آموزش اعداد و کلمات بوسیله اسباب بازی

آموزش اعداد و کلمات بوسیله اسباب بازی
اسباب بازی های فکری آموزی مخصوصا اسباب بازی هایی که در زمینه آموزش اعداد و حروف می باشند بسیار مورد علاقه والدین قررا گرفته است زیرا با استفاده از این اسباب بازی های می توانند به آسانی این مفاهیم را به کودک خود آموزش داده و ساعت ها کودک را سرگرم کنند

امروزه اسباب بازی های فکری و آموزشی نقش بسیاری در فرایند رشد و آموزش کودکان ایفا می کند. والدین با استفاده از اسباب بازی های آموزشی مفاهیم زیادی را همراه با سرگرمی و باز به کودکان خود انتقال می دهند. بسیاری از این اسباب بازی های فکری و آموزشی از جنس چوب ساخته می شوند که بدلیل عمر طولانی آنها بسیار مورد استقبال والدین قرار گرفته است.

اسباب بازی های چوبی در اصل برای آموزش و تقویت هوش کودک بوجود آمده اند و علاوه بر سرگرم کردن کودک می توانند باعث تقویت هوش و خلاقیت کودکان بخوصص در سنین پایین شوند. در این بین اسباب بازی های چوبی فکری را داریم که کودکان با کمی فکر و تکرار می توانند کار با آنها را یاد گرفته و همچنین اسباب بازی هایی هستند که آموزشی بوده و برای کودکان 4 سال به بالا استفاده می شوند که می توان به وسیله آنها حروف فارسی و انگلیسی را به بچه ها آموزش داد.

آموزش اعداد به کودکان با کمک اسباب بازی

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

همچنین هستند اسباب بازی های چوبی که مناسب برای آموزش اعداد و چهار عمل اصلی ریاضی بوده و می توان به وسیله آنها مفهوم عدد و ساعت و چهار عمل اصلی ریاضی را برای بچه ها شرح داد.

آموزش راحت و آسان حروف الفبا، کلمات و اعداد از دغدغه های همیشگی والدین بوده است. تولید اسباب بازی هایی از این قبیل و با هدف آموزش حروف الفبا و اعداد کار والدین را آسان کرده است. ما در ادامه این مطلب از فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس، به معرفی اسباب بازی هایی می پردازیم که با هدف آموزش حروف الفبا و اعداد تولید و عرضه شده اند.

 

بازی چوبی آموزش اعداد به همراه چوب خط(مویتیانچی)

بازی چوبی آموزش اعداد به همراه چوب خط(مویتیانچی)؛ دارای 72 قطعه است و یک بازی آموزشی اعداد انگلیسی می باشد که همراه با چوب خط، برای درک بهتر اعداد توسط کودکان همراه شده است. قطعات تشکیل دهنده این محصول شامل اعداد صفر تا 9 و چهار علامت اصلی ریاضی و تعداد زیادی چوب خط رنگی می باشد.

از آنجایی که اسباب بازی های چوبی برش های دقیقی دارند و درای دوام بهتری هستند همیشه مورد توجه والدین قرار گرفته اند. از مزیت بازی چوبی آموزش اعداد می توان به زیاد بودن تعداد قطعات اشاره داشت که محدودیتی در انجام محاسبات ریاضی بوجود نمی آورد.

مویتیانچی باعث شناخت بهتر ریاضی می گردد

تعداد این چوب خط ها که در چهار رنگ آبی، قرمز، سبز و زرد رنگ آمیزی شده اند 40 عدد می باشد که برای آموزش مفاهیم اعداد و چهار عمل اصلی ریاضی بسیار مفید و کمک کننده هستند.

در ساخت این اسباب بازی چوبی از رنگ های غیر شیمیایی استفاده شده است که ایمن بوده و برای کودکان خطری ندارد. چوب خط آموزش ریاضی مناسب رده سنی 3 سال به بالا است و باعث هماهنگی چشم و دست کودک می شود.

ابعاد بسته بندی محصول 200*245 میلی متر و وزن 250 گرم است. این اسباب بازی آموزشی فکری، ساخت کشور چین است و به تقویت تمرکز کودک کمک می کند.

از نکات قابل توجه در استفاده از این اسباب بازی، کوچک بودن قطعات آن است که مناسب برای کودکان زیر 3 سال نمی باشد. اسباب بازی چوبی آموزش اعداد و ریاضی؛ از جنس چوب با کیفیت ساخته شده و با دقت بالایی برش خورده است.

آموزش کلمات انگلیسی با فلش کارت

آموزش کلمات انگلیسی با فلش کارت؛ یک بازی آموزشی است که به کودکان در یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند. اسباب بازی آموزش کلمات انگلیسی با فلش کارت یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید برای یادگیری کودکان استفاده کنید

با فلش کارت های فومی می توان کلمات متنوعی ساخت

این محصول آموزشی به همراه فلش کارت است و از قطعات چوبی رنگی برای کلمات استفاده شده است. این قطعات در رنگ های قرمز، زرد، نارنجی، سبز و آبی موجود هست

 

اسباب بازی چوبی آموزش حروف و اعداد انگلیسی مدل number and letter pairing

اسباب بازی چوبی آموزش حروف و اعداد انگلیسی مدل number and letter pairing؛ یک بازی فکری-آموزشی با کیفیت است و مناسب رده سنی 3 سال به بالا می باشد. اسباب‌بازی‌های چوبی به دلیل کیفیت و استحکام زیاد، طرفداران زیادی دارند. پازل و جورچین یک ابزار آموزشی است که باعث تقویت خلاقیت و قوه تخیل در کودکان می شود و همچنین سرعت عمل و تمرکز آن ها را افزایش می دهد

اسباب بازی چوبی آموزش حروف و اعداد انگلیسی برای شناخت حروف و اعدا مفید است

از نقاط قوت اسباب بازی چوبی آموزش حروف و اعداد انگلیسی، می توان به بزرگ بودن تیکه های آن اشاره داشت که احتمال بلعیده شدنشان توسط کودک را از بین می برد. علاوه بر این، در رنگ آمیزی پازل از رنگ غیر شیمیایی استفاده شده است که برای کودک خطری ایجاد نمی کند.

 

مجموعه آموزشی چوبی (اعداد و ریاضی) همراه با کاتامینو چوبی

مجموعه آموزشی چوبی (اعداد و ریاضی) همراه با کاتامینو چوبی؛ محصولی چوبی است و مناسب رده سنی 3 سال به بالا می باشد. با کمک این محصول کودکان می توانند اعداد و ریاضی را آموزش ببینند و علاوه بر این، ساعت ها سرگرم بمانند.

استفاده از مجموعه آموزشی چوبی (اعداد و ریاضی) همراه با کاتامینو چوبی باعث رشد خلاقیت می گردد

ازی با این تخته آموزش ریاضی باعث افزایش تمرکز و خلاقیت کودکان می شود و همچنین به افزایش هوش آن ها کمک زیادی می کند. وزن مجموعه آموزشی چوبی حدود 700 گرم و ابعادش 460x180x40 میلی متر است.

 

اسباب بازی چوبچین آموزش اشکال، اعداد و حروف

اسباب بازی چوبچین آموزش اشکال، اعداد و حروف؛  مناسب رده سنی 3 سال به بالا می باشد. اسباب بازی های چوبچین آموزش اعداد، مقاومت و دوام بالایی دارندو در رده محصولات فکری-آموزشی به شمار می آیند.

اسباب بازی چوبچین آموزش اشکال، اعداد و حروف دارای رنگ ثابت است

این محصول، علاوه بر جنبه سرگرمی نقش آموزشی نیز دارد.

 

اسباب بازی نخ و مهره چوبی آموزش اعداد

اسباب بازی نخ و مهره چوبی آموزش اعداد؛ دارای 100 عدد مهره چوبی اعداد و حروف انگلیسی هست و در رنگ های مختلف می باشد. اسباب بازی نخ و مهره چوبی دارای نخ است و کودک می تواند علاوه بر یادگیری حروف و اعداد انگلیسی، مهره های چوبی را نخ کند و با آن سرگرم شود.

اسباب بازی نخ و مهره چوبی آموزش اعداد از مواد اولیه مرغوب تولید شده اند

اسباب بازی نخ و مهره چوبی؛ باعث تقویت ماهیچه های دست کودکان می شود. در خلاقیت ذهنی آن ها نقش مثبتی دارد و به راحتی می توانند اعداد و حروف انگلیسی را یاد بگیرند

 

مکعب هوش چوبی آموزش اعداد و اشکال+آموزش ساعت

مکعب هوش چوبی آموزش اعداد و اشکال+آموزش ساعت؛ دارای 10 شکل هندسی مختلف است که در یک سمت آن اعداد 1 تا 10 انگلیسی نوشته‌شده و در سمت دیگر آن، اعداد انگلیسی به حروف نوشته‌شده است. این مکعب هوش چوبی دارای ساعت با عقربه پلاستیکی است که می‌توان ساعت را به کودکان آموخت.

اسباب‌بازی جعبه چوبی دارای سرگرمی جای گذاری اشکال و آموزش اعداد انگلیسی هست. کودکان می‌توانند  اعداد یک تا ده نوشته‌شده بر روی شکل‌های هندسی مختلف را در 4 وجه جعبه جای گذاری کنند و مفهوم اعداد و اشکال را فرابگیرند.

مکعب هوش چوبی آموزش اعداد و اشکال+آموزش ساعت برای کودکان ایمن است

بازی فکری آموزش اعداد و ساعت دارای قطعات رنگی است که به کمک آن می‌توان رنگ‌ها را نیز به کودکان آموزش داد. علاوه بر این، بازی با این جعبه هوش چوبی باعث تقویت حرکات ظریف دست می‌شود.

این اسباب‌بازی آموزشی فکری ساخت کشور چین است و به تقویت تمرکز کودک کمک می‌کند. از جنس چوب باکیفیت ساخته‌شده و با دقت بالایی برش خورده است. این بازی چوبی مناسب سن 2 سال به بالا هست

 

پازل فومی آموزش اعداد انگلیسی برند بافوم (Bafoom)

پازل فومی آموزش اعداد انگلیسی برند بافوم (Bafoom)؛ با هدف یادگیری آسان الفبا و اعداد فارسی به کودکان و حتی بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این پازل فومی سایز کوچک بوده و دارای حروف الفبا و اعداد انگلیسی 1 تا 10 می باشد. پازل فومی آموزش اعداد کوچک، یک اسباب بازی آموزشی است که باعث هماهنگی چشم و دست کودک می شود. علاوه بر این، سرعت عمل و تمرکز را نیز افزایش می دهد.

با پازل فومی آموزش اعداد انگلیسی برند بافوم  می توان کلمات مختلفی ساخت

خاصیت چسبندگی فوم به هر سطح صاف مرطوب، بدون نیاز به استفاده از آهنربا، سبب سهولت فرد آموزش‌ دهنده در حین آموزش خواهد شد. همچنین، طراحی زیبا به ‌همراه استفاده از رنگ ‌های شاد در تولید این محصول سبب ایجاد انگیزه در نو آموزان شده و بدون اعمال هیچ ‌گونه فشاری سرعت یادگیری کودکان را افزایش داده و سبب رشد و شکوفایی ذهنی آنها خواهد شد.

پازل آموزشی کودک، قابل شستشو می باشد به کودکان در یادگیری الفبا و اعداد لاتین کمک می کند. نکته قابل توجه اینکه، با توجه به کوچک بودن قطعات پازل، احتمال بلعیده شدن توسط کودک وجود دارد و مناسب رده سنی کمتر از 3 سال نمی باشد.

در این پازل آموزشی فومی، از 6 رنگ سبز، زرد، بنفش، قرمز، نارنجی و آبی استفاده شده است. این پازل اسباب بازی ساخت کشور ایران است و دارای ابعاد 50*130 میلی متر و وزن 300 گرم است. بسته بندی محصول به صورت سلفونی می باشد.

 

پازل حروف و اعداد کوچک فومی فارسی

پازل حروف و اعداد کوچک فومی فارسی؛  پازل حروف و اعداد کوچک فومی فارسی با هدف ایجاد انگیزه و رشد و شکوفایی ذهنی کودکان طراحی و تولید شده و رنگ های شاد و زیبایی دارد. با خرید این محصول می توانید سرعت یادگیری فرزندان خود را افزایش داده و لحظاتی سرگرم کننده و آموزنده برای آنها فراهم کنید.

 پزل فومی کوچک بخاطر سایز کوچک براحتی قابل حمل است

شرکت بافوم محصولات دیگری را نیز تولید می کند که بسیار پر طرفدار و پر فروش می باشند. که از آن جمله می توان به کفپوش لی لی و کفپوش اعداد و حروف انگلیسی اشاره کرد. خاصیت چسبندگی فوم به هر سطح صاف مرطوب، باعث می شود بتوانید بدون نیاز به استفاده از آهنربا، قطعات را روی هر سطحی بچسبانید. پازل حروف و اعداد فومی در دو سایز تولید شده و در دسترس نوآموزان قرار می گیرد.

 

بازی آموزشی اعداد همراه با چوب خط مدل mathematical intelligence stick

بازی آموزشی اعداد همراه با چوب خط مدل mathematical intelligence stick؛ دارای بیش از 70 قطعه می باشد. علاوه بر چوب خط های رنگی که بر روی این محصول است، شامل تعداد زیادی اعداد به لاتین و همچنین علامت های ضرب و جمع و تفریق و تقسیم می باشد.

این اسباب بازی چوبی در یک جعبه چوبی زیبا و با کیفیت ارائه می شود که بسیار محکم بوده و دوام بالایی دارد. از ویژگی دیگر بازی آموزشی اعداد همراه با چوب خط، می توان به نداشتن لبه های تیز و خطرناک اشاره داشت.

این بازی چوبی آموزشی، برای آموزش اعداد و چهار عمل اصلی ریاضی شامل جمع، تفریق، ضرب و تقسیم می باشد. این محصول دارای تعداد زیادی چوب خط می باشد که با آن می توان مفهوم اعداد و مقادیر کمتر و بیشتر را به کودک خود آموزش داد.

بازی آموزشی اعداد همراه با چوب خط  دارای ماندگاری بالایی است

علاوه بر این، با توجه به رنگی بودن چوب خط های این بازی چوبی آموزش اعداد، می توان به وسیله آن ، رنگ ها را به کودک آموزش داد.

در ساخت این اسباب بازی چوبی از رنگ های غیر شیمیایی استفاده شده است که ایمن بوده و برای کودکان خطری ندارد. چوب خط آموزش ریاضی مناسب رده سنی 3 سال به بالا است و باعث هماهنگی چشم و دست کودک می شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)