بهترین روبیک های 3×3 کدامند؟

بهترین روبیک های 3×3 کدامند؟
روبیک ها یکی از هیجان انگیز ترین بازی های فکریست که در دهه های اخیر به بازار عرضه شده است و هم مورد استقبال کودکان و هم بزرگسالان قرار گرفته است .روبیک هایی که در 3 وجه تولید می شوند را روبیک 3×3 می گویند که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت

از سال 1947 که مکعب جادویی روبیک توسط ارنو روبیک اختراع شد تا به امروز رو به روز بر تعداد مشتاقان و علاقه مندان به بازی روبیک بیشتر و بیشتر می شود. روبیک یکی بازی فکری آموزشی است که در دهه های اخیر به سبد بازی کودکان اضافه شده است . از آنجایی که بازی روبیک در سطوح مختلف تولید و عرضه می شود می توان آن را به انواع روبیک های ساده و حرفه ای تقسیم بندی کرد. از این رو بزرگسالان نیز علاوه بر کودکان از بازی و سرگرم شدن با روبیک لذت می برند.

روبیک نوعی بازی فکری آموزشی است

روبیک ها دارای چند وجه مختلف می باشند که هر کدام از این وجه ها دارای تعدادی مربع در رنگ های مختلف می باشد. رنگ‌های هر وجه یکسان بوده بازیکنان باید بعد از برهم‌زدن، دوباره آن را به شکل اول خود در بیاورند. در واقع بعد از برهم‌زدن شکل اولیه این محصول، تنظیم کردن دوباره آن اندکی دشوار است. روبیک هایی که در سه وجه ساخته و تولید می شوند را روبیک های 3×3 می گونید که روبیک های نسبتا آسان و مخصوص افراد مبتدی می باشد. روبیک ها در انواع مختلف از مبتدی تا حرفه ای تولید می شوندجهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روبیک های حرفه ای اینجا کلیک کنید

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

حل مکعب روبیک توسط کودکان موجب تقویت توانایی حل مسئله آنها، هوش ریاضی، درک اشکال هندسی، توانایی یافتن راه‌حل‌های گوناگون و موارد مشابه می‌شود. این موضوع در نوع خود به‌عنوان یکی از ایده‌آل‌ترین و البته بهترین قابلیت‌هایی قلمداد می‌شود که باعث شده تا بخش قابل‌توجهی از والدین، به دنبال خرید مکعب روبیک باشند

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین و محبوب ترین روبیک های 3×3 موجود در بازار آشنا کنیم.شما عزیزان می توانید در صورت علاقه به خرید یا بازید از انواع روبیک به سایت فروشگاه اینترنتی کودک پلاس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در کودک پلاس محصول مورد نظر شما را در اسرع وقت و از طریق پست به دست شما خواهند رساند.

 

روبیک 3×3 توپی برند وای جی یوان ژو استیکرلس YJ 3x3 YuanZhu

روبیک 3×3 توپی برند وای جی یوان ژو استیکرلس YJ 3x3 YuanZhu؛ مکعب روبیک 3 در 3 برند وای جی مجیک یوان ژو؛ به شکل توپ و رنگ ثابت است و مناسب برای افراد مبتدی، متوسط هست. برند وای جی یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده روبیک هست که کارخانه آن در کشور چین بناشده است. این شرکت تولیدکننده تمامی نمونه‌های روبیک‌های کلاسیک و چندضلعی هست.

روبیک 3×3 توپی؛ نسل جدید روبیک سه در سه

روبیک‌های رنگ ثابت (استیکرلس)، به روبیک‌هایی گفته می‌شود که برچسبی نبوده و قطعات آن خودرنگ هست. از مزیت‌های روبیک‌های استیکرلس می‌توان به دوام بالا و عدم کنده شدن برچسب‌های آن‌ها اشاره کرد. روبیک 3×3 توپی بسیار باکیفیت است و همراه با آن، دفترچه راهنما عرضه می‌شود.

روبیک 3 در 3 رنگ ثابت، یک محصول فکری آموزشی است که موردعلاقه بزرگسالان نیز هست و علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی نیز دارد.

این مکعب روبیک توپی وای جی، وزن سبکی دارد و همچنین دارای قیمت مناسب و اقتصادی هست. روبیک وای جی، علاوه بر افزایش اعتمادبه‌نفس و قوه تخیل، باعث افزایش مهارت حل مسئله نیز می‌شود.

 

روبیک 3×3 برند کای وای وریور اس استیکرلس stickerless QiYi Warrior S 3×3×3

روبیک 3×3 برند کای وای وریور اس استیکرلس stickerless QiYi Warrior S 3×3×3؛ این روبیک 3×3 ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است.

سطح بیرونی این مکعب روبیک 3 در 3 کای وای تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد و لیز نخورد. روبیک کای وای 3 در 3، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست می‌شود. علاوه بر این خلاقیت ذهنی و توانایی حل مسئله را تقویت می‌کند.

روبیک 3×3 برند کای وای با چرخش سریع

مواد بکار رفته در تولید این روبیک 3 در 3 به‌گونه‌ای است که سطح بیرونی آن، دارای رنگ‌های نیمه مات برای جلوگیری از ایجاد خط و خش است. این محصول استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

 

روبیک 3×3 مویو میلانگ استیکرلس MoYo Meilong cube 3×3×3

روبیک 3×3 مویو میلانگ استیکرلس MoYo Meilong cube 3×3×3؛ روبیک سه در سه برند مویو یک روبیک سرعتی و مسابقه‌ای هست. این روبیک 3 در 3 رنگ ثابت (استیکرلس) است و برای کیوبرهای مبتدی مناسب هست.

روبیک 3×3 مویو میلانگ؛ رنگ از خود است

سطح بیرونی این روبیک 3 در 3 مویو میلانگ، تا حدودی صاف و صیقلی ساخته‌شده و دارای رنگ‌های براق هست. مکعب روبیک 3*3 مویو میلانگ یک محصول فکری آموزشی موردعلاقه بزرگسالان نیز هست که علاوه بر جنبه سرگرمی، در آموزش و رشد خلاقیت مؤثر است.

روبیک مویو رنگ ثابت (استیکرلس)، روان و بسیار باکیفیت است. مکعب روبیک مویو، علاوه بر افزایش اعتمادبه‌نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مسئله می‌گردد.

 

روبیک 3×3 آینه ای حجمی برند کای وای زمینه مشکی QiYi Mirror 3×3×3

روبیک 3×3 آینه ای حجمی برند کای وای زمینه مشکی QiYi Mirror 3×3×3؛ برچسبی و زمینه مشکی می باشد. این روبیک بر خلاف دیگر روبیک های کلاسیک در هنگامی که به هم می ریزد شکل مکعبی خود را از دست می دهد و برای همین تغییر حجم است که به این محصول، روبیک حجمی نیز می گویند.

روبیک 3×3 آینه ای حجمی برند کای وای در زمان چرخش از حالت مکعب خارج می گردد

مکعب روبیک حجمی آینه ای محصول شرکت معروف و پرطرفدار کای وای می باشد. حل روبیک های آینه ای در نگاه اول و در بین مبتدی ها بسیار سخت و وحشتناک به نظر میرسد ولی این روبیک ها براساس روبیک های کلاسیک ساخته شده اند و مرتب کردن و حل کردن آنها بسیار شبیه به همان روبیک های کلاسیک سه در سه می باشد.

روبیک آینه ای بر چسبی، محصولی فکری آموزشی است که علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مساله می گردد. این روبیک مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد.

از مزیت های این روبیک آینه ای 3 در 3 می توان به کیفیت مناسب و روان بودن آن اشاره داشت که آن را به یکی از شناخته شده ترین روبیک های حال حاضر بازار تبدیل کرده است.

در حال حاضر اکثر روبیک های  آینه ای، برچسبی با زمینه مشکی یا سفید می باشند و در سه رنگ نقره ای و طلایی و سورمه ای در بازار عرضه می گردند.

 

مینی روبیک 3×3 برند مویو رنگ ثابت سر کلیدی دار MoYo mini cube 3×3×3

مینی روبیک 3×3 برند مویو رنگ ثابت سر کلیدی دار MoYo mini cube 3×3×3؛ رنگ ثابت است و همراه با یک سرکلیدی ارائه میشود. سایز این روبیک 40 میلی متر است. شرکت مویو سایزهای مختلفی از روبیک سه در سه سرکلیدی دار را تولید کرده است که از مهترین آنها می توان به سایز 40 و 35 و 30 میلیمتر اشاره کرد. از مزایای این مکعب روبیک مویو می توان به روان و رنگ ثابت بودن آن اشاره داشت که خیال شما را از بابت کنده شدن برچسب ها تا سالها راحت خواهد کرد.

مینی روبیک 3×3 برند مویو یا دوام بالا

روبیک 3 در 3 استیکرلس به همراه دفترچه راهنمای تصویری طراحی شده مختص آن، ارائه می شود. روبیک مویو یک محصول فکری آموزشی است که علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مساله نیز می گردد.

 

روبیک فیشر 3×3 وای جی زمینه مشکی 3×3 rubik Yj Fisher

روبیک فیشر 3×3 وای جی زمینه مشکی 3×3 rubik Yj Fisher؛ رچسبی و زمینه مشکی می باشد و هر طرف وجه آن دارای 9 قسمت می باشد. این روبیک شباهت زیادی به روبیک 3 در 3 فیشر دارد و بر پایه همان روبیک 3 در 3 ولی با برش های متفاوت ساخته شده است. روبیک فیشر جزو جدید ترین روبیک های ساخته شده توسط شرکت وای جی می باشد که در همین مدت کم علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است

روبیک فیشر 3×3 وای جی ساخته از مواد اولیه مرغوب

روبیک های وای جی، در مدل های رنگ ثابت و برچسبی تولید میشوند. این روبیک 3 در 3 زمینه مشکی، برچسبی می باشد. از مزیت های محصولات وای جی می توان به سبکی وزن آنها و همچنین قیمت مناسبشان اشاره کرد که آنها را در زمره روبیک های مکعب روبیک وای جی، محصولی فکری آموزشی است که علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مساله می گردد. این روبیک مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد.اقتصادی و مناسب برای کیوبرهای مبتدی و متوسط قرار می دهد.

 

روبیک 3×3 مسترمورفیکس کای وای استیکرلس rubik QiYi Mastermorphix

روبیک 3×3 مسترمورفیکس کای وای استیکرلس rubik QiYi Mastermorphix؛ هرمی شکل و استیکرلس (رنگ ثابت) می باشد. روبیک ها، مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشند. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک را ارائه می دهد. این محصولات فکری آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی نقش قابل توجهی دارند.

روبیک 3×3 مسترمورفیکس کای وای دارای رنگ ثابت

روبیک 3 در 3 مسترمورفیکس، روان و بسیار با کیفیت است. به همراه این محصول، دفترچه راهنما ارائه می گردد. روبیک هرمی مستر مورفیکس کای وای، دارای گوشه های گرد و هلالی می باشد که چرخش محصول را راحت تر و سریع تر می کند.

روبیک هرمی مسترمورفیکس که می توان گفت جزء روبیک های جدید و فانتزی شرکت کای وای می باشد، علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مساله می گردد.

 

روبیک 3×3 برند کای وای کایمنگ رنگ ثابت QiYi QIMENG 3×3×3

روبیک 3×3 برند کای وای کایمنگ رنگ ثابت QiYi QIMENG 3×3×3؛ مناسب کیوبرهای سرعتی کار در سطح مبتدی و متوسط است. این محصول استیکرلس (رنگ ثابت) می باشد.

روبیک 3 در 3 استیکرلس، روان و بسیار با کیفیت است. به همراه این محصول، دفترچه راهنما و پایه نگهدارنده مشکی رنگ ارائه می گردد.مکعب روبیک کای وای، علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مساله می گردد.

روبیک 3×3 برند کای وای باعث رشد خلاقیت

روبیک های کای منگ را می توان محصولاتی حرفه ای و با قیمت مناسب و مقرون بصرفه نامید. مواد بکار رفته در روبیک 3×3 وای کامینگ ، بگونه ای است که سطح بیرونی آن دارای رنگ های نیمه مات برای جلوگیری از خط و خش تولید شده و رنگ ثابت می باشد. ضمن اینکه سطح بیرونی آن، تا حدودی ناهموار ساخته شده تا راحت تر در دست قرار بگیرید و از دست لیز نخورد.

 

روبیک 3×3 لجند برند شنگ شو Shengshou 3×3×3 Legend

روبیک 3×3 لجند برند شنگ شو Shengshou 3×3×3 Legend؛ برچسبی و دارای زمینه مشکی رنگ است و مناسب برای افراد مبتدی، متوسط و حتی مسابقات سرعتی می باشد. فضای داخلی و زمینه این روبیک 3 در 3، از پلاستیک و رنگ مشکی و رویه آن از پلاستیک همراه با برچسب های رنگی ساخته شده است روبیک 3×3 لجند بسیار با کیفیت است و همراه با آن، دفترچه راهنما عرضه می شود.

روبیک 3×3 لجند برند شنگ شو؛ رنگ از خود نمی باشد

روبیک 3 در 3 برچسبی، یک محصول فکری آموزشی است که مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد و علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی نیز دارد. محصولاتی که با نام تجاری لجند (Legend) تولید می شوند قیمت مناسب و اقتصادی دارند و به دلیل روغنکاری بسیار روان می باشند. روبیک شنگ شو، علاوه بر افزایش اعتماد بنفس و قوه تخیل، باعث افزایش مهارت حل مساله نیز می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)