معرفی انواع عروسک های پولیشی و پارچه ای

معرفی انواع عروسک های پولیشی و پارچه ای
عروسک های پولیشی و پارچه ای یکی از متنوع ترین و در عین حال محبوبترین عروسک ها در بین کودکان علی الخصوص در بین دختربچه ها می باشد.در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از جذابترین عروسک های پولیشی و پارچه ای بپردازیم.

تفاوت بین عروسک‌های پولیشی و پارچه‌ای، تفاوت در جنس مواد، شیوه ساخت و نوع دوخت آن‌ها است. عروسک‌های پارچه‌ای بیشتر دست‌ساز بوده و با تکه‌های پارچه ساخته می‌شود، قدمت ساخت این نوع عروسک‌ها زیاد است اما با گذر زمان، صنعت وارد مسیر ساخت این نوع عروسک‌ها شد و عروسک پولیشی قابل شستشو را ارائه داد.

پس عروسک‌های پولیشی با دستگاه ساخته می‌شوند و جنس آن‌ها از نوع پولیش است؛ ماده‌ای که بدون حساسیت بوده و به‌سادگی توسط ماشین لباسشویی یا دست قابل شستشو است. با ما همراه باشید تا درباره این عروسک‌ها بیشتر بدانیم.

شما را به مطالعه مقاله جامع راهنمای اسباب بازی دخترانه که در ادامه می آوریم دعوت می کنیم:

راهنمای جامع اسباب بازی دخترانه

اگر به دنبال یک عروسک ساده و زیبا در عین حال بسیار سرگرم‌کننده هستید

عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌هایی برای سرگرمی هستند که هدف پشت ساخت آن‌ها فقط سرگرمی نیست، آن‌ها آمده‌اند تا مهارت‌ها و توانایی‌هایی را در کودکان ارتقا داده و گاهی بعضی از مهارت‌ها را ایجاد می‌کنند زیرا کودک، آن مهارت را از قبل ندارد. یکی از این عروسک‌ها، عروسک کاکتوس رقصنده موزیکال و سخنگو (شارژی) است. این عروسک، از بهترین‌ها برای تقلید است. کودک مقدار زیادی از یادگیری‌اش را به کمک تقلید کسب می‌کند. این عروسک، حرف‌هایی که می‌زنید را تقلید می‌کند.

عروسک کاکتوس رقصنده موزیکال و سخنگو یک اسباب بازی شارژی است

می‌دانید که عروسک‌ها نیز به بهداشت و تمیز شدن نیاز دارند زیرا از آلودگی به‌دور نیستند. اگر می‌خواهید عروسک کاکتوس را تمیز کنید، مواظب باشید که نمی‌توانید مثل عروسک پولیشی قابل شستشو آن را در ماشین لباسشویی بیندازید، زیرا این عروسک، شارژی است یعنی سیستمی در حد باتری دارد که در تماس با آب آسیب می‌بیند؛ پس برای تمیز کردن آن به یک دستمال نمدار بسنده کنید.

می‌توانید با خرید اینترنتی عروسک پولیشی و خزی، این عروسک را درب منزل دریافت کنید تا اسباب سرگرمی دلبندتان باشد.

اگر به‌دنبال خرید عروسک پولیشی قابل شستشو هستید؛ چند عروسک مناسب را به شما معرفی کنیم.

عروسک خرس تدی مدل رزی

حتما فیلم معروف تد را دیده‌اید، خرسی که با شوخی‌هایش، جایی در دل ما برای خود باز کرده است. حال می‌توانید عروسک لطیف و شیرین آن را برای دختر خود تهیه کنید. این عروسک پولیشی قابل شستشو است و می‌تواند همراه خوبی برای دختر یا پسر عزیزتان باشد. عروسکی که موجب آرامش او را فراهم کرده و دوست امن اوست. فرزندتان او را همیشه همراه خود خواهد داشت، در تخت خواب، مهمانی و... . اگر خواستید آن را تهیه کنید؛ خرید اینترنتی عروسک پولیشی و خزی راه مناسبی است.

عروسک خرس تدی مدل رزی قابل شست و شو است

از آن‌جایی که این عروسک پولیشی قابل شستشو است و شما می‌توانید به‌سادگی آن را در ماشین لباسشویی بشویید، دیگر نگران کثیف شدن آن نباشید و به فرزندتان اجازه دهید که هر جایی‌که مایل است با آن بازی کند، حتی اگر قصد دارد در زمین خاکی با آن بازی کند. می‌دانید که خاک، یکی از بهترین وسیله‌های بازی طبیعی است که معمولا پسران بیشتر رغبت به بازی در آن دارند اما اگر دختر شما نیز مایل بود با عروسک خرس تدی مدل رزی خود در آن بازی کند، به او سخت نگیرید.

عروسک مدل خرس سه قلب

اگر می‌خواهید عروسک خرس بزرگ پشمالو را برای فرزند خود تهیه کنید، عروسک مدل خرس سه قلب انتخاب مناسبی است. می‌دانید که خرید اینترنتی عروسک پولیشی و خزی امکان‌پذیر است، پس فقط کافی است به اینترنت متصل شوید و خریدتان را تکمیل کنید تا درب منزل آن را دریافت نمایید. این عروسک اندازه بزرگی دارد و از ویژگی‌های خوب این عروسک پولیشی، قابل شستشو بودن آن است که می‌توانید به‌راحتی آن را در لباسشویی بیندازید و بشویید.

عروسک مدل خرس سه قلب 120 سانتی متر ارتفاع دارد

می‌دانید که بعضی از بچه‌ها، عروسک‌های بزرگ را دوست دارند. اگر شما از این علاقه فرزندتان مطلع شدید، عروسک خرس بزرگ پشمالو را برای او تهیه نمایید. این عروسک 120 سانت ارتفاع و 50 سانت پهنا دارد و دور بدنش به‌اندازه 30 سانت است. این ابعاد هر بچه‌ای را شاد خواهد کرد. حتی بعضی از بزرگ‌ترها را نیز سر ذوق می‌آورد. ابعاد بزرگ این عروسک شاید سبب شود که مایل باشید آن را از طریق پست و درب منزل دریافت کنید؛ در این صورت، خرید اینترنتی عروسک پولیشی و خزی راه‌حل شماست.

عروسک طرح فیل بالشتی مدل مامی الفنت

بعضی از والدین دوست دارند برای دلبند خود، عروسکی تهیه کنند که بتواند سرش را روی آن بگذارد و به خواب ناز فرو رود و درواقع نقش بالش را هم داشته باشد.عروسک طرح فیل بالشتی مدل مامی الفنت؛عروسک مناسبی است. جالب است بدانید که این عروسک پولیشی قابل شستشو بوده و هر زمان که کثیف شد، به‌سادگی می‌توانید آن را در ماشین لباسشویی انداخته و تمیز کنید. این ویژگی سبب می‌شود که نگران آلودگی آن و ایجاد مشکل برای فرزندتان نباشید. می‌دانید که بچه‌ها به یک اسباب بازی نیاز دارند تا با آن احساس امنیت کنند، این عروسک می‌تواند این نقش را برای آن‌ها ایفا کند. ضمنا می‌تواند جای بالش او را نیز بگیرد، زیرا نرم و لطیف بوده و خواب آرامی را برای فرزندتان ایجاد می‌کند.

عروسک طرح فیل بالشتی مدل مامی الفنت با کیفیت و بهداشتی است

اگر می‌خواهید این عروسک را با قیمت مناسبی تهیه کنید، قیمت عروسک پارچه ای اورجینال دخترانه متناسب با کیفیت خیلی خوب آن، معقول و مناسب است. شما می‌توانید این عروسک را با خرید اینترنتی عروسک پولیشی و خزی درب منزل خود دریافت نمایید. این یک عروسک پولیشی خارجی طرح حیوانات است که طرح فیل دارد. پارچه پولیشی استفاده شده در این عروسک بسیار نرم بوده و استفاده از آن را به‌عنوان بالشت مناسب‌تر کرده است.

عروسک خرگوش مدل وایت جلی کت

شاید به‌دنبال یک عروسک کوچک و مناسب با طرح حیوانات باشید تا آن را برای دختر یا پسر خود تهیه کنید. در این صورت عروسک خرگوش مدل وایت جلی کت انتخاب مناسبی است. این عروسک بامزه دارای ابعاد مناسب 25 سانت در 13 در 12 است که آن را به یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای فرزندتان تبدیل می‌کند. این عروسک پولیشی خارجی طرح حیوانات، طرح خرگوش دارد.

می‌دانید که قیمت عروسک پارچه ای اورجینال دخترانه اندکی بالاست که این به خاطر کیفیت بهتر آن نسبت به جنس‌های داخلی است. شما می‌توانید به‌سادگی عروسک مورد نظر خود را از طریق خرید اینترنتی عروسک پولیشی و خزی تهیه نمایید. این‌گونه عروسک را درب منزل دریافت می‌کنید.

عروسک خرگوش مدل وایت جلی کت قابل شست و شو در ماشین لباس شویی است

این عروسک پولیشی قابل شستشو است و شما می‌توانید آن را داخل ماشین لباسشویی انداخته و بشویید. اگر می‌خواهید دخترتان با عروسک بازی کند، نمی‌توانید مانع از کثیف شدن آن شوید. کثیفی بخش جدایی‌ناپذیر اسباب بازی است. نمی‌توانید مانع آن شوید. پس قابلیت شستشوی عروسک بسیار مهم است. اگر کودکی عروسک خود را اصلا کثیف نمی‌کند، شاید اصلا با آن بازی نمی‌کند. کثیف نشدن عروسک افتخار ندارد. شما این خرگوش بانمک را که یک عروسک پولیشی خارجی طرح حیوانات است، برای بازی فرزند خود خریده‌اید؛ پس مانع بازی کردن او نشوید تا جلو کثیف شدن آن را بگیرید. بگذارید با خیال راحت با آن بازی کند و هروقت لازم بود به‌راحتی آن را بشویید.

اسب تک شاخ رویاها

اگر به دنبال عروسک پولیشی خارجی طرح حیوانات هستید، عروسک طرح اسب تک شاخ یونیکورن ایستاده مناسب شماست. قيمت در خريد هميشه مهم بوده است و می‌دانيد كه قيمت عروسك پارچه‌اي اورجينال دخترانه اندكي بالاتر است اما درعوض، كيفيت آن بهتر است و ماندگاری بیشتری دارد. شما می‌توانيد با خريد اينترنتی عروسك پوليشي و خزی، به‌راحتی و بدون صرف وقت زیاد، آن را در منزل خود تحویل بگیرید.

عروسک تک شاخ یونیکورن آنتی آلرژی است

بچه‌ها روياپردازان توانايي هستند. از قديم درباره قابليت‌هاي اسب تك شاخ، افسانه‌ها و داستان‌های متعددی وجود داشته است. شما می‌توانيد با تهيه عروسك اسب تك شاخ برای فرزندتان، قدرت تخيل او را رشد دهيد. می‌دانيد كه خلاقيت از تخيل می‌آيد و چه چيزی مناسب‌تر از خريد اسباب بازي اسب تك شاخ جهت تقويت تخيل كودك‌تان است که علاوه بر بهبود قدرت تخیل، او را سرگرم هم می‌کند. هرچند تنها قرار نیست برای تقویت خلاقیت کودک به این اسباب‌ بازی بسنده کنید، اما می‌تواند یکی از ابزارهای کمکی رشد خلاقیت در کودکتان شود.

چرا خرید اینترنتی؟

ممكن است ساكن تهران يا شهرستان‌ها باشيد. تهران به‌عنوان شهر بزرگی كه تقريبا همه چيز را می‌توانيد در ان پيدا كنيد اما باید ساعت‌های زیادی در خیابان‌های شلوغ و پرترافیک و مسیرهای طولانی وقت صرف کنید و شهرستان‌هایی که گاهی خیلی از موارد مورد نیازتان را نمی‌توانید پیدا کنید. همه این مسائل، با خرید اینترنتی حل می‌شود.

شما می‌توانيد انواع اسبا بازی ها را از جمله انواع عروسک های پولشی و پارچه ای را از فروشگاه اینترنتی کودک پلاس سفارش دهید. در سایت این فروشگاه  اطلاعات محصولات مختلف در صفحه محصول درج شده است و به‌راحتی می‌توانید با جستجو و مقایسه ویژگی‌ها و قیمت محصولات، عروسک یا اسباب بازی مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

سخن پايانی

مي‌خواهيد براي دخترتان عروسك تهيه كنيد؟ حتما عروسک پولیشی قابل شستشو را تهيه كنید تا دیگر نگران بازی فرزندتان با عروسک نباشید و هروقت كثيف شد آن را در لباسشويی انداخته و بشویید. هنگامی كه تصميم به خريد گرفتيد، می‌توانيد با خرید اینترنتی عروسک پولیشی و خزی، عروسك مورد نظر خود را بسته‌بندی شده، درب منزل دريافت نماييد.

عروسك‌ها در شكل‌ها و طرح‌هاي مختلفی وجود دارند. شما می‌توانيد از بين طرح‌های بسیار زیاد و مختلف موجود، عروسک پولیشی خارجی طرح حیوانات مورد نظر خود را انتخاب كنيد. اسب تك شاخ، فيل، خرگوش و خرس انتخاب‌های مناسبی برای هديه به كودك‌تان است.ؤ

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)