معرفی انواع عروسک های موزیکال، واکنشی و سخنگو

معرفی انواع عروسک های موزیکال، واکنشی و سخنگو
عروسک های موزیکال، واکنشی و سخنگو نوع دیگری از عروسک ها میباشند که به دلیل آهنگین بوده مورد توجه بسیاری از کودکان در سنین پایین هستند. در این مقاله به معرفی تعدادی از این عروسک ها خواهیم پرداخت.

اگر به دنبال خرید اسباب بازی عروسک دخترانه شیک و خارجی برای یک دختر خانم هستید، حق انتخاب‌های زیادی دارید. می‌توانید از انواع عروسک موزیکال، واکنشی و سخنگو برای او انتخاب کنید، مثلا عروسک گوشتی واکنشی اسباب بازی را برگزینید. ما در این مطلب نهکاتی درباره عروسک‌های موزیکال آورده‌ایم تا بدانید هر عروسک را برای چه شرایطی انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا راهنمای شما در انتخاب عروسک موزیکال یا واکنشی مناسب باشیم. می‌دانید که با خرید اینترنتی عروسک اسباب بازی بزرگ می‌توانید آن را درب منزل دریافت نمایید.

عروسک صورت گوشتی لاولی بی بی

بعضی از بچه‌ها عروسک‌های واکنشی را دوست دارند؛ می‌توانید برای آن‌ها عروسک صورت گوشتی لاولی بی بی را تهیه کنید. اما چرا بچه‌ها این عروسک‌ها را دوست دارند؟ زیرا واکنش‌های جذابی در رابطه با محرک‌های بیرونی دارد و کارهای بسیار جالبی انجام می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی عروسک گوشتی واکنشی اسباب بازی، صورت آن است زیرا جنس آن سیلیکون بسیار نرم بوده و به صورت نوزاد شباهت دارد. حرکات چشم این عروسک هنگام اخم کردن و باز و بسته کردن چشم‌ها بسیار جذاب است. همچنین می‌تواند لب‌هایش را هنگام مکیدن پستانک تکان دهد.

عروسک لاولی بی بی با قابلیت تغییر حالت چهره

از دیگر جذابیت‌های عروسک گوشتی واکنشی اسباب بازی، همراه بودن گریه و خنده‌اش با موزیک است. می‌توانید گریه او را با گرفتن پستانک یا گاز گرفتن صورتش، درآورید! جالب این‌جاست که با وارد کردن پستانک در دهانش، شروع به مکیدن آن می‌کند و پس از ده ثانیه سیر شده و بادگلو می‌زند، سپس می‌خوابد و خروپف می‌کند!

هنگام خواب، شکم این عروسک گوشتی واکنشی اسباب بازی بالا و پایین می‌شود. در دستانش، دکمه‌ای وجود دارد که با فشردن آن، می‌توانید او را از خواب بیدار کنید. مواظب باشید که هنگام بیداری این دکمه را فشار ندهید زیرا گریه‌اش را در می‌آورید.

عروسک، خوابیدن را دوست ندارد، اگر بخواهید او را بخوابانید، گریه‌اش می‌گیرد و شما مجبور می‌شوید برای آرام کردنش، شیشه شیرش را در دهانش بگذارید یا این‌که او را بلند کنید و از خواباندنش آن منصرف شوید.

اگر مایل به تهیه این اسباب بازی بامزه و جذاب هستید، می‌توانید با خرید اینترنتی عروسک اسباب بازی بزرگ آن را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

عروسک واکنشی لاولی بی بی مدل نشسته

اگر می‌خواهید مدل کوچک‌تر عروسک صورت گوشتی را تهیه کنید، عروسک واکنشی لاولی بی بی مدل نشسته انتخاب مناسبی است. این عروسک با الهام از کودک واقعی ساخته شده و از زنده‌ترین نوع اسباب بازی برای کودکان است. این مدل عروسک به کودکان کمک می‌کند تا از قوه تخیل خود استفاده کنند که نتیجه آن، افزایش خلاقیت آنان است. این عروسک مناسب کودکان بالای 3 سال است.

عروسک لاولی بی بی نشسته با بدنه مقاوم

این عروسک را هم می‌توانید از طریق خرید اینترنتی به‌راحتی تهیه کنید.

عروسک موزیکال چرخشی آنجل

عروسک‌های موزیکال، انتخاب مناسبی برای هدیه تولد بچه‌ها هستند، زیرا می‌توانند ساعت‌ها بچه‌ها را با شادی و هیجان، سرگرم كنند. عروسك موزیكال چرخشی آنجل یكی از این عروسك‌هاست كه برای كودكان بالای یك سال مناسب است. این عروسک دخترانه شیک و خارجی را در یك جای صاف بگذارید و روشن کنید، با پخش موزیك داخلی خودش، به‌دور خود می‌چرخد. این عروسك دارای چراغ‌هایی است كه به زیبایی و جذابیت آن می‌افزاید، چراغ‌ها در زیر لایه‌ای از دامنش قرار دارند كه با روشن شدن عروسك، آن لایه دامن بالا رفته و چراغ‌ها روشن می‌شوند. وقتی عروسك با مانعی برخورد كند، برمی‌گردد و سپس به مسیرش ادامه می‌دهد. منبع تغذیه آن سه باتری قلمی است كه به‌سادگی می‌توانید از هر فروشگاهی آن را تامین نمایید.

عروسک آنجل با تانایی چرخش بر روی سطوح صاف

می‌دانید كه آنجل به معنای فرشته است؛ دلیل نامگذاری عروسک آنجل هم این است که دو بال فرشته بر پشت خود دارد. این عروسک دخترانه شیک و خارجی با رقص خود و موزیكی كه دارد، می‌تواند ساعت‌ها كودك را به خود مشغول سازد.

اگر مایل به تهیه این اسباب بازی هستید، بهترین راه این است که با جستجو برای خرید اینترنتی عروسک اسباب بازی بزرگ، آن را تهیه کنید.

عروسک موزیکال و رقصنده

می‌توانید از بین انبوه عروسک‌ها، یک عروسک دخترانه شیک و خارجی را که مناسب تولد است، انتخاب کنید؛ عروسک موزیکال و رقصنده انتخاب مناسبی است که قیمت خوبی هم دارد. این عروسک از پلاستیک ساخته شده ولی بدنه بسیار سخت و بادوامی دارد. این عروسک موزیکال و رقصنده، هم‌زمان با پخش موزیک می‌رقصد و به همین دلیل می‌تواند برای ساعت‌ها کودک را به خود سرگرم کند. منبع تغذیه این عروسک، سه باتری قلمی است.

عروسک موزیکال رقصنده با جلب توجه بالا برای کودکان

اگر سن کودکتان بیش از 3 سال است، می‌توانید این عروسک دخترانه شیک و خارجی را برای او تهیه کنید. می‌دانید که کودکان قوه تخیل خوبی دارند و شما با هدیه این عروسک به آن‌ها، می‌توانید تخیل و خلاقیت آن‌ها را تقویت کنید. بچه‌ها با توجه به تخیل خود، ممکن است برای این اسباب بازی هر نقش و شخصیتی را در نظر بگیرند.

اگر مایل به تهیه این اسباب بازی هستید، می‌توانید با خرید اینترنتی عروسک اسباب بازی بزرگ آن را درب منزل دریافت کنید.

عروسک کاکتوس رقصنده موزیکال و سخنگو

اگر برای خرید هدیه برای یک کودک، به‌دنبال قیمت عروسك موزیكال مناسب نوزاد هستید، عروسك كاكتوس رقصنده موزیكال و سخن‌گو با قیمت مناسبی که دارد می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این اسباب بازی، به‌خاطر جذابیتش در مدت كوتاهی پس از تولید توانست محبوبیت بالایی در میان مردم پیدا كند و نه‌فقط بچه‌ها، که بزرگسالان زیادی هم به آن علاقه‌مند شدند. جالب است بدانید که می‌توانید این عروسک را به عنوان یک عروسک دخترانه شیک و خارجی هدیه دهید. این اسباب بازی قابل شارژ بوده و می‌توان آن را با كابلی كه همراه محصول است به كمك شارژر موبایل شارژ كرد.

عروسک کاکتوس رقصنده با قابلیت تقلید صدا

اسباب بازی از یك كاكتوس تشكیل شده كه داخل گلدان قرار دارد و جنس آن از پولیش است كه بسیار لطیف و نرم است. این كاكتوس شیرین، صدای شما را تقلید می‌كند و برای جذابیت بیشتر آن، از نور پردازی استفاده كرده‌اند. اگر بازی‌هایی چون تاكینگ تام را روی موبایل بازی كرده باشید، با این محصول آشنایی دارید. این كاكتوس، بیش از 30 آهنگ در حافظه خود دارد و می‌تواند ساعت‌ها كودك شما را به خود مشغول نماید.

عروسک فرشته موزیکال و رقاص

بچه‌ها معمولا به‌خاطر داستان‌های مذهبی یا قصه‌های پریان، با فرشته‌ها رابطه خوبی دارند؛ همین موضوع سبب شده كه اسباب بازی مناسبی برای كودكان باشد. یكی از مدل‌های این فرشته، عروسك فرشته موزیكال و رقاص است. اگر به دنبال یک عروسک دخترانه شیک و خارجی مناسب برای كودكان بالای سه سال هستید، این یك اسباب بازی ایده‌آل است.

عروسک فرشته رقاص موزیکال با موزیک شاد و جذاب

برای تهیه این عروسک، می‌توانید با سرچ خرید اینترنتی عروسک اسباب بازی بزرگ،آن را پیدا کنید و بخرید.

عروسک سخنگوی سارا

یكی از اسباب‌بازی‌های مناسب كودكان كه می‌توانید به آن‌ها هدیه دهید، عروسك سخنگوی سارا است. این عروسك دخترانه دارای قابلیت شعرخوانی، جملات محبت‌آمیز و تعاملی است. این عروسك هوشمند می‌تواند به تعددی از سوالات شما پاسخ دهد؛ این سوال و جواب‌ها از قبل در حافظه او قرار گرفته‌اند. اگر برایتان سوال است كه چه سوال‌هایی را جواب می‌دهد، به دفترچه راهنما مراجعه كنید. از دیگر قابلیت‌های آن، می‌توان به توانایی تكرار حرف‌های شما اشاره كرد.

عوسک سخنگو سارا با توانایی پرسش و جواب متنوع

با جستجو در اینترنت برای خرید اینترنتی عروسک اسباب بازی بزرگ، می‌توانید این عروسک جالب را تهیه کنید.

ربات اسباب بازی سگ شارژی مجهز به سنسور

با خرید اینترنتی عروسك اسباب بازی بزرگ شما می‌توانید ربات اسباب بازی سگ شارژی مجهز به سنسور را سفارش دهید. قطعا قبل از این کار بهتر است به مشاهده و بررسی عروسک چند کاره و هوشمند ارزان بپردازید که ما در ادامه به بررسی آن پرداخته‌ایم.

ربات  سگ شارژی، یک اسباب بازی کوچک و مجهز به سنسور هوشمند است. همه قطعات این محصول از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و ایمنی بالایی برای کودکان بالای سه سال دارد. در قسمت سر ربات یک سنسور قرار داده شده که با کشیدن دست روی سر حیوان، موزیک‌های زیبایی را برای شما پخش می‌کند. همچنین، دهان سگ هم به‌صورت متحرک طراحی شده و باز و بسته می‌شود. دم و گوش ربات هم پس از روشن شدن شروع به حرکت می‌کند.

ربات اسباب بازی سگ شارژی مجهز به سنسور در چند طرح مختلف

به‌طورکلی باید گفت که این اسباب بازی هوشمند، جذابیت زیادی برای کودکان دارد و آن‌ها را به‌خوبی سرگرم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های سگ رباتیک این است که می‌تواند صحبت‌های شما را تشخیص داده و آن‌ها را تقلید کند. این اسباب بازی قابلیت راه رفتن، رقصیدن، باز و بسته کردن چشم‌ها و غیره را نیز دارد. 

ربات اسباب بازی سگ سنسوردار که در گروه اسباب بازی موزیکال قرار می‌گیرد، با یک باتری لیتیوم یون 3.7 ولتی کار می‌کند و به وسیله کابل USB شارژ می‌شود. این محصول در چند رنگ و طرح مختلف تولید شده تا جواب‌گوی سلیقه متفاوت کودکان باشد.

بد نیست بدانید که بازی کردن با ربات اسباب بازی سگ شارژی مجهز به سنسور مزایای زیادی برای دختر بچه‌ها و پسر بچه‌ها دارد، ازجمله: تقویت هماهنگی بین چشم و دست، افزایش نیروی تخیل و اعتمادبه‌نفس، کمک به هوش هیجانی و پرورش نیروی لامسه.

شما می‌توانید این عروسک دخترانه شیک و خارجی را از طریق اینترنت سفارش دهید. البته این عروسک و به‌طورکلی همه اسباب بازی‌ها می‌توانند هم برای دخترها و هم پسرها مناسب باشند و این بستگی به علایق فرزند شما یا کودکی که برایش کادو می‌خرید دارد. خرید عروسک و اسباب بازی را به جنسیت کودک محدود نکنید.

سخن پایانی

برای کودکان اسباب بازی تهیه می‌کنیم زیرا هم آن‌ها را خوشحال و سرگرم می‌کند و هم سبب رشد بعضی از مهارت‌های آن‌ها می‌شود. این روزها بهترین راه‌ تهیه هر محصولی، ازجمله اسباب بازی، خرید اینترنتی است. شما می‌توانید با خرید اینترنتی عروسک اسباب بازی بزرگ، آن را درب منزل دریافت کنید. برای هدیه به دختر خود یا اطرافیانتان، انتخاب عروسک دخترانه شیک و خارجی، هوشمندانه است. بعضی از اسباب‌بازی‌ها را برای نوزاد تهیه می‌کنیم. لازم است قیمت عروسک اسباب بازی مناسب نوزاد منطقی بوده و نیز ویژگی‌های آن متناسب با سن نوزاد باشد. این پست راهنمای شما برای تهیه اسباب بازی مناسب برای کودکان بود. اگر بخواهید به کودک خود یا یکی از اقوام هدیه بدهید، کدام اسباب بازی را انتخاب می‌کنید؟ نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)