مروری بر محبوب ترین لگو های دخترانه

مروری بر محبوب ترین لگو های دخترانه
لگو ها در زیر مجموعه اسباب بازی های فکری و آموزشی قرار دارند. اصولا لگ, را نمی توان اسباب بازی دخترانه یا پسرانه نامید ولی بعضی از لگو ها که نشان دهنده شخصیت انیمیشنی دخترانه هستند را لگو دخترانه می نامند

لگو برخلاف سایر اسباب بازی‌ها یک وسیله‌ی آماده نیست که کودکتان با آن بازی کند؛ بلکه اسباب بازی‌ای است که بچه‌ها خودشان آن را می‌سازند و خلاقیت خود را شکوفا می‌کنند.

لگو‌ها از قطعات کوچک مختلفی تشکیل شده‌اند که با کنار هم قرار دادن و متصل کردن آن‌ها به یکدیگر، می‌توان اشکال جدیدی مانند آدم، خانه، میز، صندلی و... ساخت. شرکت سازنده‌ی لگو طی گفتگویی بیان کرده: "کودکانی که با لگو دنیای امروز خود را می‌سازند، دنیای آینده خود را هم خواهند ساخت"

شاید شما هم با شنیدن این تعریف یاد لگو بچگی‌های خود بیفتید که به شکل مکعب‌ها و دایره‌های رنگی پلاستیکی بودند؛ اما حالا در یک دهه‌ی گذشته شاهد انواع لگو دخترانه زیبا و بزرگ هستیم که در شکل‌های بسیار متنوع‌تری تولید شده‌اند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

کودکانی که با لگو دنیای امروز خود را می‌سازند، دنیای آینده خود را هم خواهند ساخت

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

لگو‌ها از لحاظ درجه‌ی سختی به چند دسته، طبقه‌بندی می‌شوند. با توجه به میزان سختی لگو ها و توانایی کودک خود می‌توانید بهترین لگو اسباب بازی را برای او تهیه کنید که مناسب سن و مهارت‌های کودک شما باشد. لگو‌ها متناسب با سنین بین ۲ تا بالای ۱۸ سال هستند.

لگوها به پرورش خلاقیت کودک و توانایی حل مسأله کمک می‌کند. کودکان هنگام بازی با لگو ساختنی باید به راهنما و روش ساخت آن دقت کنند، این کار قدرت تمرکز و توجه به جزئیات را در کودک بالا می‌برد. به علاوه هر بار که یک لگوی جدید می‌سازد، احساس لذت می‌کند و اعتماد به نفس او بالا می‌رود.

اصولا لگوها را نمیتوان به دخترانه و پسرانه تقسیم کرد ولی بعضی از لگو ها که نشان دهنده شخصیت های انیمیشنی دخترانه است را لگو دخترانه می نامند.لگو شخصیت‌های دیزنی، لگو فرندز، لگو اسب تک شاخ پونی و لگو قصر و ... از جمله لگوهایی است که در مجموعه لگو های دخترانه تقسیم بندی می شود.

در این مطلب ما به معرفی تعدادی از لگو های دخترانه موجود در فروشگاه کودک پلاس می پردازیم. فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع لگو شما را در انتخاب لگو مناسب فرزند دلبندتان یاری می دهد.

 

سری لگو توی استوری 4 مدلی اسباب بازی (lego toy story)

سری لگو توی استوری 4 مدلی اسباب بازی (lego toy story)؛ شامل چهار بسته لگو است که هر کدام از این بسته ها، شامل تعداد زیادی از قطات لگو برای ساختن و سر هم کردن شخصیت های مختلف موجود در انیمیشن توی استوری بکار می رود. این سری از لگو توی استوری شامل لگو های زیر می شود:

 

لگو 635/1 دارای 157 قطعه است و شامل شخصیت های وودی (woody) و آلینس (aliens) می باشد.

لگو 635/2 دارای 182 قطعه می باشد و شامل شخصیت های وودی و دختر خرگوشی می شود.

لگو 635/3 دارای 150 قطعه می باشد و شامل شخصیت های بازلایتر (bazz lightyear) و وودی می شود.

لگو 635/4 دارای 183 قطعه می باشد و شامل شخصیت های باز لایتر و آلینس می شود.

سری لگو توی استوری 4 دارای شخصیت های اصلی

سایز جعبه لگو توی استوری در هر کدام از این چهار مدل لگو 260×160×55 میلیمتر، و سایز جعبه اصلی 265×165×220 میلیمتر می باشد. هر کدام از این لگو های دخترانه علاوه بر شخصیت داستانی معروفشان، شامل قطعات دیگری نیز برای ساختن چندین مدل ماشین و خانه نیز هستند. ضمن اینکه شما می توانید با خلاقیت خود و با ترکیب کردن قطعات این چهار لگو با هم، یک لگو بزرگ تر بسازید و خود را به چالش بکشید.

 

مجموعه لگو انیمیشن توی استوری؛ برای سنین پنج سال به بالا مناسب است و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد، و قابلیت سرهم کردن و جداکردن چندین باره را دارد. قطعات این لگو چفت شوندگی خیلی خوبی دارند و درای لبه های تیز و خطرناک نمی باشند، و تمامی قطعات آن از پلاستیک مواد نو و درجه یک ساخته شده است. مجموع قطعات این سری از لگو، 672 قطعه می باشد و برای ساختن تمامی تصاویری که بر روی جعبه محصول کشیده شده است، دفترچه راهنمای تصویری دارد.

 

لگو اسباب بازی مگامایند کیفی 400 تکه

لگو اسباب بازی مگامایند کیفی 400 تکه؛ لگوی بانچمز کیفی دارای 400 تکه می باشد و جعبه آن، به صورت کیفی و در دو رنگ آبی و صورتی تولید شده است. از مزایای بانچمز یا لگو اسباب بازی مگامایند، می توان به امکان ساختن اشکال سه بعدی اشاره کرد. همچنین قطعات این محصول قابلیت شستشو دارد، و در برخورد با آب آسیبی نمی بیند.

لگو اسباب بازی مگامایند کیفی 400 تکه با رنگ های متنوع

به طور معمول بانچمز در بسته های 100 تا 1000 تایی تولید شده است، و کم و بیش در بازار موجود است. یکی از پر طرفدار ترین نمونه های این بازی فکری، بسته های 400 تایی می باشد که تعداد تکه های آن برای سر هم کردن و ساختن اشکال مختلف بسیار مناسب است، و تقریبا با آن می توانید تمامی اشکالی که در ذهن دارید را بسازید. بازی بانچمز کیفی مدل 400 تکه؛ دارای تنوع بسیار بالایی در ساخت اشکال مختلف است، که این ویژگی باعث می شود کودکان به راحتی بتوانند خیال پردازی کنند، و در ساخت اشکال مختلف به محدودیتی بر نخورند.  قطعات این لگو دخترانه به شکل توپ هستند و یکی از مزیت های آن ها این است که، می توان آنها را از هر طرف که بخواهید به هم بچسبانید و شکل های خیلی مختلفی را بسازید. این محصول علاوه بر تکه های بانچمز، چند تکه مختلف مانند چشم و بینی و عینک و ... را همراه با خود دارد، که باعث می شود کودکان در ساخت و ترکیب قطعات این محصول دست بازتری را داشته باشند. سایز این محصول 300×230×70 میلیمتر می باشد و وزن تقریبی آن 700 گرم است.

 

لگو شهر سازی اسباب بازی سری تون جی استار مدل 20521

لگو شهر سازی اسباب بازی سری تون جی استار مدل 20521؛ این محصول مناسب برای سنین پنج یا شش سال به بالا می باشد و دارای قطعات ریز پلاستیکی است. این قطعات که در اندازه های کوچک و بزرگ تولید شده اند، تنوع شکلی بسیار زیادی دارند و همگی به صورت سه بعدی می باشند. به این معنا که شما با سر هم کردن این قطعات پلاستیکی، یک ساختنی سه بعدی خواهید داشت. لگو شهر سازی مدل 20521؛ دارای 181 قطعه می باشد که همراه با سه عدد مینی فیگور لگویی ارائه می شود، و همان طور که می دانید همراه با دفترچه راهنمای تصویری می باشد، تا شما راحت تر بتوانید قطعات آن را سر هم کرده، و به شکلی که مد نظر شرکت سازنده است برسید.

 قطعات لگو شهر سازی اسباب بازی سری تون جی استار به راحتی متصل می گردند

لگوی مدل 20521، یک لگو دخترانه به نظر می رسد. درست است که ما به تفکیک اسباب بازی ها به دخترانه و پسرانه اعتقاد و تعصبی نداریم، ولی به نظر می آید که پسرها بیشتر به سمت لگو های ماشین و موتور و هواپیما تمایل نشان می دهند، و دخترها بیشتر به لگو های که حول و حوش موضوعات خانه و کالسکه و پرنسس و قصر است، کشیده می شوند.

اگر بخواهیم به تعدادی از ویژگی های این لگو شهر سازی 181 تکه را برشماریم به موارد زیر می رسیم:

 

قطعات این لگو قابلیت ترکیب با دیگر لگو ها را دارند. حتی محصولات شرکت های تولید کننده دیگر مانند دکول و کوگو.

کیفیت بالای قطعات و متریالی که در ساخت این لگو ها استفاده شده، باعث می شود بچه ها بتوانند آن ها را بارها و بارها سر هم کرده و از هم جدا کنند. بدون آن که نگرانی از بابت خراب شدن آنها داشته باشند.

همراه داشتن دفترچه راهنمای تصویری، که باعث می شود کار شما در ساخت شکل مورد نظر راحت تر جلو رود.

این لگو دخترانه دوست داشتنی محصول شرکت جی استار یا ژی استار می باشد، که قبلا هم در کودک پلاس در مورد آن مفصل توضیح داده ایم، و گفتیم که یک شرکت خوشنام و قدیمی چینی می باشد که تجربه زیادی در ساخت لگو های پسرانه و دخترانه دارد، و اتفاقا کیفیت قطعات تولیدی آن بسیار خوب بوده و قطعات لگو های این برند به راحتی بر روی هم چفت می شوند. ساختنی دخترانه شهر سازی 181 تکه؛ مربوط به یک دکه روزنامه فروشی همراه با صندلی و چراغ روشنایی می باشد، که بسیار زیبا طراحی شده و همراه با سه کارکتر خاص است، که هر کدام مسئولیت خودشان را دارند. وزن جعبه این محصول 300 گرم می باشد و سایز آن 290×190×50 میلیمتر است، و برای کادو دادن به کودکان بالای پنج سال، انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

لگو کالسکه و اسب اسباب بازی مدل 20517 جی استار

لگو کالسکه و اسب اسباب بازی مدل 20517 جی استار؛  یک لگو ساختنی و سر هم کردنی دخترانه است که، از سری لگو های town می باشد. لگو کالسکه و اسب جی استار دارای 150 قطعه پلاستیکی سه بعدی برای سر هم کردن، یک دفترچه راهنمای تصویری برای کمک به کودکان و دارای تصاویر مرحله به مرحله می باشد. از جمله لگو هایی که با این محصول می توان ساخت، یک عدد اسب به همراه کالیسکه آن می باشد، که بسیار زیبا و جذاب است و در بین دختران طرفداران زیادی دارد.

لگو کالسکه و اسب اسباب بازی  مناسب برای گروه سنی شش سال به بالا

کودکان می توانند با داشتن این لگو ساختنی، علاوه بر ساختن اسب و کالیسکه، سه عدد مینی فیگور دخترانه نیز داشته باشند، و از بازی با آن ها لذت ببرند و  قدرت تخیل خود را افزایش دهند. سایز جعبه این لگو دخترانه 290×190×50 میلیمتر است و وزن تقریبی آن 300 گرم می باشد. ساختنی دخترانه کالسکه و اسب 150 تکه؛ محصول شرکت لگو سازی جی استار می باشد که کارخانه آن در چین بنا نهاده شده، و تنوع بی نظری از محصولات فکری و ساختنی و لگو را تولید می کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)