدل بیل مکانیکی مدلHuina-1703

ماکت ماشین مدل بیل مکانیکی مدل Huina-1703؛رای بعد از 8 سالگی مناسب است. این اسباب بازی جذاب محصولی از برند شناخته شده و معروف هوینا می باشد.

ماکت ماشین مدل بیل مکانیکی مدل Huina-1703 تهیه شده از متریال مرغوب

از جذابیت های ماکت ماشین بیل مکانیکی می توان به اتصالات متحرک آن اشاره کرد. همچنین این محصول دارای چراغ هایی در پشت ماشین است، که با قرار دادن باطری در داخل ماشین، روشن می شوند.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)