بهترین اسباب بازی های موزیکال مناسب نوزادان 0 تا 24 ماه کدامند؟

بهترین اسباب بازی های موزیکال مناسب نوزادان 0 تا 24 ماه کدامند؟
اسباب بازی های موزیکال جزو اولین اسباب بازی هایی هستند که کودکان با آن آشنا می شوند.اسباب بازی‌های موزیکال می‌توانند به نحو معجزه‌آسایی نظم ذهنی کودکان را بهبود بخشیده و تنش یا آشفتگی آنها را برطرف سازند

اولین اسباب بازی که کودکان در سنین پائین با آن آشنا می شوند اسباب بازی های موزیکال است. کودکان در سنین کم فقط از طریق اسباب بازی های موزیکال سرگرم می شوند و از این طریق قدرت شنوایی کودک تقویت می شود.

اسباب بازی های موزیکال در میان کودکان بسیار محبوب هستند. اسباب بازی های موزیکال شکل ساختاری ویژه‌ای داشته و باعث می‌شوند تا کودکان به شیوه منحصربه‌فردی سرگرم شوند. این موضوع در کنار صداها و موزیک‌های زیبایشان جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند و می‌توانند تأثیر چشمگیری در آرامش ذهنی و بهبود آرامش کودکان داشته باشند

تکنولوژی‌های موجود در این حیطه باعث می‌شود هرساله مدل‌های جدیدتری ارائه شوند. ما در این مقاله سعی داریم مروری بر این محصولات داشته و در کنار آن جدیدترین اسباب بازی موزیکال نوزاد و کودک نوپا را معرفی کنیم. بدون شک این موضوع تصمیم‌گیری را برایتان ساده‌تر می‌کند.

این مدل اسباب بازی‌ها اگرچه در ظاهر ساده به نظر می‌رسند، اما می‌توانند بخش قابل‌توجهی از ویژگی‌های روانی کودکان را تقویت کنند. اسباب بازی‌های موزیکال می‌توانند شادی و نشاط را جایگزین غم و اندوه کنند. از طرفی دیگر قوه شنیداری و دیداری کودکان را بهبود بخشیده و باعث می‌شوند کودک حساسیت بهتری نسبت به صداها و اشیای اطراف خود داشته باشند. مزیت دیگری که در این دسته از محصولات به چشم می‌خورد، ایجاد نظم ذهنی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسباب بازی های موزیکال پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را بخوانید:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

اسباب بازی‌های موزیکال می‌توانند به نحو معجزه‌آسایی نظم ذهنی کودکان را بهبود بخشیده و تنش یا آشفتگی آنها را برطرف سازند. این عامل باعث می‌شود تا خلاقیت و شکوفایی ذهنی کودکان به حداکثر خود رسیده و خلاقیت آنها نیز تقویت شود. این موضوع چنانچه در ماه‌های ابتدایی عمر کودک بوده و با رقص نورهای مختلف همراه شود، یقیناً نتایج بسیار مؤثر تری را به همراه خواهد داشت. 

در ادامه به معرفی تعدادی از محبوب ترین و پرفروش ترین اسباب بازی موزیکال خواهیم پرداخت:

 

جغجغه هولی تویز مدل 1108

جغجغه هولی تویز مدل 1108؛ برای سنین 6 ماه به بالا مناسب می باشد. از جنس پلاستیک ABS می باشد و عاری از هر گونه ماده سمی است. در صورتی که کودکان از سنین خردسالی با موسیقی سر و کار داشته باشند، دستگاه اعصاب مرکزی آنها به خوبی سازماندهی می شود و مهارت های زیادی به آنها منتقل خواهد شد. علاوه بر این، بچه ها ذاتاً به موسیقی علاقه دارند و به اسباب بازی های موزیکال توجه بیشتری می کنند.

اسباب بازی جغجغه هولی تویز

یکی از اسباب بازی های استاندارد و فوق العاده ای که می توان از آن برای افزایش هوش و کنترل هیجان کودک بهره برد، جغجغه مدل 1108 هولی تویز است. حتماً می دانید که هیچ فعالیتی مثل بازی کردن به فرآیند رشد کودکان و برطرف کردن هیجان های آنها کمک نمی کند. به همین دلیل است که شرکت های مختلف تمام تلاش خود را برای تولید اسباب بازی های رنگارنگ و با کیفیت به کار می گیرند.

 

 آویز موزیکال نوزاد هولی تویز مدل E995A

آویز موزیکال نوزاد هولی تویز مدل E995A؛ نوزادان علاقه خاصی به اسباب بازی های متحرک دارند و صداهای گوناگون توجه آنها را جلب می کند. با توجه به همین مورد، برند با کیفیت هولی تویز یک آویز موزیکال را برای نوزادان طراحی و تولید کرده که قابلیت نصب در مکان های مختلف از جمله بالای تخت و کالسکه را دارد.

آویز موزیکال نوزاد

این محصول از قطعات پارچه ای و پلاستیک مقاوم ABS تولید شده و هیچ خطری برای کودکان دلبند شما نخواهد داشت. طراحی آویز موزیکال نوزاد به گونه ای است که برای هر دو گروه دختران و پسران قابل استفاده می باشد.

با سه باتری قلمی روشن می شود و در هنگام چرخیدن موزیک آرامی از آن به گوش می رسد. علاوه بر این، آویز سه عروسک پارچه ای دارد که به شکل پرنده هستند و به آرامی می چرخند. کودک در حالت خاموش هم می تواند با این پرنده ها بازی کند و عضلات حرکتی خود را تقویت کند.

همچنین، این آویز موزیکال اسباب بازی برای خواباندن کودک نیز مناسب خواهد بود. از دیگر مزایای بازی با آویز موزیکال هولی تویز می توان به تقویت حس بینایی و شنوایی، و افزایش هماهنگی بین دست ها و چشمان نوزاد اشاره کرد.

 

تلفن اسباب بازی موزیکال و آموزشی SOBEBEAR

تلفن اسباب بازی موزیکال و آموزشی SOBEBEAR؛ تلفن های فانتزی جزو اسباب بازی هایی است که به دلیل جذابیت و سرگرم کننده بودن، و همچنین جنبه آموزشی که دارند تقریبا برای هر کودک دختر و پسری خریده می شوند. بازی با تلفن های اسباب بازی می تواند باعث آشنایی کودک شما، با عملکرد این وسیله پرکاربرد شود. برای بعد از 18 ماهگی مناسب می باشد. بر روی بدنه این تلفن اسباب بازی، 5 دکمه پیانو نیز قرار دارد، که کودک شما می تواند از طریق بازی با آن ها، هم خودش را سرگرم کند، و هم ذهن موسیقایی خود را پرورش دهد.

تلفن اسباب بازی موزیکال

همچنین زنگ خور بودن این محصول، احساس واقعی تری را به کودک شما منتقل می کند، و باعث تقویت قدرت تخیل او می شود. مواد به کار رفته در ساخت این تلفن اسباب بازی، همگی با کیفیت، استاندارد و کاملا بهداشتی هستند، و هیچ خطری برای سلامتی کودک شما نخواهند داشت. این تلفن اسباب بازی موزیکال جذاب همچنین دارای چرخ های متحرک است، که کودک شما می تواند از طریق آن ها این تلفن را جا به جا کند. اگر به دنبال تقویت مهارت های ذهنی کودک خود هستید، این محصول می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.

 

 

اسباب بازی ماشین های امدادی هولی تویز مدل 3129

اسباب بازی ماشین های امدادی هولی تویز مدل 3129؛ از سه ماشین امدادی، یعنی آمبولانس، ماشین پلیس و ماشین آتش نشانی تشکیل شده و یک بازی جذاب و آموزشی برای کودکان به شمار می رود. ماشین های مجموعه ای هولی تویز، کودکان بالای یک سال را با ماشین های امدادی و کارکرد آنها آشنا خواهد کرد. علاوه بر این، با استفاده از اسباب بازی ماشین های امدادی می توان رنگ ها را به کودکان آموزش داد. افزایش مهارت کار کردن با دست و افزایش توانایی حرکتی کودک از مزایای بازی با این اسباب بازی می باشد

اسباب بازی ماشین امدادی

ماشین های قدرتی کودک هولی تویز؛ مزایای بسیار زیادی دارند، از جمله اینکه دارای سایزی مناسب با دستان کودکان می باشند، که باعث می شود کودک بتواند از همان خردسالی ماشین ها را در دست گرفته و بازی کند. همچنین این ماشین ها بسیار مقاوم و به معنای واقعی کلمه، نشکن هستند که این باعث می شود اگر از دست کودک رها شود و یا آن را پرت کند، محصول آسیبی نبیند. روی هر یک از ماشین ها یک فرفره گردان وجود دارد که روی یک طرف فرفره، تصویر انسان و روی طرف دیگر تصویر رنگین کمان دیده می شود. این فرفره هنگام حرکت دادن ماشین به وسیله چرخ دنده ای در زیر ماشین می چرخد. شکل های داخل فرفره هم به زیبایی می چرخند و باعث هیجان کودک می شوند. شرکت هولی تویز نمونه های متنوع و زیادی از ماشین های کوچک و قدرتی در طرح های مختلف تولید می کند که مناسب برای کودکان و نوزادان است.

 

هزارپای BabyGo مدل QF366-04

هزارپای BabyGo مدل QF366-04؛ این هزارپای جذاب و رنگارنگ شبیه یک قطار فوق العاده به نظر می رسد و توپ های درخشانی روی بدن آن دیده می شوند. در ابتدا و انتهای بدن هزارپا چهار چرخ کار گذاشته شده، تا به آسانی روی سطوح صاف حرکت کند. علاوه بر این، یک طناب کوچک هم به جلوی اسباب بازی متصل شده تا خردسالان بتوانند آن را روی زمین بکشند و به این شکل آنها هم به تحرک و پویا بودن تشویق بشوند.

هزار پای موزیکال هولی تویز

البته با استفاده از دو باتری AA هم می توان اسباب بازی هزار پا را روشن کرد. پس از روشن شدن، هزارپا شروع به حرکت و چرخش می کند، توپ های رنگی با نورهای زیبا روشن و خاموش می شوند، و موزیک جالبی هم از آن پخش می شود. بچه ها می توانند توپ های روی بدن هزارپا را بردارند و سعی کنند دوباره آن را سر جای درست خود قرار بدهند. اگر موفق به این کار بشوند، یک صدای بامزه از هزارپا شنیده می شود.

یک اسباب بازی عالی برای تقویت هماهنگی و فعالیت های جسمانی کودک است و با استفاده از آن می توانید رنگ ها و اشکال مختلف را به فرزندان خردسال خود آموزش بدهید. در ضمن، همه قطعات این اسباب بازی خوش قیمت از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند و دوام بالایی دارند.

 

تلفن اسباب بازی موزیکال طرح فانتزی مدل 28-009

تلفن اسباب بازی موزیکال طرح فانتزی مدل 28-009؛ یک مدل باطری خور بوده و به وسیله 3 عدد باطری قلمی تغذیه می شود. 

تلفن اسباب بازی موزیکال

لازم به ذکر است که سایز جعبه این محصول 200×160×140 میلیمتر می باشد و درای وزن تقریبی 290 گرم می باشد. تلفن کودک طرح فانتزی زیبا؛ در دو رنگ آبی و صورتی طراحی و تولید شده است که هر دو رنگ آن در فروشگاه آنلاین کودک پلاس موجود می باشد، و انتخاب بسیار خوبی برای دختربچه ها و پسر بچه ها می باشد. والدین می توانند این محصول را از بعد از دوسالگی تهیه کرده، و در اختیار کودک خود قرار دهند که با آن سرگرم شود.

 

قطار اسباب بازی بچه گانه همراه با جرثقیل و میکسر مدل mfj1611

قطار اسباب بازی بچه گانه همراه با جرثقیل و میکسر مدل mfj1611؛ قطار بچه ها یا همان قطار های پلاستیکی اسباب بازی نمونه های مختلفی دارند. قطار های بچه ها شامل قطار های ریلی و قطار های بدون ریل می باشند. از جمله قطار های ریلی می توان به قطار های کنترلی و قطار های ریلی نشکن اشاره کرد. اما از قطار های بدون ریل که جدیدا وارد بازار شده اند می توان این قطار که قابلیت کشیدن کامیون و جرثقیل را به دنبال خود دارد اشاره کرد.

قطار اسباب بازی موزیکال

قطار اسباب بازی مدل mfj1611 یا ست کامیون های باری، موزیکال بوده و به وسیله باطری قلمی تغذیه می شود. قطار اسباب بازی بچه گانه دارای یک لوکوموتیو موزیکال بوده که وظیفه کشیدن سایر واگن ها را به دنبال خود دارد. این قطار زیبای پسرانه واگن هایی متفاوت از قطار های کلاسیک قدیمی دارد و به جای واگن های مرسوم، چند کامیون را به دنبال خود می کشد. کامیون هایی که به دنبال این قطار کشیده می شوند شامل جرثقیل و میکسر می باشد که بسیار زیبا و با کیفیت و با دوام طراحی و تولید شده اند.

 

اسباب بازی مرد عنکبوتی رقاص مدل 1819-15

اسباب بازی مرد عنکبوتی رقاص مدل 1819-15؛ یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدارترین شخصیت های انیمیشنی که طرفداران زیادی در بین کودکان و بزرگسالان دارد مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن است. مرد عنکبوتی یکی از شخصیت های قهرمانان انیمیشنی بوده که هم انیمیشن آنها ساخته شده و هم فیلم آنها موجود است.

مرد عنکبوتی رقاص

اسباب بازی هایی که مربوط به شخصیت مرد عنکبوتی می شوند جزو چند دسته کلی تقسیم می شوند. یکی از آنها لباس و ماسک و تجهیزات مرد عنکبوتی است. دوم فیگور و اکشن فیگور های این شخصیت زیبا و تاثیر گذار است و در آخر اسباب بازی های موزیکال حرکتی مرد عنکبوتی که در بین کودکان بسیار پر طرفدار و در مدل های بسیار متنوع تولید شده اند.

مهمترین ویژگی این ربات اسباب بازی حرکت به چپ و راست و حرکات دنس مانند است. این نوع حرکت به ربات مرد عنکبوتی این امکان را می دهد که حتی بر روی فرش نیز حرکت کرده و در همه حالتی بشود از آن استفاده کرد. در دستان این اسباب بازی پسرانه دو عدد نور ال ای دی کار گذاشته شده است که بر جذابیت های آن می افزاید. همچنین موزیک شاد و جذاب این اسباب بازی همه کودکان را به وجد می آورد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)