با کدام اسباب بازی ها می توان کارکرد پول را به کودکان یاد داد؟

با کدام اسباب بازی ها می توان کارکرد پول را به کودکان یاد داد؟
آموزش مفاهیمی چون خرید،فروش، پول و از این دست کلمات یکی از دغدغه های والدین محسوب می شود چرا که آموختن مسایل مالی و اقتصادی در کودکی باعث رشد سواد مالی کودک شده و نقش بسزایی در اینده مالی کودکان دارد . استفاده از اسباب بازی کی از راههای آشنایی کودک است

اسباب بازی ها امروزه علاوه بر کارکرد سرگرمی کارکرد یادگیری و آموزش نیز دارند به گونه ای که امروزه شاهد تولید و عرضه اسباب بازی هایی هستیم که مشابه مدل های واقعی اجسام ساخته می شوند و به کودکان کمک میکنند تا کار با وسایل واقعی  را بهتر یاد بگیرند. یکی از اسباب بازی های کاربردی در این زمینه اسباب بازی هایی است که کودکان را با مفهوم خرید، فروش، پول و مسایل مالی و اقتصادی آشنا می کنند.

در این مقاله به معرفی تعدادی از این اسباب بازی ها خواهیم پرداخت:

 صندوق های فروشگاهی

صندوق های فروشگاهی ؛منظور از صندوق فروشگاهی اسباب بازی مجموعه ای از وسایل و ملزوماتی است که در پای صندوق فروشگاههای بزرگ و کوچک مشاهده می شود. مدل های اسباب بازی صندوق های فروشگاهی طراحی و ساخته شده اند، که بچه ها را سرگرم کنند و به آنها حس اعتماد به نفس بدهند و همچنین آنها را با برخی مفاهیم اقتصادی مانند انواع پول، قیمت، خرید و فروش آشنا کنند.

صندوق های فروشگاهی حس واقعی فروش را منتقل می کند

صندوق های فروشگاهی اسباب بازی بخصوص نمونه های موزیکال و باطری خور، جذابیت زیادی برای کودکان دارند. این صندوق ها که از بین هر دو گروه دخترها و پسرها علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد در مدل های مختلفی تولید شده است، که پر طرفدار ترین آنها مدل های میکروفن دار و ماشین حساب دار هستند.

این بازی برای کودکان بالای سه سال مناسب بوده و دارای میکروفون، اسکنر و کارت خوان می باشد. این بازی می تواند به صورت چند نفره انجام شود و کودکان نقش فروشنده یا مشتری را ایفا کنند. همه قطعات این مجموعه از پلاستیک ABS فاقد مواد مضر ساخته شده و بدون هرگونه لبه تیز و خطرناک است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ست صندوق های فروشگاهی اینجا کلیک کنید.

گاو صندوق یا قلک هوشمند اسباب بازی

گاو صندوق؛گاو صندوق اسباب بازی رمزدار محصولی جدید و جذاب که به تازگی به فروشگاه کودک پلاس(https://koodakplus.com/) اضافه شده است. این محصول جذاب و دوست داشتنی به وسیله باطری قلمی تغذیه می شود و موزیکال و چراغ دار است. از ویژگی های این اسباب بازی جذاب، سرگرم کننده بودن و کارایی آن است که می توان از آن به عنوان یک قلک نیز استفاده کرد.

گاو صندوق های اسباب بازی با تشخیص اثر انگشت

درست است که بر روی این گاو صندوق زیبا اسم اسباب بازی گذاشته می شود ولی این اسباب بازی، یک محصول هوشمند بوده که قابلیت رمز گرفتن را دارد و شما می توانید هر رمزی که بخواهید را بر روی آن گذاشته و درب آن را قفل کنید. از ویژگی های جذاب و سرگرم کننده این گاو صندوق این است که فضای کافی برای گذاشتن پول و اسکناس دارد و برای این کار کافی است که اسکناس های خود را به صورت تک به تک به محل ورود اسکناس نزدیک کنید تا خود گاو صندوق به وسیله غلطک هایی که دارد پول را به درون خود کشیده و آن را برای شما در داخل مخزن خود نگه دارد.

 فرزند شما می تواند در این گاو صندوق اسباب بازی اسکناس و سکه های خود را پس انداز کند. بازی با این محصول می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، نحوه کار با پول و پس انداز کردن را به او آموزش دهد، و از این طریق تاثیر مثبتی بر روی رشد او خواهد داشت. چمدانی بودن این گاوصندوق امکان جا به جایی راحت را برای کودک شما فراهم می کند.

دستگاه پوز اسباب بازی

 دستگاه پوز اسباب بازی؛کودکان همیشه نسبت به وسایلی که در اطراف خود مشاهده می کنند، کنجکاو هستند و علاقه به بازی کردن با آن ها دارد. به همین دلیل اسباب بازی هایی که بر اساس مدل های واقعی ساخته می شود، طرفداران زیادی در بین کودکان و نوجوانان دارند. دستگاه پوزاسباب بازی با وسایل سوپری؛ می تواند یک هدیه ی فوق العاده برای کودکان چه دختر بچه و چه پسر بچه باشد. کودکان با لمس و بازی کردن با اسباب بازی ها، مهارت های رفتاری، گفتاری را به خوبی می آموزند. اسباب بازی مورد نظر دارای سلامت کالا و تضمین کیفیت می باشد و بسیار پر فروش است.

دستگاه پوز به وسیله باتری قلمی کار می کند

نحوه کار با این اسباب بازی جذاب بدین صورت است که می توان با دستگاه پوز و وسایلی که بر روی محصول است، یک خرید را شبیه سازی کرد. دستگاه پوز اسباب بازی که بر روی محصول است باطری خور بوده و مانند یک ماشین حساب کار می کند و می تواند تمامی کارهای یک ماشین حساب واقعی را انجام دهد.

منوپولی کارتخوان

 منوپولی کارتخوان؛مونوپولی (monopoly) یک بازی چند نفره می باشد که بوسیله شرکت های مختلفی تولید شده است. این بازی کیفیت ها و نمونه های مختلفی طراحی و تولید شده است که البته همگی این محصولات در قوانین بازی یکسان هستند.

مونوپولی در دو نمونه ساده و کارتخوان دار است

مونوپولی هم در نمونه های خارجی و هم در نمونه های داخلی تولید شده است و در بازار حضور دارد. مونوپولی کارتخوان را گاهی با اسم های یوروپولی و روپولی نیز صدا می زنند که تفاوت چندانی با هم نداشته و همگی این محصولات از قوانین یکسانی طبعیت می کنند

محصول حاضر دارای شش کارت می باشد و می توان این بازی را شش نفره انجام داد.

از مزیت های این محصول می توان به کیفیت بالای صفحه بازی، کارت ها، کارت خوان و قطعات و سمبل های(خانه، هتل،تاس) پلاستیکی آن اشاره کرد که حس بسیار خوبی را هنگام بازی به شما می دهد. همراه با این محصول دفترچه تصویری برای راهنمایی و آموزش بازی وجود دارد.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)