محبوب ترین انواع پازل و جورجین موجود در بازار را بشناسید

محبوب ترین انواع پازل و جورجین موجود در بازار را بشناسید
پازل یا جورچین یکی از بازی های فکری پرطرفدار میباشد که همچون سایر اسباب بازی های فکری و آموزشی باعث تقویت قدرت فکر و ذهن کودکان می شود

اگر روبیک را یکی ضلع و لگو را ضلع دیگر مثلث اسباب بازی های فکری وآموزشی بدانیم، قطعا پازل یا جورچین ضلع دیگر این مثلث را تشکیل می دهند. اما پازل یا جورچین چیست و اولین بار از کجا بوجود آمد؟

با شندین اسم اسباب بازی فکر و آموزشی آنچه در وحله اول به ذهن می رشد تقویت قدرت ذهن و هوش در کودکان است از این رو یکی از اصلی ترین ویژگیهای پازل یا جورچین را می توان تقویت قدرت ذهنی و فکری کودک دانست. پازل یا جورچین همان طور که از نامش پیداست تشکیل شدهاست از قطعاتی که بر روی یکی صفحه باید بدرستی و در جای خود چیده شوند. اولین باز استفاده از اسم پازل یا جورچین توسط جان اسپیلزبری بکار برده شد. وی اولین بار از پازل یا جورچین با هدف آموزش جغرافیا به کودکان بهره برد. جورچین اولیه که جان اسپیلزبری بکار برد دربرگیرنده‌ی نقشه‌ای انگلستان و ولز بود و به‌گونه‌ای برش خورده بود که هر قطعه، شامل یک استان می‌شد.

پازل ها قدرت ذهن و هوش کودک را تقویت میکنند

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اسباب بازی های فکری و آموزشی مقاله ای با عنوان "راهنمای جامع و کاربردی اسباب بازی های فکری و آموزشی" تهیه شده که می توانید مطالعه کنید

او در آن زمان نمی‌دانست که اسباب‌بازی جذابی اختراع کرده که روزی به یکی از مشهورترین و پرکاربردترین وسایل بازی در سرتاسر جهان تبدیل خواهد شد.

پازل یا جورچین از جنس های مختلفی تولید می شوند. فوم، کاغد یا مقوا، پلاستیک و چوب از جمله انواع پازل از نظر جنس می باشد.اما از لحاظ ساختار می توان پازل یا جورچین را به دو بعدی و سه بعدی تقسیم کرد.

پازل ها برای سنین مختلف به بازار عرضه می شوند

بازی کردن با پازل و جورچین، مزایای بسیار زیادی برای کودکان و نوجوانان دارد که در این‌جا به برخی از مهم‌ترین موارد آن اشاره می‌کنیم:

تقویت حافظه، بالا بردن قدرت حل مساله، افزایش قدرت تشخیص دیداری، آموزش مفاهیم هندسی و درک آن، تقویت اعتماد به نفس، آموزش صبر، تقویت تمرکز، افزایش خلاقیت و ...

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع اسباب بازی های فکری و آموزشی، شما را در جهت انتخاب اسباب بازی مناسب فرزند دلبندتان یاری می دهد شما عزیزان می توانید جهت بازدید و سفارش اسباب بازی مورد نظر خود به سایت فروشگاه اینترنتی کودک پلاس مراجعه و سفارش خود را ثبت نمائید. تا در اولین زمان مکن از طریق پست دریافت نمائید.

 در ادامه این مطلب شمار را با تعدادی از محبوب ترین پازل یا جورچین های بازار آشنا خواهیم کرد.

 

بازی آموزشی هوش چین مجموعه مدل دو تکه با تصاویر واقعی

بازی آموزشی هوش چین مجموعه مدل دو تکه با تصاویر واقعی؛ هوش چین دو تکه در یک تقسیم بندی کلی به دو گروه مجموعه و غیر مجموعه تقسیم می شود که مجموعه به آن هوش چینی گفته می شود که دارای تصاویر مختلفی از حیوانات اهلی، حیوانات وحشی، میوه است و در بازی هوش چین غیر مجموعه فقط یک نوع تصاویر وجود دارد مثلا فقط تصاویر حیوانات اهلی یا فقط پرندگان موجود است.

 هوش چین مجموعه مدل دو تکه  مناشب گروه سنی سه سال به بالا

این محصول یک نفره از برند زاغک است در بازی هوش چین دو تکه تصاویر واقعی؛ تصاویر به صورت دو تکه برروی 120 قطعه مجزا چاپ شده است که تصاویر مشابه آن در فرورفتگی های صفحه پایه وجود دارد. نام تصاویر به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده و کودک با دیدن تصویر روی صفحه و شناخت آن، قطعه مربوطه را شناسایی کرده و سر جای خود قرار می‌دهد.این محصول اهداف آموزشی مانند هماهنگی بیشتر چشم و دست، آشنایی با پرندگان، حیوانات اهلی و وحشی و افزایش قدرت تطبیق را دنبال می‌کند

 

پازل لباس چوبی طرح حیوانات ورزشکار کد 921

پازل لباس چوبی طرح حیوانات ورزشکار کد 921؛ پازل جانمایی لباس؛ یک اسباب بازی آموزشی است که با استفاده از آن کودکان می توانند لباس پسرانه و دخترانه را یاد بگیرند. پازل لباس چوبی طرح حیوانات؛ محصولی آموزشی است که در طرح حیوانات ورزشکار هست. این پازل مناسب رده سنی 3 سال به بالا هست.

پازل لباس چوبی طرح حیوانات ورزشکار باعث تقویت خلاقیت

این پازل برای کودکان بسیار جذاب هست و باز با آن جنبه آموزشی دارد. پازل جانمایی لباس 10 قطعه، از دیگر محصولات پرطرفدار کودک پلاس است که جنبه آموزشی نیز دارد.

 

بازی فکری بلاک پازل برند پرشیان پارس مدیا

بازی فکری بلاک پازل برند پرشیان پارس مدیا؛ پازل های از جمله محصولات آموزشی پر طرفدار هستند که نه تنها کودکان را سرگرم می کنند بلکه جنبه آموزشی نیز دارند. پازل به کودکان کمک می کند تا قطعاتی که باید در کنار یکدیگر چیده شوند را به خوبی تشخیص بدهند و ارتباط معنایی قطعات با یکدیگر را بتوانند شناسایی کنند. بلاک پازل یک اسباب بازی فکری-آموزشی هست که مناسب رده سنی 3 سال به بالا هست.

 بازی فکری بلاک پازل دارای 9 تصویر متفاوت

این پازل به همراه 9 عدد نقشه بازی هست و به راحتی از روی نقشه می توان محل جایگذاری قطعات را تشخیص دارد. بلاک پازل محصولی از شرکت ایرانی پرشیان پارس مدیا هست که در بازار طرفداران زیادی دارد.

 

پازل چوبی 60 قطعه با جعبه فلزی تمامی مدل ها(10 مدل دخترانه و پسرانه)

پازل چوبی 60 قطعه با جعبه فلزی تمامی مدل ها(10 مدل دخترانه و پسرانه)؛ دارای 60 قطعه چوبی پشت و رو شماره دار است. مناسب رده سنی 4 سال به بالا می باشد و دارای جعبه فلزی است. این پازل اسباب بازی علاوه بر افزایش تمرکز و حافظه، در افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت کودکان نقش بسیار مهمی دارد.

پازل چوبی 60 قطعه دارای بسته بندی محکم

پازل چوبی 60 قطعه؛ ساخت کشور چین است. در رنگ آمیزی آن از رنگ های غیرشیمیایی و بی خطر استفاده شده است. وزن آن 300 گرم و ابعاد آن 30×120×170 میلی متر می باشد. برای دیدن پازل چوبی 60 قطعه، اینجا کلیک کنید.

 

پازل چوبی کتابی کودک قطعه درشت

پازل چوبی کتابی کودک قطعه درشت؛ یک اسباب بازی فکری-آموزشی است، هر کدام دارای 3 برگ می باشند که در مجموع 6 طرح پازل دارد. این محصول دارای قطعات درشت است و در طرح های حیوانات مزرعه، حیوانات جنگل، حیوانات وحشی، میوه ها، سبزیجات، ورزش و مشاغل وجود دارند.

پازل چوبی کتابی کودک قطعه درشت دارای تصاویر جذاب کودکانه

این پازل آموزشی باعث افزایش اعتماد به نفس کودک می شود. تمرکز و سرعت عمل را بهبود می بخشد و موجب افزایش هوش کودک می شود.

پازل چوبی کتابی کودک؛ ساخت کشور چین است. ابعاد آن ۱۴۵x۲x۱۷۵ میلی متر و وزن آن 200 گرم است. مزیت پازل چوبی کتاب کودک در رنگ های غیرشیمیایی و بی خطر آن است.

 

بازی برش میوه و سبزیجات چوبی مگنتی

بازی برش میوه و سبزیجات چوبی مگنتی؛ دارای 6 عدد میوه است که هر کدام  به دو نیم تقسیم شده اند. به‌وسیله چاقوی چوبی بی‌خطر موجود بر روی محصول، می‌توان میوه ها را از وسط به دونیم تقسیم کرد و دوباره و به‌راحتی به کمک آهنربای میان قطعات آن‌ها را به هم چسباند

بازی برش میوه و سبزیجات چوبی مگنتی موجب تقویت مهارت کار با دست

این اسباب‌بازی آموزشی در 4 طرح موجو هست و شامل میوه و سبزیجاتی مانند قارچ، هویج، آناناس، گلابی، موز، فلفل، کلم، کدو، گوجه فرنگی، انبه است.

با توجه به اینکه این پازل آموزشی، از رنگ‌های غیر شیمیایی ساخته‌شده است، برای کودکان بی‌خطر هست.بازی چوبی برش میوه و سبزیجات قابل شستشو است و بهتر است آن را مستقیم زیر شیر آب نگیرید و با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کرده، سپس در گوشه‌ای بگذارید تا خشک شود

پازل برش میوه کودک، یک اسباب‌بازی فکری و کاربردی برای تقویت انگشتان کودک و هماهنگی چشم و دست او هست. این محصول مناسب برای رده سنی 3 سال به بالا است.

 

پازل چوبی اسباب بازی سایز A4 (طرح های مختلف کارتونی)

پازل چوبی اسباب بازی سایز A4 (طرح های مختلف کارتونی)؛ پازل اسباب بازی از جمله محصولات فکری آموزشی است که توانایی حل مساله در کودکان را افزایش می دهد. پازل یا جورچین در انواع مختلفی وجود دارد. پازل اسباب بازی طرح گرگ و بره؛ چوبی هست و سایز آن A4 می باشد. این پازل 60 قطعه دارد. اسباب بازی های چوبی به دلیل استحکام و دوام بالایی که دارند، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

پازل چوبی اسباب بازی سایز A4  با قابلیت حمل آسان

ن پازل در سایز A4 هست و بسته بندی آن سلفونی می باشد. پازل اسباب بازی طرح گرگ و بره؛ ساخت کشور چین و مناسب رده سنی 4 سال به بالا است. این محصول از چوب مقاوم و با کیفیت ساخته شده است. از این رو علاوه بر ایجاد هماهنگی چشم و دست کودک باعث تقویت حس لامسه و توانایی حل مساله نیز می شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)