بهترین ماشین های آفرود برند MZ را بشناسید!

بهترین ماشین های آفرود برند MZ را بشناسید!
برند ام زد (MZ) یکی از تولید کنندگان شناخته شده در زمینه ماشین های اسباب بازی است. در این مقاله به معرفی 4 مدل از بهترین ماشین های آفرود و کنترلی این برند خواهیم پرداخت.

هیچ شکی وجود ندارد که ماشین ها، محبوب ترین اسباب بازی در بین کودکان و نوجوانان هستند. پسرها در سنین مختلف علاقه زیادی به بازی با ماشین های اسباب بازی دارند، و ساعت ها خود را سرگرم می کنند. ماشین های اسباب بازی در مدل های مختلفی تولید می شوند، که نمونه های کنترلی آن ها، به مراتب جذابیت بیشتری برای همگان دارند. یکی از برند های شناخته شده در زمینه تولید ماشین های اسباب بازی، کمپانی ام زد می باشد، که ماشین های متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است. MZ محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه استاندارد و درجه یک تولید می کند، و به همین دلیل ماشین های ام زد دوام بسیار بالایی دارند. در این مقاله به معرفی 2 مدل از بهترین ماشین های آفرود و کنترلی این برند خواهیم پرداخت.

ماشین آفرود کنترلی ام زد مدل YY 2039

ماشین آفرود کنترلی اسباب بازی مدل MZ-YY 2039؛ در سه رنگ مختلف آبی، نارنجی و سبز تولید شده، و برای سنین بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این ماشین آفرود دارای یک ریموت کنترل تفنگی است، که جذابیت بسیار بالایی برای کودکان دارد.

ماشین آفرود کنترلی اسباب بازی مدل MZ-YY 2039؛ در سه رنگ مختلف آبی، نارنجی و سبز تولید شده، و برای سنین بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.

این ماشین دوست داشتنی با سیستم تعلیق فوق العاده خود، حس فوق العاده ای از بازی را به کودک شما منتقل می کند، و به او اجازه حرکت بر روی سطوح ناهموار را می دهد. از مزیت های بازی با این محصول دوست داشتنی می توان به تقویت تمرکز، افزایش هوش هیجانی و افزایش هماهنگی بین چشم و دست اشاره کرد.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

ماشین آفرود کنترلی مدل MZ-2838

ماشین آفرود کنترلی اسباب بازی مدل MZ-2838؛ برای سنین بعد از 8 سالگی مناسب است و در دو رنگ نارنجی و آبی عرضه می شود. در کابین این ماشین 2 عدد آدمک راننده قرار دارند، که می توانند به جذاب تر شدن این اسباب بازی، برای کودک شما کمک کنند. ریموت کنترل فوق العاده این ماشین آفرود، بردی در حدود 50 متر را به شما می دهد، که یکی از بی نظیر ترین ریموت ها در نوع خود محسوب می شود.

ماشین آفرود کنترلی اسباب بازی مدل MZ-2838؛ برای سنین بعد از 8 سالگی مناسب است

مقیاس این ماشین 1:14 است، که یعنی 14 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است. دارا بودن 4 عدد کمک فنر فلزی، و دو عدد دیفرانسیل، از دیگر ویژگی های جذاب ماشین آفرود ام زد مدل 2838 هستند، که تجربه ای فوق العاده از بازی را برای کودک شما رقم می زنند. هر بار شارژ کامل این ماشین اسباب بازی در حدود 120 دقیقه زمان می برد و زمانی در حدود 15 تا 20 دقیقه را برای بازی در اختیار شما قرار می دهد.

ماشین آفرود کنترلی و شارژی ام زد مدل 2837

ماشین آفرود کنترلی و شارژی مدل MZ-2837؛ دارای ریموت کنترل تفنگی می باشد و برای سنین بعد از 8 سالگی مناسب است. باتری این ماشین آفرود به وسیله یک کابل USB که در بسته بندی آن قرار دارد، قابل شارژ می باشد. سیستم تعلیق فوق العاده ماشین آفرود مدل 2837، یکی از اصلی ترین ویژگی های آن است، که تجربه فوق العاده ای از بازی را برای شما رقم می زند.

ماشین آفرود کنترلی و شارژی ام زد مدل 2837 با لاستیک های آج دار

این محصول که به دلیل طراحی دقیق و فوق العاده خود در بین بزرگسالان نیز محبوب است، در دو رنگ آبی و نارنجی قابل سفارش می باشد. تقویت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و افزایش هوش هیجانی، تنها گوشه ای از مزیت های بازی با این ماشین آفرود اسباب بازی هستند.

ماشین آفرود 6 چرخ ام زد مدل YY 2001

ماشین آفرود 6 چرخ مدل YY 2001؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد و محصولی از برند شناخته شده MZ است. سیستم تعلیق فوق العاده و دارا بودن 6 چرخ، به شما امکان حرکت راحت و بدون دردسر بر روی سطوح ناهموار را می دهد. این ماشین آفرود نیز یک مدل شارژی است که به وسیله کابل یو اس بی موجود در بسته بندی، قابل تغذیه می باشد.

ماشین آفرود 6 چرخ ام زد مدل YY 2001 دارای باتری های قوی

اگر کودک شما به بازی با ماشین های کنترلی علاقه دارد، این محصول می تواند یک هدیه فوق العاده برای او باشد. از مزایای بازی با ماشین آفرود کنترلی مدل 2001، می توان به تقویت انگشتان دست، تقویت قدرت تخیل و افزایش تمرکز کودک اشاره کرد.

جمع بندی

اگر فرزند شما از علاقه مندان به ماشین های کنترلی است، بدون شک برند MZ می تواند یکی از اصلی ترین و بهترین انتخاب های شما باشد. محصولات ام زد علاوه بر دوام و طول عمر بالایی که دارند، عاری از هرگونه ماده سمی بوده و بی خطر برای سلامتی کودک شما هستند. همانطور که در بخش مربوط به هر ماشین ذکر شد، بازی با محصولات برند ام زد می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، جنبه تقویت مهارت های ذهنی و فیزیکی نیز داشته باشد. ما در کودک پلاس تلاش داریم تا با معرفی محصولات مختلف در قالب مقالات، امکان خریدی مطمئن تر را برای شما فراهم کنیم. اما توجه داشته باشید که برای شناخت دقیق تر محصول باید اطلاعات موجود در صفحه مربوطه را به صورت کامل مطالعه فرمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)