بهترین های بازی فکری حلقه هوش کدامند؟

بهترین های بازی فکری حلقه هوش کدامند؟
حلقه هوش یکی از اسباب بازی های فکری -آموزشی ست که مناسب کودکان 6 ماه با بالا تر است. کودکان در بازی با حلقه هوش مفهوم کوچکتر بزرگتر را یاد می گیرند که باعث رشد ذهنی و تقویت قدرت تمرکز کودک می شود.

یکی از ساده ترین اسباب بازی های فکری حلقه هوش نام دارد و برای کودکان 6 ماه تا 3 سال مناسب است. این اسباب بازی در دسته بازی های فکری آموزشی قرار می گیرد.

حلقه هوش تشکیل شده از تعدادی حلقه در سایز ها و اندازه های نختلف که کودک باید به ترتیب این حلقه ها را در استوانه مخروطی شکل قرار دهد .

کودک در بازی با حلقه هوش با مفهوم کوچکتر بزرگتر آشنا شده و ترتیب و توالی اشیا را یاد می گیرد.جنس حلقه ها از نوع پلاستیک با کیفیت می باشد که برای کودکان مضر نیست.

حلقه هوش مناسب برای کودکان 6 ماه تا 3 سال

اسباب بازی های فکر آموزشی همچون حلقه هوش نقش بسیاری در رشد ذهنی کودکان و نوزادان ایفا می کنند، همچنین باعث تقویت قدرت تمرکز و بهبود عملکرد مغز می شوند.

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس عرضه کننده انواع اسباب بازی های فکری –آموزشی شما را در انتخاب اسباب بازی مناسب فرزند دلبندتان یاری میدهد شما عزیزان می توانید هم از طریق حضوری و با مراجعه به فروشگاه و هم از طریق اینترنتی با مراجعه به سایت فروشگاه کودک پلاس(https://koodakplus.com/) اسباب بازی مورد نظر خود را سفارش دهید تا در اولین زمان ممکن از طریق پست دریافت نمائید.

در ادامه شما را با چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین نوع حلقه هوش آشنا خواهیم کرد.

 

حلقه هوش هولی تویز مدل 2101

حلقه هوش هولی تویز مدل 2101؛ بدون شک یکی از بهترین برند های تولید کننده اسباب بازی، برند هولی تویز می باشد، که به اسباب بازی های نشکن و با دوام خود معروف است. این اسباب بازی نیز از کمپانی شناخته شده هولی تویز است، که دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد. این اسباب بازی دارای پنج حلقه رنگ های متنوع است که برای کودک جذابیت خاصی دارند.

حلقه هوش هولی تویز با ماندگاری بالا

با استفاده از حلقه هوش می توانید با کودکان خود بازی های مختلفی کرده و علاوه بر سرگرم کردن آنها، موضوعاتی مثل رنگ ها را به آنها یاد بدهید. حلقه هوش اردکی موزیکال هولی تویز؛ دارای 490 گرم وزن می باشد، و برای بعد از 6 ماهگی مناسب است. بازی کردن با این وسیله فواید زیادی مثل تقویت حس بینایی، بهبود قدرت شنوایی به دلیل پخش موزیک، پرورش مهارت های حرکتی و تقویت هوش کودک را به دنبال دارد.

حلقه هوش 7 تایی مدل بازیگوش

حلقه هوش 7 تایی مدل بازیگوش؛ اسباب بازی حلقه هوش تک توی یک محصول سرگرم کننده و فکری برای کودکان 6 ماه تا 3 سال می باشد. حلقه هوش به عنوان یکی از مفیدترین اسباب بازی ها برای کودکان به حساب می آید. این اسباب بازی دوس تداشتنی شامل یک مخروط و هفت حلقه پلاستیکی است که باید به ترتیب از بزرگ تا کوچک روی مخروط قرار می گیرند. حلقه هوش 7 تایی مدل بازیگوش؛ بسیار شبیه به محصول دیگری به اسم حلقه هوش چرخ دار شادوک می باشد که هر دو محصول شرکت تک توی می باشند و تنها تفاوت آنها چرخ های موجود در مدل شادوک می باشد.

حلقه هوش 7 تایی مدل بازیگوش با رنگ ثابت

کودکان در هنگام بازی با این محصول باید با دقت و تمرکز تلاش کنند که حلقه ها را به ترتیب از بزرگترین آنها تا کوچکترینشان روی هم بچینند. این عمل باعث می شود تا کودکان درک درستی از کوچک و بزرگ بودن اجسام و چیدن به ترتیب اشیاء بر اساس اندازه آنها پیدا کنند. همچنین حلقه های رنگارنگ در این اسباب بازی زیبا به کودکان کمک می کند که تا با رنگ های اصلی آشنا شده و نسبت به رنگ ها شناخت پیدا کنند. حلقه هوش کوچک؛ شامل یک پایه مخروطی و 7 حلقه پلاستیکی می باشد و همراه با یک قورباغه پلاستیکی دوست داشتنی ارائه می شود. همچنین رنگ هاى شاد به کار رفته در این محصول از مواد غیرشیمیایی بوده و براى کودکان خطرناک نمى باشد. از جمله اهداف آموزشى حلقه هوش بازیگوش معمولی باید به افزایش قدرت حل مسئله، بالا بردن اعتماد به نفس، ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، ایجاد توانایی حرکتی ظریف، افزایش دقت و تمرکز، شناخت رنگ ها و آشنایی با اشکال در اندازه های گوناگون اشاره کرد.

 

حلقه هوش 11 تایی چرخدار مدل شادوک سوپر

حلقه هوش 11 تایی چرخدار مدل شادوک سوپر؛ حلقه هوش سوپر، خود شامل دو مدل می شود. یکی مدل چرخ دار که به اسم شادوک سوپر معروف است و دومی مدل غیر چرخ دار که به حلقه بازیگوش سوپر معروف است تقسیم می شود. کودکان در سنین مختلف نیاز به انجام بازی ‌های مختص سن خود دارند که با رشد فکری و جسمی آن ها منطبق باشد. حلقه هوش سوپر شادوک؛ دقیقاً از همان اسباب بازی هایی است که می توان با استفاده از آن بطور همزمان، با بالابردن هوش هیجانی کودک، رنگ ها را هم به او آموزش داد. علاوه بر این، هماهنگی میان اعصاب و عضله از مهم ترین فوایدی است که پزشکان با تأکید بر آن والدین را تشویق به بازی با کودک می کنند.

 حلقه هوش 11 تایی چرخدار قابل شست شو

گفتنی است که بازی کردن والدین با کودک باعث ایجاد حسی عمیق به لحاظ عاطفی در کودکان می شود و آنان را با اعتماد به نفس و خاطرات خوب وارد زندگی اجتماعی می کند. از طرف دیگر، انتخاب اسباب بازی نامناسب می تواند به همان اندازه به سلامت و روند رشد کودک آسیب بزند و آن را دچار اختلال نماید. اسباب بازی های کودکان باید مناسب سن آنها و با توجه به رفتارشناسی سن آنها ساخته شوند و به لحاظ ایمنی هم در بالاترین سطح ممکن قرار بگیرند. حلقه هوش چرخ دار شادوک سوپر مناسب برای کودکان 6 ماهه تا 3 ساله می باشد و برای کودکان هم بازی مطمئنی است. اهداف آموزشى حلقه هوش شامل آشنائى با رنگ ها، یاد گیرى اندازه ها، ترتیب بزرگى و کوچکى، هماهنگى بین چشم و دست، مهارت هاى حرکتى و تقویت هوش می شود.

حلقه هوش چرخدار بازیگوش سوپر شامل یک پایه مخروطی و یازده حلقه پلاستیکی و یک قورباغه پلاستیکی است که در بالای سر مخروط قرار می گیرد و یک صفحه چرخدار که می توان به کمک طنابی که به آن آویزان شده اسباب بازی حلقه هوش را حرکت داد و کودک آن را به دنبال خود بکشاند. حلقه هوش بازیگوش سایز بزرگ؛ نه تنها می تواند کودک را ساعت ها سرگرم کند، بلکه مهارت هایی چون ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، افزایش اعتماد به نفس، حل مسئله، توانایی حرکتی ظریف و دقت و تمرکز را افزایش می دهد و بر اساس تأثیرات اسباب بازی بر روی ذهن، باعث ارتقای هوش میان فردی، تصویری و فضایی نیز می شود. از دیگر ویژگی های این اسباب بازی جنس پلاستیکی و وزن سبک آن می باشد که باعث شده حمل آن توسط کودکان بسیار آسان و راحت باشد. در ساخت این محصول هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده و برای حفظ سلامتی کودکان ایمن است. شما با خرید اسباب بازی حلقه هوش تک توی به ارتقای هوش کودکان و بالا بردن مهارت های آنها کمک خواهید کرد.

 

حلقه هوش تعادلی هولی تویز مدل 3136

حلقه هوش تعادلی هولی تویز مدل 3136؛ حلقه هوش تعادلی هولی تویز، یک محصول آموزشی و مهیج است که قدرت تمرکز و مهارت های حرکتی کودکان را افزایش می دهد. همچنین، استفاده از رنگ های شاد و گوناگون باعث آشنایی کودک با رنگ ها و شمارش می شود. بازی با این حلقه توانایی حل مسئله را هم بهبود خواهد داد. حلقه هوش تعادلی هولی تویز مدل 3136؛ یک بدنه اصلی و سه حلقه در رنگ ها و اندازه های مختلف دارد. روی حلقه سبز اعداد، روی حلقه زرد حروف انگلیسی و روی حلقه قرمز عکس میوه ها به چشم می خورد.

حلقه هوش تعادلی هولی تویز با موزیک

وقتی اسباب بازی را تکان بدهید، باز به جای خود بر می گردد. علاوه بر این، حلقه ها با تکان دادن صدای جغجغه می دهد. وقتی حلقه ها روی هم قرار بگیرند، می توان سر اسب شاخدار را روی آنها نصب کرد. حلقه هوش اسباب بازی هولی تویز؛ برای نوزادان بالای 3 ماه مناسب است. تمام محصولات هولی تویز از مواد مقاوم و رنگ های استاندارد و بی ضرر ساخته می شوند و حلقه هوش تعادلی هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)