ارزانترین اسباب بازی های گروهی و سرگرمی کدامند؟

ارزانترین اسباب بازی های گروهی و سرگرمی کدامند؟
بازی های گروهی به پدر و مادر این اجازه را می دهد که کودک خود را با برخی کارهایی که به‌تنهایی نمی تواند انجام دهد آشنا کنند. از آن گذشته بازی های گروهی راهی برای والدین است تا به‌وسیله ی آن راحت تر با فرزند خود ارتباط برقرار کنند

با فراگیر شدن گوشی های هوشمند و بالطبع آن سرگرم شدن کودکان و بزرگسالان با بازی های مجازی و کامپیوتر دیگر خبری از جمع ها و دورهمی های نیست انسان دنیای امروز روز به روز در انزوای بیشتر فرو میرود و جمع های اجتماعی و خانوادگی روز به روز کمرنگ و کمرنگتر می گردد. جمع های خانوادگی و دوستانه ای که تا همین دهه قبل صدای خنده و شادیشان همه فضا را می گرفت کمتر به چشم می خورد. در این میان وجود بازی های سرگرمی گروهی انجام داد می تواند بار دیگر شور و حرارت را به جمع های خانوادگی و دوستانه برگرداند.

شاید در نگاه اول به کارکرد سرگرمی اسباب بازی های گروهی اشاره شود، اما این یک قضاوت زود هنگام است چرا که اسباب بازی های گروهی و سرگرمی باعث شکل گیری مهارت های اجتماعی در کودکان شده و رابطه مستحکمی را بین خانواده و دوستان ایجاد می کند.

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

بازی های گروهی به پدر و مادر این اجازه را می دهد که کودک خود را با برخی کارهایی که به‌تنهایی نمی تواند انجام دهد آشنا کنند. از آن گذشته بازی های گروهی راهی برای والدین است تا به‌وسیله ی آن راحت تر با فرزند خود ارتباط برقرار کنند و شناخت بیشتری از این راه حاصل می شود که باعث درک بهتر جهت برطرف نمودن نیازهای آن ها می شود.

با کمک اسباب بازی های گروهی این امکان فراهم می شود تا کودکان با دیگران ارتباط اجتماعی برقرار کرده و در نتیجه نکات و مطالب جدیدی را یاد بگیرند که می توانند با کمک آن چالش های پیچیده زندگی را به‌راحتی پشت سر بگذارند. برای رسیدن به این موارد تنها کافی است تا خرید اسباب بازی گروهی و دورهمی و دسته جمعی را برای کودکان انجام دهیم و در محیط مناسب آن ها را مشغول بازی نماییم.

رشد مهارتهای اجتماعی، امکان اصلاح رفتار اشتباه کودکان، شکل گیری شخصیت در کودکان، بالا رفتن اعتماد به نفس، رشد تخیل و خلاقیت در کودکان و ... از جمله مزایای بازی با اسباب بازی های گروهی و سرگرمی است.

در ادامه این مطلب شما را با تعدادی از ارزان ترین اسباب بازی های گروهی و سرگرمی آشنا خواهیم کرد.فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع اسباب باز ی های گروهی و سرگرمی، شما را در انتخاب بهترین اسباب بازی مناسب فرزندتان یاری می دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به شعبه های کودک پلاس یا از طریق سایت فروشگاهی کودک پلاس به آدرس https://koodakplus.com/ محصول مورد نظر خود را سفارش و در اسرع وقت دریافت نمایید.

 

کارت بازی اونو خارجی( 54 تایی و 108 تایی)

کارت بازی اونو خارجی( 54 تایی و 108 تایی)؛ بازی اونو که بسیار شبیه به بازی هفت خبیث است، این بازی که دارای 108 کارت می باشد را می توان با 2 تا 10 نفر اجرا کرد، که البته بهترین حالت آن 4 و 6 نفره می باشد. روش بازی اونو مانند بازی هفت خبیث است که هر کسی زودتر کارت های در دستش خالی شود برنده بازی است.

در بازی اونو؛ اتمام سریع تر کارت ها ملاک است

تجربه ما در کودک پلاس نشان داده، بازی اونو یک بازی کارتی است، که در مدت زمان کوتاهی می توان آن را یاد گرفت و بازی کرد. فقط کافیست کمی وقت گذاشته و قوانین آن بازی را یاد بگیرید. کارت بازی اونو؛ هم مثل دیگر بازی های کارتی، تا حدودی به شانس و البته مقداری به استراتژی و سبک بازی شما بستگی دارد. بطور خلاصه می توان گفت بازی اونو تشکیل شده از کارت‌هایی که به چهار رنگ مختلف هستند، و روی آن‌ها اعداد از1 تا 9 نوشته شده است. در این بازی تعدادی کارت ویژه نیز وجود دارد که به یکباره می‌توانند روند بازی را تغییر دهند.

 

بازی فکری دوز 4 سو (Connect4)

بازی فکری دوز 4 سو (Connect4)؛ بازی ها نقش زیادی در رشد و پرورش فکر و ذهن کودکان دارند و با استفاده از آن ها نه تنها ساعت ها سرگرم می شوند بلکه موجب تقویت یک یا چند مهارت در آنها نیز می شود بازی های فکری در یک دسته بندی کلی به دو گروه انفرادی و گروهی تقسیم می شود که بازی دوز عمودی از برند بازی برد یک محصول فکری دو نفره می باشد.

در  دوز 4 سو  هر مهره دو رنگ دارد

بازی فکری دوز چهارسو از یک صفحه بازی با حفره های متعدد و 44 مهره در دو رنگ تشکیل شده است صفحه بازی به گونه ای است که مهره ها از هر دو طرف قابل رویت هستند.

در این بازی هر بازیکن یک رنگ از مهره را انتخاب می کند که باید آنها را در خانه های موجود در صفحه بازی جایگذاری کند. برنده این بازی کسی است که سریع تر چهار عدد از مهره های خود را بصورت افقی،مورب یا عمودی مرتب کند. از مهارت های مهم در بازی فکری دوز می توان به تفکر استراتژیک، مهارت حل مسئله و تفکر منطقی اشاره نمود

 

بازی فکری مونوپولی مینی نسخه فارسی

بازی فکری مونوپولی مینی نسخه فارسی؛ در این مونوپولی 1 عدد صفحه بازی، 6 مهره رنگی، 28 کارت سند مالکیت، 17 کارت شانس، 15 کارت خزانه عمومی، 32 خانه، 12 هتل، 2 عدد تاس، و اسکناس ها وجو دارد بازی فکری مونوپولی مینی از نوع بازی‌های فکری رومیزی است که مناسب گروه سنی 8 سال به بالا می‌باشد.

مونوپولی مینی در زمینه آشنایی با پول مفید است

در این محصول تعداد بازیکنان بین 2 تا 4 نفر می‌تواند متغیر باشد مونوپولی مینی به بچه‌ها کمک می‌کند که بتوانند خرید و فروش کرده یا محاسبه کنند که در کجا سرمایه‌گذاری کرده و کجا سود می‌کنند. طی این بازی بچه‌ها باید تلاش کنند خانه‌های خاص را در زمین‌بازی تصاحب کرده یا اجاره کنند. هر بازیکن با استفاده از تاس و کارت‌های بازی، شانس‌هایی را به دست می‌آورد تا بتواند پول و خانه‌های بیشتری را تصاحب کند.

 

بازی فکری روپولی مینی

بازی فکری روپولی مینی؛ بازی فکری روپولی نیز یک نمونه محصول آموزشی در زمینه هوش مالی است که به صورت گروهی قابل انجام است.

اسباب بازی روپولی شامل صفحه بازی، مهره، تاس و کارت های بازی است که دو تا شش نفره می باشد ضمنا این محصول ایرانی از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است.

بازی روپولی مینی دارای کیفیت چاپ مطلوبی است

بازی روپولی سبب آشنایی کودکان و نوجوانان با مسائل مربوط به مالکیت و سرمایه گذاری می شود. این بازی را به دو صورت می توان انجام داد. در روش اول بازیکنان توافق می کنند هر کس که سریع تر مجموع دارایی هایش به یک عدد مشخص برسد برنده است و در روش دوم بازی تا زمانی ادامه می باید که دارایی تمام بازیکنان رو به اتمام باشد به گونه ای که قادر به ادامه بازی نباشند در این صورت کسی قسمت اعظم دارایی ها را در اختیار دارد برنده می باشد. فهم مبانی ابتدایی علم اقتصاد، بالا رفتن اطلاعات مالی و تجاری، تقویت هوش ریاضی و افزایش مهارت تفکر استراتژیک از جمله اهداف آموزشی است که در روپولی تحقق می یابد مونوپولی کارت خوان دار از دیگر نمونه های اسباب بازی های مفید در زمینه تقویت هوش مالی محسوب می شود.

 

بازی فکری بازیتا مدل قایم موشک

بازی فکری بازیتا مدل قایم موشک؛ یکی از مهمترین عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی و موفقیت در دیگر مراحل زندگی یک فرد، قوی بودن حافظه دیداری اوست. همه به این موضوع اعتقاد دارند که تا چیزی در ذهن انسان هک نشود، یادگیری آن میسر نخواهد شد و سریع از ذهن پاک می‌شود. روانشناسان علوم تربیتی معتقدند که حافظه دیداری کودکان باید قبل از ورود به مدرسه تقویت شود.

یکی از راه‌های موثر در افزایش آن، بهره‌گیری از انواع بازی‌های کمک آموزشی است. یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده این نوع اسباب بازی‌ها، شرکت بازی تا است. بازی فکری قایم موشک یکی از بازی‌های موثر بر تقویت حافظه دیداری کودکان بالای 4 سال است. این بازی به صورت دونفره قابل اجرا است.

تمرکز در قایم موشک مهم است

پکیج این محصول حاوی 30 عدد کارت در تصاویر و رنگ‌های مختلف، 6 عدد تشتک پلاستیکی و تاس رنگی است. برای شروع بازی باید کارت‌ها را روی زمین کنار هم قرار داد. هر بازیکن باید به تصاویر موجود روی هر کارت نگاه کند و آنها را به خاطر بسپارد.

سپس 6 تا از تشتک‌ها را باید تصادفا روی 6 تا از کارت‌هایی که بر روی زمین هست قرار دهند. بازیکنان به نوبت تاس می‌ریزند، سپس طبق رنگ تاس، باید عکس زیر تشکتک همرنگ تاس را حدس بزنند.

طبیعتا زمانی که حدس بازیکن درست بود باید کارت را برای خود بردارد و تشتک را روی تصویر دیگری بگذارد. در صورتی که حدس وی اشتباه بود فقط می‌تواند تشتک را روی کارت دیگری بگذارد.

برنده نهایی بازیکنی است که بیشترین کارت را داشته باشد. بازی قایم موشک جدید بازی تا همانند بازی رومیزی گرداگرد دارای مزایای زیادی است. برای مثال این بازی به تقویت قدرت تمکز و بالا بردن دقت در کودکان کمک شایانی می‌کند.

بهترین و مهمترین مزیت بازی قایم موشک، تقویت حافظه دیداری کودکان است.

 

اسباب بازی دربی (شوتکش)

اسباب بازی دربی (شوتکش)؛ اسباب بازی هایی وجود دارند که هم جنبه سرگرمی دارند و هم برای افزایش سرعت عمل و تمرکز مناسب هستند که شوتکش یکی از آنها است. این محصول ایرانی یک نوع بازی سرعتی رقابتی می باشد و برنده کسی است که مهره های خود را سریع تر وارد زمین حریف بکند.

در بازی شوتکش تمرکز و سرعت عمل ادغام شده است

بازی دربی یا شوتکش یک بازی دو نفره است که مکانیزم آن دستی بوده و نیازی به باتری ندارد سن توصیه شده این محصول 5 سال به بالا می باشد.

در این بازی یک زمین مانند زمین فوتبال دستی وجود دارد که به دو نیم تقسیم شده است در هر طرف یک کش نیز تعبیه شده است بازیکنان مهره ها را با استفاده از این کش ها به زمین مقابل می فرستند و هر کس زودتر تمام مهره هایش را انتقال دهد برنده است باید در نظر داشت اگر مهره ای به بیرون از زمین پرتاب شد یا از راهی به غیر از راه اصلی به زمین حرف برود باید آن را مجددا به زمین بازیکن شروع کنند برگرداند. از مهارت های مهم در بازی شوتکش سرعت عمل و تمرکز است

 

بازی فکری بازیمن مدل راهرو

بازی فکری بازیمن مدل راهرو؛ بازیمن یک برند ایرانی معتبر در زمینه تولید بازی‌های فکری و آموزشی برای سنین مختلف می‌باشد که تلاش کرده تا اکثر سبک‌های بازی‌های فکری را پوشش دهد البته اسباب بازی‌ها، دنیای بسیار گسترده‌ای دارند بطوری که برای سنین مختلف و با کارآیی‌های متفاوت در دسترس همگان هستند. اسباب بازی‌ها دارای تقسیم بندی‌های متنوعی هستند بعنوان مثال اسباب بازی‌های فکری و آموزشی مانند لگو، اسباب بازی‌های هیجانی مانند ماشین کنترلی، اسباب بازی‌هایی که تم پسرانه دارند مانند تفنگ‌ها، اسباب بازی‌هایی که تم دخترانه دارند مانند عروسک‌های باربی و تقسیم بندی‌های متنوع دیگری که در این صنعت وجود دارد. در این میان یکی از مهم‌ترین آنها؛ محصولات فکری و آموزشی هستند که برای هر مرحله از سن فرد با قابلیت‌های مخصوص همان گروه سنی عرضه شده است تا جایی که افراد از گروه سنی شش ماه تا گروه سنی بزرگسالان از این محصولات بهره می‌برند.

تفکر استراتژیک در بازی راهرو اساسی است

این محصول از برند بازیمن است که تعداد بازیکنان در آن بین 2 تا 4 نفر می‌تواند متغیر باشد بازی راهرو بر اساس بازی کریدور ( Quoridor ) و با شکل و شمایلی کودکانه باز تولید شده است. راهرو علی رغم آنکه می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد ولی دستور بازی بسیار راحتی دارد. قوانین بازی راهرو ساده، آسان و به راحتی قابل یادگیری است ولی بازیکنان برای برد باید از تفکر استراتژیک، برنامه ریزی و مهارت‌های حل مسئله به خوبی استفاده کنند. هر بازیکن سعی می‌کند با توجه به حرکت حریف و با استفاده از دیوار‌ها یک راهرو ایجاد کند که مهره خود را به آخرین ردیف مقابل برساند.

 

بازی جوکر پالام پولوم

بازی جوکر پالام پولوم؛ برخی از بازی ها هستند که بخاطر قواعدشان تکراری نمی شوند و بعنوان یک سرگرمی همیشگی می توان از آنها استفاده کرد یکی از اینها؛ بازی جوکر است که رقابت بر سر نخندیدن است در واقع کسی که بتواند بیشتر از بقیه جلو خنده خود را بگیرد پیروز بازی است. از آنجایی که افراد با چالش های متنوعی در بازی جوکر روبرو می شوند این بازی غیر قابل پیش بینی بوده و حتی با تغییر بازیکنان، کیفیت انجام هر چالش با توجه به توانایی آن فرد تغییر می کند به همین علت است که می گوییم بازی جوکر تکراری نمی شود.

جوکر یک بازی گروهی مفرح

بازی گروهی و مفرح جوکر از هیجان زیادی برخوردار است و تعداد بازیکنان بین سه تا 14 نفر می تواند متغیر باشد بدیهی است که هر چه تعداد بازیکنان بیشتر باشد هیجان و شادی این بازی نیز بیشتر می شود.

در این بازی تعداد کارت چالش وجود دارد که وقتی رو می شود افراد باید آنها را به ترتیب انجام دهد در این بازی کم کاری و منفعل بودن نیز جریمه دارد و همه باید پر انرژی باشند یعنی اگر یکی از بازیکنان در اجرای چالش ها کم کاری کند یا کناره گیری کند توکن خنده خود را از دست می دهد. یکی از اصطلاحات مهروف این بازی؛ جوکر تایم است. معنای جوکر تایم این است که هریک از شرکت کننده ها 5 دقیقه فرصت دارند تا بخندند و بقیه را با هر روشی که بخواهند بخندانند. بازی جوکر دارای سه نمونه چالش فیزیکی، گروهی و فردی می باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)