بهترین های اسباب بازی موزیکال دخترانه را بشناسید

بهترین های اسباب بازی موزیکال دخترانه را بشناسید
اسباب بازی های موزیکال یکی از پرطرفدار ترین و قدیمی ترین اسباب بازی ها است. این اسباب بازی های وقتی که در طرح و رنگ دخترانه تولید می شوند بسیار بیشتر مورد استقبال دختران قرار می گیرند

اسباب بازی های موزیکال علی الخصوص اسباب بازی هایی که با طرح و رنگ دخترانه تولید و عرضه می شوند، در میان دختران بسیار محبوب هسنتند.در انتخاب اسباب بازی خصوصا اسباب بازی موزیکال جنسیت به هیچ عنوان مطرح نیست، اما اسباب بازی هایی که با طرح و رنگ دخترانه هستند بیشتر مورد استقبال دختران قرار می گیرند از این رو ما این اسباب بازی ها را در دسته اسباب بازی دخترانه قرار می دهیم.

اسباب بازی‌های موزیکال دخترانه در مدل‌های مختلفی تولید شده و برای نوزادی تا نوجوانی پیشنهاد می‌شوند. البته در دوره نوزادی و خردسالی بیش از هر دوره دیگری از این اسباب بازی‌ها استقبال می‌شود و از طرف فروشندگان پیشنهاد می‌شود.

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

محققان بر این باورند که اسباب‌بازی ­های موزیکال برای رشد و تمرکز کودکان بسیار مفید هستند. ازجمله دلایل این نظر محققان، این است که کودکان به‌طور طبیعی کنجکاوی زیادی نسبت به رفتار اطرافیان خود دارند؛ هرچه را که تکرار کنید و انجام دهید، به‌سرعت یاد می­ گیرند و بعدا آن­ها را تکرار می­ کنند. به همین دلیل، وسایل سرگرمی‌ای که برای کودکان تهیه می کنید، می تواند باعث رشد استعدادهای فردی و مهارت های ارتباطی آنها شود

ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین ها از هر جنس و برندی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم  پس با اطمینان کامل سفارش خود را در سایت فرشگاهی کودک پلاس ثبت نمائید و مطمین باشید که در اولین فرصت سفارش شما ارسال می گردد.

در ادامه به معرفی تعدادی از اسباب بازی های موزیکال دخترانه خواهیم پراخت:

 

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی مدل DY8811b

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی مدل DY8811b؛ عروسک یکی از محبوب ترین محصولات آموزشی هست که دختربچه ها به آن علاقه بسیار زیادی دارند. بازی با عروسک ها موجب یادگیری بیش تر کودکان و افزایش خلاقیت و رشد ذهنی آن ها می شود.

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با بدنه گوشتی

 عروسک دیزرت گرل؛ اسباب بازی دخترانه هست که موزیکال هست. این عروسک چشم های درشتی دارد و بسیار جذاب هست.

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسک دوخت هست و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. دست و پای عروسک اسباب بازی دیزرت گرل متحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود

 

تلفن اسباب بازی موزیکال طرح پرنسس مدل 13-009

تلفن اسباب بازی موزیکال طرح پرنسس مدل 13-009؛ تلفن های فانتزی جزو اسباب بازی هایی است که به دلیل جذابیت و سرگرم کننده بودن، و همچنین جنبه آموزشی که دارند تقریبا برای هر کودک دختر و پسری خریده می شوند. در این بین تلفن های که در طرح های انیمیشنی تولید می شوند، طرفداران بیشتری داشته و برای کودکان جذاب تر می باشند. در اینجا یک تلفن اسباب بازی موزیکال طرح پرنسس را خواهیم داشت، که بسیار زیبا و فانتزی بوده و قابلیت های فراوانی دارد. تلفن های اسباب بازی اکثرا باطری خور بوده و به وسیله باطری قلمی تغذیه می شوند.

تلفن اسباب بازی موزیکال طرح پرنسس با طراحی نوستالژ

 تلفن اسباب بازی موزیکال طرح پرنسس مدل 13-009؛ از دیگر مدل های اسباب بازی مستثنا نبوده به وسیله سه عدد باطری قلمی AA تغذیه می شود.

تلفن های اسباب بازی اکثرا برای سرگرمی کودکان بوجود آمده اند و وظیفه سرگرم کردن آنها را دارند. این محصول علاوه بر موزیک های معمولی که بر روی همه تلفن های اسباب بازی وجود دارد، موزیک های متنوع تری نیز پخش می کند. همچنین یکی از ویژگی های این محصول چرخیدن پرنسس روی آن است که بر جذابیت های این محصول می افزاید. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول، داشتن صداهای واقعی تلفن ها است. به این صورت که شما وقتی گوشی تلفن را بر می دارید و یا آن را دوباره در جای خود می گذارید صدای آن را خواهید شنید. همچنین هنگام چرخیدن عروسک پرنسس موزیک بسیار زیبا و شادی را خواهید داشت. تلفن دخترانه طرح پرنسس؛ دارای وزن تقریبی تلفن پرنسس 440 گرم، و سایز جعبه 220×170×200 میلیمتر می باشد که آن را در دسته تلفن های سایز بزرگ قرار می دهد. این محصول برای هدیه دادن به خردسالان بالای دو سال مناسب است.

 

عروسک موزیکال چرخشی آنجل مدل 2288

عروسک موزیکال چرخشی آنجل مدل 2288؛  پس از روشن شدن موزیک مخصوص خود را پخش می کند، و در جای خود می چرخد. یکی از جذابیت های این عروسک، چراغ دار بودن آن است. پس از روشن کردن این عروسک، لایه ای از دامن بزرگ آن بالا می رود، و چراغ های جذاب آن روشن می شود. اگر در حین حرکت این عروسک با مانعی برخورد کند، بر می گیردد و به مسیر خود ادامه می دهد. این محصول به وسیله سه عدد باطری قلمی AA تغذیه می شود، که در همه فروشگاه ها موجود می باشد. همچنین برای حرکت بهتر و روان تر این اسباب بازی لازم است، که آن را بر روی یک سطح صاف مانند سرامیک یا پارکت قرار دهید.

عروسک موزیکال چرخشی آنجل با قابلیت باز و بسته شدن قسمت پایین  عروسک

از دیگر ویژگی های این محصول دو عدد بال است که بر پشت عروسک قرار می گیرند، و ظاهر آن را مانند فرشته می کنند. عروسک رقصنده آنجل؛ به وسیله 3 عدد باتری قلمی تغذیه می شود، که به سادگی قابل تهیه بوده و شما نگرانی از این بابت نخواهید داشت.عروسک موزیکال آنجل با موزیک و حرکات خود می تواند دختر خانم شما را به وجد بیاورد، و او نیز به همراه عروسک برقصد و ساعت ها سرگرم باشد. مدل این محصول 2288 است که آیتم اصلی عروسک انجل می باشد، و محصول کشور چین است. لازم به ذکر است که نمونه های دیگری که همگی کپی این مدل می باشند، که هیچ کدام از آن ها کیفیت ایتم 2288 را ندارند، و از لحاظ موادبه کار رفته در آن ها، به کیفیت این محصول نمی باشند. ابعاد جعبه این محصول 180×140×140 میلیمتر می باشد و وزن تقریبی آن  320 گرم است.

 

ست چای خوری 17 تکه موزیکال طرح فانتزی

ست چای خوری 17 تکه موزیکال طرح فانتزی؛ ست قوری و فنجان کودکان جزو بهترین اسباب بازی ها و سرگرمی های دخترانه است. اکثر ست قوری و فنجان های موجود در بازار طرح های دخترانه فانتزی دارند و در رنگ های صورتی تولید می شوند. ست چای خوری 17 تکه موزیکال طرح فانتزی؛ دخترانه بوده و رنگ آن، صورتی خوش رنگ می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به موزیکال و چراغ دار بودن کتری آن اشاره کرد. کتری این ست چای خوری اسباب بازی باطری خور بوده و با فشار دادن دکمه بالای قوری، شما صدای قل قل خوردن آب و ریختن چایی را خواهید شنید، همچنین در داخل این قوری چراغ هایی تعبیه شده است که روشن می شود و جلوه خاصی را به آن می دهد.

 ست چای خوری 17 تکه موزیکال با رنگ ماندگار

این محصول برای بچه هایی که به وسایل خانه علاقه زیادی دارند مناسب است و می تواند ساعت ها آنها را سرگرم کند. بازی کردن با وسایل منزل و آشپزخانه همیشه جزو علایق کودکان بوده و هست و شما می توانید با تهیه این اسباب بازی زیبا کودک خود را به وجد آورید.

 

این محصول برای بعد از 3 سالگی مناسب است. تمامی قطعات این اسباب بازی دخترانه به غیر از قوری آن قابل شستشو بوده و شما می توانید به راحتی آنها را زیر اب گرفته و آنها را بشورید. سایز جعبه این ست چای خوری 340×280×70 میلیمتر می باشد و وزن تقریبی آن 400 گرم است، و برای هدیه دادن به کودکان بالای سه سال مناسب می باشد. جنس جعبه آن از مقوای مستحکم بوده و جذابیت بالایی دارد و برای کادو دادن بسیار مناسب می باشد.

 

 

لاکپشت اسباب بازی موزیکال حرکتی طرح چرخ دنده ای مدل 8816

لاکپشت اسباب بازی موزیکال حرکتی طرح چرخ دنده ای مدل 8816؛  یک اسباب بازی موزیکال و چراغ دار می باشد. این محصول دوست داشتنی برای بعد از 3 سالگی مناسب است. درون این لاکپشت اسباب بازی چرخ دنده و چراغ های مختلفی قرار دارد، که با روشن کردن آن شروع به کار کردن می کنند، و می توانند برای ساعت ها فرزند شما را سرگرم خود کنند.

لاکپشت اسباب بازی موزیکال حرکتی با قابلیت حرکت بر روی سطح صاف

این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و به همین دلیل دوام قابل قبولی در برابر ضربات احتمالی دارد. در قسمت زیرین این لاک پشت اسباب بازی، یک چرخ قرار دارد، که به صورت خودکار حرکت کرده و لاکپشت را جا به جا می کند. از جمله مزیت های بازی با لاکپشت اسباب بازی موزیکال حرکتی ، می توان به افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان کودک شما اشاره کرد.

 

ماهی اسباب بازی چرخ دنده ای(موزیکال+حرکتی) مدل YJ-3034

ماهی اسباب بازی چرخ دنده ای(موزیکال+حرکتی) مدل YJ-3034؛ این اسباب بازی جذاب که بسیار شبیه به ماهی نمو است، علاوه بر حرکت به  اطراف(برای حرکت نیاز به یک سطح صاف دارد) چشم های متحرکی دارد و در هنگام حرکت علاوه بر موزیک و چراغ، چشم ها و بال و دم خود را تکان می دهد.

ماهی اسباب بازی چرخ دنده ای با بدنه مقاوم

این ماهی اسباب بازی ساخت شرکت YJ TOYS است که به تازگی محصولات اسباب بازی بسیار خوش ساختی را تولید می کند و روانه بازار ایران کرده است.

این ماهی اسباب بازی به ماهی چرخ دنده ای معروف است، دلیل این نام گذاری وجود چرخ دنده های خوش رنگ و زیبایی است که در داخل آن بکار رفته و پوسته شفاف ماهی که باعث می شود چرخش این چرخ دنده ها را ببینیم. این ماهی اسباب بازی از پلاستیک بسیار با کیفیتی ساخته شده است و دوام بسیار بالایی دارد. از لحاظ کیفیت و دوام می توان این محصول را با محصولات هولی تویز مقایسه کرد. ضمن اینکه شرکت هولی تویز نیز یک ماهی اسباب بازی شبیه به همین ماهی چرخ دنده ای در بین محصولات خود دارد که آن محصول هم بسیار زیبا و کاربردی است. البته ماهی اسباب بازی هولی تویز دارای بدنه شفاف نبوده و بسیار شبیه به ماهی انیمیشن نمو طراحی و تولید شده است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)