حرفه ای ترین محصولات پروازی سایما (syma) کدام مدل ها هستند؟

حرفه ای ترین محصولات پروازی سایما (syma) کدام مدل ها هستند؟
در این مقاله قصد داریم حرفه ای ترین محصولات پروازی برند سایما یعنی بهترین کوادکوپترهای این شرکت را به شما معرفی کنیم.

مدتی است که کوادکوپترها به یکی از سرگرمی های محبوب در بین گروه های سنی مختلف تبدیل شده اند و به همین دلیل شرکت های سازنده، با توجه به نیاز کاربران محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار می کنند. برخی از افراد کوادکوپتر را فقط برای بازی و سرگرمی خریداری می کنند، و برخی دیگر به دنبال محصولات پروازی حرفه ای هستند. اگر بخواهیم شما را با فاکتورهای تعیین کننده در خرید کوادکوپتر پیشرفته آشنا کنیم، باید به مجهز بودن کوادکوپتر به امکاناتی مثل موتور براشلس، گیمبال برای حذف لرزش در حین تصویربرداری، وضوح بالای دوربین برای ثبت تصاویر در حین پرواز، امکان ضبط فیلم روی حافظه داخلی، قابلیت تنظیم سرعت، مقاوم بودن در برابر وزش باد و غیره اشاره کنیم. با توجه به محبوبیت برند سایما در ایران و کیفیت بالای محصولات متنوع این شرکت، در این مطلب حرفه ترین محصولات پروازی سایما را به شما معرفی می کنیم.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X30

سایما X30 یا X500 یکی از حرفه ای ترین محصولات پروازی است که در سال 2020 میلادی به بازار عرضه شد. این مدل اندازه کوچک و قابل حملی دارد و می توان آن را تا کرد. دو دوربین X30 با وضوح 4K به شما اجازه می دهد عکس و فیلم های با کیفیتی در زمان پرواز ثبت کرده و تصاویر را تا حداکثر فاصله 200 متری روی گوشی موبایل خود مشاهده کنید.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X30 دارای یک دوربین 4 کی است

علاوه بر این، کوادکوپتر به یک باتری قدرتمند 7.6 ولتی با ظرفیت 1700 میلی آمپر ساعت مجهز شده که بعد از سه ساعت شارژ کامل، می تواند تا حدود 30 دقیقه X30 را به پرواز در آورد. سیستم GPS هم ایمنی پرواز را افزایش داده و نگرانی درباره گم شدن آن را از بین می برد. همچنین، سایما یک ریموت کنترل 2.4 گیگاهرتز را برای این مدل طراحی کرده که برای کنترل کوادکوپتر تا حداکثر فاصله 350 متری مناسب خواهد بود.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X25 Pro

یکی دیگر از مدل های حرفه ای برند سایما یعنی کوادکوپتر X25 Pro؛ علاوه بر مجهز بودن به دوربین HD، قابلیت ارسال همزمان تصاویر روی گوشی موبایل را هم در اختیار شما قرار می دهد. دیگر قابلیت مهم S25 Pro، تعقیب سوژه است که با کمک هوش مصنوعی از سوژه مورد نظر شما تصویربرداری خواهد کرد. این ویژگی تا پیش از این فقط در کوادکوپترهای پیشرفته DJI دیده می شد.

                                                       کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X25 Pro می تواند تصویر را به موبایل شما ارسال کند

همچنین، سایما ماژول GPS را هم برای این کوادکوپتر حرفه ای در نظر گرفته و با توجه به وجود سنسور بارومتر، پرنده می تواند بدون نیاز به کنترل شما به صورت معلق در هوا بماند. قابلیت تیک آف و لندینگ خودکار، هدلس مود و رادیو کنترل کارآمد، دیگر ویژگی های مهم این کوادکوپتر حرفه ای سایما را تشکیل می دهند.جهت مشاهده این مدل از کوادکوپتر اینجا کلیک کنید.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X8 Pro

کوادکوپتر X8 Pro نام یکی از پیشرفته ترین محصولات پروازی سایما است که یک دوربین HD را برای تهیه تصاویر بی نظیر در زمان پرواز به شما ارائه می دهد و می توانید این تصاویر را به صورت زنده روی گوشی خود ببینید.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X8 Pro یکی از حرفه ای ترین محصولات سایما است

سیستم GPS باعث می شد کوادکوپتر با جستجوی سیگنال ماهواره ای، مسیر را مشخص کرده و به طور اتوماتیک به نقطه شروع پرواز برگردد. همچنین، یک باتری قوی وظیفه تأمین نیروی لازم برای حداکثر 12 دقیقه پرواز را به عهده دارد. از دیگر امکانات این کوادکوپتر حرفه ای سایما می توان به تنظیم ارتفاع خودکار و رادیو کنترل پیشرفته اشاره کرد.

کوادکوپتر اسباب بازی تاشو سایما مدل Z3

یکی دیگر از پیشرفته ترین کوادکوپترهای اسباب بازی سایما، مدل Z3 است که می تواند گزینه خوبی برای علاقمندان به پرواز باشد. کوادکوپتر دارای یک دوربین 720p می باشد و می تواند عکس ها و فیلم های واضحی را در حین پرواز تهیه کند. کوادکوپتر سایما Z3؛ از قابلیت هدلس مود برخوردار است و هدایت آن برای همه افراد حتی کاربران مبتدی آسان خواهد بود.

کوادکوپتر اسباب بازی تاشو سایما مدل Z3 دارای هدلس مود است

حفظ ارتفاع خودکار، ریموت کنترل دقیق و امکان مشاهده تصاویر روی گوشی موبایل از دیگر ویژگی های این مدل هستند. اگر قصد خرید کوادکوپتر حرفه ای با قیمت مناسب هستید، حتماً این گزینه را هم بررسی کنید.

کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل X5UW

کوادکوپتر اسباب بازی سایماX5UW؛ با اندازه مناسب و بدنه مقاوم از جنس پلاستیک نشکن ساخته شده و شادی و هیجان پرواز را برای شما به ارمغان می آورد. به کمک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت ارسال زنده تصاویر، می توانید عکس ها و فیلم های خاطره انگیزی از لحظات پرواز بگیرید.

کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل X5UW بدنه ای بسیار مقاوم و نشکن دارد

ریموت کنترل کوادکوپتر هم در فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند و بُرد آن تا فاصله 150 متری است. علاوه بر این، باتری دستگاه 500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و برای حداکثر 10 دقیقه پرواز مناسب خواهد بود.

اسباب بازی کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل X5SW

یکی از محصولات پروازی حرفه ای سایما که قیمت مناسبی هم دارد، مدل X5SW است که به دوربین و قابلیت ارسال زنده تصاویر مجهز می باشد. وضوح این دوربین 720 پیکسل است و می تواند تصاویری که کوادکوپتر در حال پرواز ثبت می کند را با کیفیت مناسب به شما نمایش دهد.

اسباب بازی کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل X5SW یکی از خوش قیمت ترین محصولات سایما است

برای هدایت پرنده باید از ریموت کنترل 2.4 گیگاهرتزی آن استفاده کنید. همچنین، یک باتری 500 میلی آمپر ساعت هم نیروی لازم برای حداکثر 10 دقیقه پرواز را فراهم می کند.کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل x5sw  در دسته محصولات پر فروش سایما قرار دارد و پرواز آسان و لذت بخشی را به کاربران مبتدی ارائه می دهد.

جمع بندی

سایما؛ یکی از تولید کنندگان معروف اسباب بازی های پرواری یا کوادکوپتر شرکت سایما(syma) می باشد.این شرکت چینی تا کنوان توانسته است عملکرد فوق العاده ای در تولید اسباب بازی های پروازی از جمله کوادکوپترهای حرفه ای و نیمه حرفه ای از خود نشان دهد به گونه ای که این برند در ایران به یکی از پرطرفدار ترین محصولات پروازی تبدیل شده است. در این مقاله تلاش کردیم حرفه ای ترین محصولات پروازی سایما را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم جزو علاقمندان پرواز هستید و قصد خرید بهترین کوادکوپتر حرفه ای با قیمت مناسب را دارید، به سایت کودک پلاس koodakplus مراجعه کنید و پس از بررسی نسبت به خرید گزینه مورد نظر خود اقدام نمایید.همچنین میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کوادکوپتر های سایما و ارزانترین محصولات این شرکت اینجا کلیک کنید

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)