ارزان ترین اسباب بازی های معمایی کدامند؟

ارزان ترین اسباب بازی های معمایی کدامند؟
اسباب بازی های معمایی به اسباب بازی هایی گفته می شود که بجای ماجراجویی بر حل مساله و چالش تاکید دارد که این باعث تقویت مهارت حل مساله و تصمیم گیری در کودکان و نوجوانان می شود

اسباب بازی های معمایی از دسته اسباب بازی های گروهی و سرگرمی است. این مدل از بازی ها به صورت گروهی و در جمع های خانوادگی و گروههای دوستانه انجام میگیرد. آنچه در بازی های معمایی مهم است حضور تعدادی بازیکن است در این بازی های همانطور که از نامش پیداست معمایی وجود دارد که در طول بازی توسط بازیکنان باید کشف شود.

در واقع بازی های معمایی به بازیهای گفته می شود که به صورت گروهی انجام می شود و افراد با منطق و توانای ذهنی خود باید بازی را پیش ببرند در واقع در بازی های معمایی چالش هایی وجود دارد که باید حل شود. در این بازی ها بجای تکیه بر ماجرا جویی و اکشن بر حل مساله تاکید دارد.

اسباب بازی های معمایی باعث کسب مهارت حل مساله در کودکان و نوجوانان شده و آنها را برای تصمیم گیری مستقل در زندگی آماده می کند.

در بازی های معمایی ذهن اعضا به شدت درگیر شده که این خود باعث توسعه مهارت فکری افراد می شود. صبر در این بازی نقش مهمی را ایفا می کند که در بلند مدت باعث افزایش تمرکز در کودکان و نوجوانان می شود.

اسباب بازی های معمایی با توجه به کیفیت و شرکت تولید کننده آن در قیمت های مختلف به بازار عرضه می شود در این مطلب از کودک پلاس به معرفی تعدادی از ارزان ترین اسباب بازی معمایی خواهیم پرداخت

در مورد اسباب بازی های سرگرمی- معمایی مقاله ای با عنوان "معرفی انوا ع اسباب بازی های گروهی و سرگرمی، معمایی" تهیه کردیم که برای کسب اطلاعات بشتر می توانید مطالعه کنید

 

بازی معمایی پرونده قتل در عمارت گنجیفا گیمز

بازی معمایی پرونده قتل در عمارت گنجیفا گیمز؛ بازی معمایی پرونده قتل در عمارت یک بازی با تم معمایی و جنایی است. آیا شما هم طرفدار بازی‌های گروهی ترسناک هستید؟ وقتی سرگرم بازی‌هایی هستید که شما را می‌ترساند، مغز شما یک تجربه ترس واقعی را شبیه سازی می‌کند. مغز شما برداشت می‌کند که آن بازی واقعی است و از تجربیات آن، درس می‌گیرد. هرچه مغز شما بیشتر مجبور به مقابله با ترس شود، بیشتر سازگار می شود و یاد می‌گیرد که به چنین موقعیت‌های استرس‌زایی به مؤثرترین شکل ممکن پاسخ دهد. بنابراین، سرگرم شدن با بازی‌های گروهی معمایی، به شما این امکان را می‌دهد که مغز خود را بدون آسیب رساندن به خود تمرین دهید.

بازی قتل در عمارت دارای تم معمایی است

پرونده قتل در عمارت Murder At The Mansion یکی از بازی‌های فکری معمایی جذاب تولید شده توسط گروه گنجیفا گیمز است و بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی پرونده های جنایی محسوب می‌شود.

زیرا در صورتی که بازیکنان به سرنخ‌های بیشتری نیاز داشته باشند، می‌توانند به وب سایت گروه تولیدی گنجفه سر بزنند و بلافاصله سرنخ‌های جدیدی دریافت کنند. بازی معمایی پرونده قتل در عمارت گنجیفا گیمز مناسب گروه سنی بالای 14 سال است و به صورت یک تا شش نفره قابل اجراست. اقلام موجود در پکیج نیز محرمانه است؛ پس از ذکر آنها معذوریم.

بازی قتل در عمارت موجب تقویت حافظه می گردد

در این بازی شما با پرونده جنایتی هولناک طرف هستید که در سال 1914 رخ داد و هنوز این پرونده حل نشده است. در آن سال جسد یکی از افراد ثروتمند شهر در وضعیتی غیر عادی پیدا شد؛ اما شروع جنگ جهانی باعث شد که این پرونده تا به الان حل نشده باقی بماند.

داستان از آنجایی شروع می‌شود که وصیت نامه مقتول پیدا می‌شود و نام شما به عنوان تنها وارث او در وصیت نامه ذکر شده است! پس در هر حال مجبورید که این پرونده کاراگاهی را حل کنید!

 

بازی فکری پرونده قتل در شب کریسمس گنجفه گیمز

بازی فکری پرونده قتل در شب کریسمس گنجفه گیمز؛ پرونده قتل در شب کریسمس! شکی نیست که یک بازی خوفناک و مهیج باشد! اصلا می‌دانستید که بازی‌های کارتی ترسناک باعث کمک به کاهش وزن شما می‌شوند؟! با توجه به نحوه واکنش بدن ما در هر زمان که سرگرم یک بازی هستیم، تمایل داریم انرژی را به دلیل احساساتی در آن لحظه به سراغمان می‌آیند، بسوزانیم و این موضوع باعث سوزاندن سریعتر کالری می‌شود.

بازی قتل در شب کریسمس دارای هیجان بالایی است

برای کاهش وزن، باید کسری کالری داشته باشیم که دقیقا همان چیزی است که یک بازی ترسناک برای ما فراهم می‌کند. اصل مطلب این است که خون با سرعت بیشتری در بدن ما پمپاژ می‌شود، افزایش در سطح آدرنالین، منجر به از دست دادن اشتها و همچنین افزایش متابولیسم ما خواهد شد

 سن توصیه شده برای استفاده از بازی قتل در شب کریسمس 14 سال به بالاست

بازی فکری پرونده قتل در شب کریسمس گنجفه گیمز یکی از بازی‌های فکری معمایی تولید شده توسط برند مطرح و مشهور گنجیفا گیمز است. این برند یک لاین کاملا خاص و ویژه به تولید انواع پرونده های معمایی و جنایی اختصاص داده است. بازی قتل در شب کریسمس نیز جز پرونده‌های معمایی و جنایی برند گنجفه گیم است. این بازی مناسب رده سنی بالای 14 سال و بزرگسالان است. لازم به ذکر است که شما این بازی را فقط یک بار می‌توانید انجام دهید؛ اما همین یک بار تجربه چه تجربیات مهیج و چه خاطرات مخوفی برایتان رغم خواهد زد!

این بازی شما را می‌برد به سال 1882. در شب سرد کریسمس، علی رغم امنیت کامل شهر، ناگهان صدای فریاد بلندی به گوشتان می‌رسد! جنازه آگوستوس استینچ در یک منزل اجاره‌ای کلنگی پیدا می‌شود! قاتل یا قاتلین هنوز پیدا نشده‌اند. پس وظیفه شما که یکی از اعضای تیم بابی‌ها هستید، باید شواهد و مدارک را پیگیری کرده تا بتوانید قاتل را شناسایی کنید.

 

بازی فکری میکرو ماکرو یک شهر جنایت چارپایه

بازی فکری میکرو ماکرو یک شهر جنایت چارپایه؛ تلفنهای همراه مردم را از نظر فناوری پیشرفته و به روز کرده‌اند؛ اما از نظر اجتماعی مردم ما را نسبت به قبل ضعیف‌تر کرده‌اند. شاید به همین دلیل است که مردم دوباره تمرکز خود را به بازی‌های فکری و فعالیت‌های گروهی ای مانند بازی‌های رومیزی، بازی‌های خانوادگی بازی‌های فکری و کارتی تغییر می‌دهند. بازی‌های رومیزی همه‌ی آن‌چه را که لازم است تا مردم را از نظر اجتماعی پاسخگو کند، دارند.

میکرو ماکرو یک شهر جنایت چارپایه باعث افزایش تمرکز می شود

در میان مزایای مختلف، بازی‌های رومیزی مزایایی مانند سهولت آموزش، آموزش دیالوگ‌های اجتماعی به کودکان، القای مدیریت نفس و پایبندی به هنجارهای مدنی در میان بزرگسالان را ارائه می‌کنند. بازی فکری میکرو ماکرو یک شهر جنایت یکی از مشهورترین بازی‌های رومیزی جهان است.

بازی فکری میکرو ماکرو یک شهر جنایت چارپایه یکی از بردگیم‌های مشهور و پر طرفدار تولید شده توسط برند چارپایه است. این بازی مناسب گروه سنی نوجوانان بالای 12 سال و بزرگسالان است که به صورت یک تا چهار نفره قابل اجراست. یک بازی جذاب برای تمامی رده‌های سنی که در سال 2021 برنده بهترین بازی سال شد و برنده 5 جایزه جهانی مشهور شده است.

میکرو ماکرو یک شهر جنایت چارپایه بین دو تا 4 نفر قابل انجام است

در بازی MicroMacro crime city تمام شهر را جنایت فرا گرفته است و بازیکنان باید سرنخ‌ها را دنبال کنند تا پرده از این جنایات بردارند. در این بازی 16جنایت رخ داده است که باید آنها را بررسی کرد و آن پرونده‌ها را حل نمود. بازیکنان برای حل پرونده‌ها باید به نقشه بزرگ دقت کنند، سرنخ‌ها را پیدا کرده تا بتوانند پرونده را حل کنند.

میکرو ماکرو ۱ مزایای آموزشی بسیاری دارد. این بازی به تقویت مهارت‌های مختلفی مانند بهبود روابط اجتماعی، تقویت اعتماد به نفس و افزایش توانایی‌های ذهنی کمک خواهد کرد.

 

کلام اخر

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع اسباب باز های گروهی و سرگرمی و با 4 شعبه فعال در سطح شهر شیراز به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین اسباب بازی را مناسب کودک دلبندتان انتخاب کنید علاوه بر آن شما می توانید از طریق سایت فروشگاهی کودک پلاس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همکاران در تلاشند تا در اسرع وقت سفارش شما را از طریق پست به دستتان برسانند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)