معرفی3 اسباب بازی چرخ دنده ای و موزیکال دوست داشتنی

معرفی3 اسباب بازی چرخ دنده ای و موزیکال دوست داشتنی
در سال های اخیر اسباب بازی های چرخ دنده ای به محبوبیت زیادی رسیده اند. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی3 اسباب بازی چرخ دنده ای و موزیکال بسیار دوست داشتنی و جذاب خواهیم پرداخت.

در سال های اخیر اسباب بازی های چرخ دنده ای به محبوبیت زیادی رسیده اند. اسباب بازی های چرخ دنده ای که عموما به صورت موزیکال و چراغ دار هستند، با استفاده از باتری های قلمی معمولی تغذیه می شوند. برخی از اسباب بازی های چرخ دنده ای قابلیت حرکت نیز دارند، که جذابیت بازی را برای کودک شما چند برابر می کنند. در این مقاله از کودک پلاس (koodak plus) به معرفی 3 اسباب بازی چرخ دنده ای و موزیکال بسیار دوست داشتنی و جذاب خواهیم پرداخت.

دلفین موزیکال حرکتی چرخ دنده ای مدل 51-133

ماهی چشم درشت چرخ دنده ای و موزیکال مدل 51-133؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، مهارت ها و توانمندی های ذهنی و جسمی او را نیز تقویت کند، این اسباب بازی موزیکال می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ماهی چشم درشت چرخ دنده ای و موزیکال مدل 51-133؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

این ماهی موزیکال در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه کودک خود یک مورد را سفارش دهید. در بسته بندی این محصول یک دسته قرار دارد، که به ماهی متصل می شود، و فرزند شما می تواند از آن برای کنترل ماهی استفاده کند. این دلفین چرخ دنده ای می تواند با موسیقی و چراغ های خود برای ساعت ها کودک شما را سرگرم نگه دارد.

پیشنهاد مطالعه:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

ماهی اسباب بازی چرخ دنده ای (موزیکال+حرکتی) مدل YJ-3034

ماهی موزیکال نمو طرح چرخ دنده ای؛ یک اسباب بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای کودکان بالای یک سال است. این اسباب بازی که یادآور انیمیشن نمو برای کودکان می باشد، می تواند برای ساعت ها آن ها را سرگرم نگه دارد. این ماهی موزیکال می تواند بر روی سطح صاف حرکت کرده، و در هنگام پخش موسیقی چشم های خود را حرکت دهد، که این مسئله احساس واقعی تری را به کودک شما منتقل می کند.

ماهی موزیکال نمو طرح چرخ دنده ای؛ یک اسباب بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای کودکان بالای یک سال است.

این اسباب بازی دوست داشتنی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و کاملا بهداشتی ساخته شده، و به همین دلیل دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. بازی با این محصول می تواند باعث تقویت حس بینایی، تقویت هوش هیجانی و موسیقایی اشاره کرد.

ماهی چرخ دنده ای موزیکال و چراغ دار مدل 1607734M

ماهی چرخ دنده ای موزیکال و چراغ دار مدل 1607734M؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این ماهی چرخ دنده ای می تواند با موسیقی و چراغ های خود کودک شما را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد. برای راه اندازی این اسباب بازی به باتری های قلمی معمولی نیاز دارید، که می توانید آن ها را به راحتی تهیه کنید.

ماهی چرخ دنده ای موزیکال و چراغ دار مدل 1607734M؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

حرکت این ماهی موزیکال می تواند کودک شما را تشویق به حرکت کند، و از این طریق تاثیر مثبتی بر سلامتی جسمی او داشته باشد. مواد به کار رفته در ساخت این محصول همگی با کیفیت، بهداشتی و غیر سمی هستند. این ماهی چراغ دار در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه فرزند خود یک مورد را انتخاب کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)