راهنمای خرید روبیک 4×4

راهنمای خرید روبیک 4×4
روبیک ها از جمله بازی های فکری و هیجان انگیزی می باشند که مورد استقبال کودکان و بزرگسالان قرار گرفت است .بازی های روبیک در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند دراین مطلب به معرفی روبیک های 4 در 4 خواهیم پرداخت

روبیک 4 در 4 یکی دیگر از انواع گسترده روبیک می باشد که از لحاظ پیچیدگی در میانه روبیک ها قرار دارد. روبیک های 4×4  از جمله روبیک های عادی محسوب می شوند که در هر وجه مکعب روبیک 4 مربع وجود دارد و از این رو به آن روبیک 4 در 4 می گویند

روبیک ها در هر نوعی که باشند علاوه بر کودکان مورد استقبال بزرگسالان نیز قرار میگیرند بازی با روبیک بخصوص در سالهای کودکی باعث رشد و تقویت قوه ذهنی و فکری کودک شده و موجب موجب تقویت توانایی‌های حل مسئله، درک هندسی، هوش ریاضی و منطقی کودکان، افزایش خلاقیت و… می‌شود.

روبیک ها در انواع مختلفی تولید می شوند

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

شرکت های مختلفی از جمله مویو، شینگ شو، کای وای، فانکسن و ... در زمینه ساخت و تولید انواع روبیک فعال هستند این شرکت ها روبیک های 4 در 4 نیز تولید کرد و به بازار عرضه می کنند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین و محبوب ترین روبیک 4×4 موجود در بازار بپردازیم. شما می توانید با مراجعه به سایت کودک پلاس ضمن مشاهده انواع روبیک و اسباب بازی، محصول مورد نظر خود را سفارش داده تا در اسرع وقت از طریق پست به دست شما برسانیم.

 

روبیک 4×4 برند شنگ شو لجند استیکرلس Shengshou 4×4×4 Legend Stickerless

روبیک 4×4 برند شنگ شو لجند استیکرلس Shengshou 4×4×4 Legend Stickerless؛ لجند(Legend)  یکی دیگر از زیرشاخه‌های برند معروف شنگ شو است که کارخانه آن در چین بناشده و تجربه بسیار طولانی در تولید روبیک دارد. مکعب روبیک 4 در 4 برند شنگ شو لجند؛ استیکرلس (رنگ ثابت) است و مناسب برای افراد مبتدی، متوسط و حتی مسابقات سرعتی هست.

روبیک 4×4 برند شنگ شو با رنگ ثابت

روبیک 4 در 4 شنگ شو بسیار باکیفیت است و همراه با آن، دفترچه راهنما عرضه می‌شود. روبیک لجند شنگ شو یک محصول فکری-آموزشی است که موردعلاقه بزرگسالان نیز هست و علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی نیز دارد.

محصولاتی که با نام تجاری لجند (Legend) تولید می‌شوند قیمت مناسب و اقتصادی دارند و به دلیل روغن‌کاری بسیار روان می‌باشند. روبیک شنگ شو، علاوه بر افزایش اعتمادبه‌نفس و قوه تخیل، باعث افزایش مهارت حل مسئله نیز می‌شود. این مکعب روبیک شنگ شو به دلیل رنگ ثابت بودن تا سالها خیال شما را از بابت ماندگاری رنگ ها راحت خواهد کرد. برای دیدن انواع روبیک 4 در 4، اینجا کلیک کنید.

 

روبیک 4×4 برند شنگ شو تانک رنگ ثابت ShengShou Tank 4×4×4

روبیک 4×4 برند شنگ شو تانک رنگ ثابت ShengShou Tank 4×4×4؛ محصولات فکری آموزشی علاوه بر جنبه سرگرمی، در رشد و خلاقیت ذهن تأثیرگذارند. روبیک از محصولات پرطرفدار آموزشی است که تأثیر مثبتی در پرورش ذهن خردسالان و همچنین بزرگسالان دارد. مکعب روبیک 4 در 4 برند شنگ شو تانک؛ استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

 روبیک 4×4 برند شنگ شو تانک با چرخش نرم و سریع

روبیک 4 در 4 شنگ شو، برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است و از سرگرمی های مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک را ارائه می دهد. این محصولات فکری آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی نقش قابل توجهی دارند.

فضای داخلی مکعب روبیک 4 در 4 شنگ شو تانک، از پلاستیک براق ناهموار ساخته شده است که باعث می شود در دستان شما سر نخورد و به راحتی قابل کنترل باشد. این محصول همراه با دفترچه راهنما عرضه می شود.

محصولات شنگ شو در دسته محصولات اقتصادی و با کیفیت هستند. روبیک 4 در 4 رنگ ثابت شنگ شو علاوه بر افرایش خلاقیت ذهن، باعث افزایش اعتماد به نفس نیز می شود.

 

روبیک 4×4 مگنتی مستر ام برند شنگ شو زمینه مشکی 4×4×4 ShengShou Mr.M

روبیک 4×4 مگنتی مستر ام برند شنگ شو زمینه مشکی 4×4×4 ShengShou Mr.M؛ برچسبی و زمینه مشکی است و دارای آهنربا می‌باشد. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک را ارائه می‌دهد. این محصولات فکری آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی نقش قابل‌توجهی دارند.

روبیک 4×4 مگنتی مستر ام برند شنگ شو باعث افزایش تمرکز

فضای داخلی این روبیک 4 در 4 مگنتی مستر، از پلاستیک و رنگ سفید ساخته‌شده و فضای بیرونی آن از برچسب زمینه مشکی ساخته‌شده است. تجربه ما نشان داده که روبیک مستر ام شنگ شو، مناسب برای افراد متوسط و پیشرفته هست. این مکعب روبیک همراه دفترچه راهنما ارائه می‌گردد.

روبیک شنگ شو مگنتی، محصولی بسیار باکیفیت و روان است. روبیک‌های مگنتی به خاطر آهنربایی که در داخل آن‌ها بکار رفته، خیلی راحت بعد از چرخش سر جای خود قرار می‌گیرند.

 

 

روبیک 4×4 مگنتی برند کای وای ام اس استیکرلس QiYi MS 4×4×4 stickerless

روبیک 4×4 مگنتی برند کای وای ام اس استیکرلس QiYi MS 4×4×4 stickerless؛ مگنتی و رنگ ثابت (استیکرلس) هست. این محصول ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است

روبیک 4×4 مگنتی برند کای وای موجب تقویت تفکر منطقی

سطح بیرونی این مکعب روبیک 4 در 4 تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد و لیز نخورد. روبیک کای وای 4 در 4، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست می‌شود. علاوه بر این خلاقیت ذهنی و توانایی حل مسئله را تقویت می‌کند.

مواد بکار رفته در تولید روبیک 4 در 4 مگنتی برند کای وای به‌گونه‌ای است که سطح بیرونی آن، دارای رنگ‌های نیمه مات برای جلوگیری از ایجاد خط و خش است. این محصول استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

 

روبیک 4×4 مسترمورفیکس برند شنگ شو استیکرلس ShengShou Mastermorphix 4×4

روبیک 4×4 مسترمورفیکس برند شنگ شو استیکرلس ShengShou Mastermorphix 4×4؛ هرمی شکل با لبه های هلالی و استیکرلس (رنگ ثابت) هست. این روبیک مناسب کیوبرهای حرفه ای هست

روبیک 4×4 مسترمورفیکس دارای ظاهر هرمی شکل و جذاب

روبیک مسترمورفیکس، دارای گوشه‌های گرد و هلالی هست که چرخش محصول را راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند. روبیک 4 در 4 مستر مور فیکس روان و بسیار باکیفیت است و به همراه آن  دفترچه راهنما ارائه می‌گردد.

روبیک مسترمورفیکس که می‌توان گفت جزء روبیک‌های جدید و فانتزی شرکت شنگ شو هست، علاوه بر افزایش اعتمادبه‌نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مسئله می‌گردد.

 

روبیک 4×4 مویو میلانگ برچسبی MoYo Meilong cube 4×4×4

روبیک 4×4 مویو میلانگ برچسبی MoYo Meilong cube 4×4×4؛ یک روبیک سرعتی و مسابقه ای می باشد. روبیک 4 در 4 مویو میلانگ برچسبی است و برای کیوبرهای مبتدی مناسب می باشد.

شرکت مویو (MoYo) اعتقاد دارد که محصولات شرکتش به شکستن بسیاری از رکورهای جهانی کمک کرده اند. این شرکت، خود را یک شرکت فرهنگی در تولید بازی های فکری و روبیک می داند و کارخانه خود را در کشور چین بنا نهاده است.

روبیک 4×4 مویو میلانگ برچسبی؛ رنگ از خود نیست

سطح بیرونی این روبیک 4 در 4، تا حدودی صاف و صیقلی ساخته شده و دارای رنگ های براق می باشد. مکعب روبیک یک محصول فکری آموزشی مورد علاقه بزگسالان نیز می باشد که علاوه بر جنبه سرگرمی، در آموزش و رشد خلاقیت موثر است.

روبیک مویو برچسبی با زمینه سفید و مشکی هست. این روبیک روان و بسیار با کیفیت است و علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مساله می گردد.

 

روبیک 4×4 برند شنگ شو برچسبی Shengshou 4×4×4

روبیک 4×4 برند شنگ شو برچسبی Shengshou 4×4×4؛ برچسبی با دو رنگ زمینه سفید و مشکی است و مناسب برای کیوبرهای مبتدی و نیمه حرفه‌ای مناسب هست.

فضای داخلی و زمینه روبیک 4 در 4 برند شنگ شو ، از پلاستیک و رنگ سفید و رویه آن از  برچسب رنگ سفید و مشکی ساخته‌شده است. این روبیک بسیار باکیفیت است و همراه با آن، دفترچه راهنما عرضه می‌شود. روبیک 4 در 4 برچسبی، یک محصول فکری آموزشی است که موردعلاقه بزرگسالان نیز هست و علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی نیز دارد.

روبیک 4×4 برند شنگ شو برچسبی  با دوام بالا

محصولات شنگ شو قیمت مناسب و اقتصادی دارند و به دلیل روغن‌کاری بسیار روان می‌باشند. روبیک شنگ شو، علاوه برافزایش اعتمادبه‌نفس و قوه تخیل، باعث افزایش مهارت حل مسئله نیز می‌شود. اعتمادبه‌نفس یکی از فاکتورهای بسیار مؤثر در رشد و شکل‌گیری شخصیت افراد است که در موفقیت فردی و شغلی اثرگذار است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)