معرفی ده مدل از بهترین اسباب بازی های دخترانه

معرفی ده مدل از بهترین اسباب بازی های دخترانه
از آنجایی که اسباب بازی نقش بسیار مهمی در پرورش مهارتهای ذهنی و فیزیکی کودکان بویژه دختران دارند، در این مقاله برآنیم تا به معرفی 10 مدل از محبوبترین اسباب بازی های دخترانه بپردازیم.

معرفی پرطرفدارترین اسباب بازی های دخترانه

محققان همواره بر این نکته تأکید دارند که اسباب بازی نقش زیادی بر پرورش مهارت های ذهنی و فیزیکی کودکان و نوجوانان دارند. از طرف دیگر، انتخاب اسباب بازی های نامناسب می تواند تخریب ذهنی کودک را به دنبال داشته باشد. اسباب بازی های امروزی تنوع بسیار بالایی دارند و انتخاب و خرید اسباب بازی ارزان و استاندارد برای هر دو گروه دختران و پسران نیاز به آگاهی دارد. به همین دلیل، تلاش کرده ایم در این مطلب شما را با محبوب ترین و پرطرفدارترین اسباب بازی های شیک دخترانه آشنا کنیم.

عروسک

عروسک ها همیشه جزو پرطرفدارترین اسباب بازی های دخترانه در سنین بین یک تا ده سالگی هستند و بیشتر دختربچه ها به عروسک بازی علاقه زیادی دارند. عروسک بازی به کودک کمک می کند که در نقش آموزش دهنده و مراقبت کننده قرار گرفته و بتواند توانایی های فردی و اجتماعی خود را تقویت کند. در صورتی که به دنبال یک اسباب بازی دخترانه با کیفیت و جالب می گردید، انواع عروسک از جمله عروسک باربی، بی بی بورن یا عروسک های موزیکال می توانند یک هدیه عالی برای کودکان باشند.

عروسک ها جزو پرطرفدارترین اسباب بازی های دخترانه در سنین مختلف هستند

بازی های فکری

بازی های فکری نه تنها باعث سرگرمی کودکان می شوند، بلکه عملکرد مغز را هم تقویت خواهند کرد و بهتر است این تقویت از سال های ابتدایی و سن رشد کودکان انجام شود. علاوه بر این، بازی های فکری هوش و حافظه کودک را تقویت کرده و قدرت مدیریت و تصمیم گیری آنها را بهبود می دهند. به خاطر همین مزایاست که خرید اسباب بازی فکری با قیمت مناسب و استاندارد می تواند یک ایده عالی برای دختربچه ها باشد.

تجهیزات خانه داری و آشپزخانه

 اسباب بازی های آشنایی با فنون مختلف مثل تجهیزات خانه داری و آشپرخانه می تواند دختربچه ها را با مهارت های زندگی آشنا کند و نکات زیادی را به آنها آموزش بدهد. اگر قصد خرید اسباب بازی مناسب برای دختران سه سال به بالا را دارید، لوازم خانه و آشپزخانه اسباب بازی می تواند گزینه ایده آلی باشد.

وسایل آشپرخانه دختربچه ها را با مهارت های زندگی آشنا خواهد کرد

دوچرخه

قطعاً دوچرخه یک اسباب بازی مناسب برای دختران در سنین مختلف است و در سایزها و مدل های متنوعی در بازار پیدا می شود. دوچرخه سواری یک بازی جذاب و نشاط آور برای همه کودکان از جمله دختران است و علاوه بر سرگرمی، سلامتی و وضعیت جسمانی کودکان را بهبود می دهد. اگر به دنبال بهترین اسباب بازی های دخترانه هستید، دوچرخه می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

کوادکوپتر

هر دو گروه دختران و پسران می توانند به پرواز و اسباب بازی های پروازی مثل کوادکوپتر علاقمند باشند. کوادکوپترهای اسباب بازی جزو محبوب ترین اسباب بازی ها برای دختران به شمار می روند و می توانند آنها را با هیجان پرواز آشنا کنند. خرید کوادکوپتر که مدل های بسیار متنوعی در بازار دارد، می تواند برای دختربچه های 8 سال به بالا انجام بشود.

 اسکوتر

همه ما می دانیم که اسکوتر یکی از بهترین اسباب بازی ها برای دختران و پسران کودک و نوجوان است. این اسباب بازی تحرک را در کودکان افزایش می دهد و می تواند به شکل فردی یا گروهی انجام شود. بنابراین می توانید با توجه به سن و سلیقه دختربچه خود، اسکوتر مناسبی برای او خریداری کرده و او را خوشحال کنید. بد نیست بدانید که اسکوتر جزو پرطرفدارترین اسباب بازی های دخترانه به شمار می رود.

اسکوتر یکی از بهترین اسباب بازی ها برای دختران کودک و نوجوان است

ابزار پزشکی

یکی دیگر از اسباب بازی های مورد علاقه دختران در سنین کودکی، ابزار پزشکی است. این نوع اسباب بازی برای پرورش خلاقیت در کودکان مفید بوده و آنها را با شغل های پزشکی و پرستاری آشنا می کند. ست های پزشکی اسباب بازی معمولاً شامل وسیله های پزشکی مختلفی مثل گوشی، سرنگ و دارو هستند و می توانند سرگرمی و شادی را برای فرزندان دلبند شما به ارمغان بیاورند. این اسباب بازی برای کودکان دختر 3 سال به بالا مناسب است.

ماشین های کنترلی

ماشین های کنترلی یکی دیگر از بهترین و پرطرفدارترین اسباب بازی های شیک خارجی برای دختران هستند. ماشین کنترلی را می توانید در نمونه ها و اندازه های مختلف در بازار پیدا کنید و بهترین انتخاب را از بین آنها داشته باشید. این دسته از اسباب بازی ها هم کودک را سرگرم می کنند و هم آنها را با مهارت های رانندگی آشنا خواهند کرد.

کیت آموزش رباتیک

در دنیای مدرن امروز که فناوری اهمیت زیادی دارد، آشنا کردن کودکان با رشته هایی مثل رباتیک می تواند کار ارزشمندی باشد. آموزش رباتیک از دوران کودکی می تواند تفکر خلاق آنها را پرورش داده و ذهن کودکان را به سمت ابتکار و تفکر هدایت کند. در واقع، رباتیک از جمله رشته ها و فناوری های امروزی است و آموزش آن از این جهت که دنیای کاملاً تازه ای را مقابل آنها قرار می دهد که فرصت بروز خلاقیت داشته باشند مهم است.

بنابراین، کیت های آموزش رباتیک یکی دیگر از بهترین اسباب بازی ها برای دختران در سنین کودکی و نوجوانی هستند و جذابیت بسیار زیادی برای آنها دارند.

کلبه جنگلی

دختر بچه ها عاشق عروسک بازی و کلبه های جنگلی هستند و این اسباب بازی پر طرفدار دخترانه می تواند مهارت های زندگی را به آنها آموزش دهد. کلبه جنگلی نوعی از اسباب بازی است که تنوع بالایی داشته و قدرت حرکتی دست ها را بهبود داده و به همین دلیل در لیست بهترین اسباب بازی ها برای دختران قرار می گیرد.

جمع بندی معرفی اسباب بازی های محبوب دخترانه

پیش از هر چیز در هنگام خرید اسباب بازی دخترانه به ایمنی آن توجه کنید. مراقب باشید که اسباب ‌بازی لبه تیز نداشته باشد، مواد به کار رفته در تولید اسباب بازی سمی و نامرغوب نباشند، و در سنین پایین از خرید اسباب بازی هایی که قطعات ریز دارند یا شکننده هستند، خودداری کنید. همچنین، مثل مواردی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، اسباب بازی هایی بخرید که مهارت های مختلف فردی، ذهنی و فیزیکی را به کودکان بیاموزند.

شما را به مطالعه مقاله جامع راهنمای اسباب بازی دخترانه که در ادامه می آوریم دعوت می کنیم:

راهنمای جامع اسباب بازی دخترانه

اسباب بازی های محبوب دخترانه؛ درست است که امروزه مانند قبل دیگر چیزی به عنوان اسباب بازی پسرانه و دخترانه وجود ندارد، دختران و پسران از همه نوع اسباب بازی برای سرگرم شدن استفاده می کنند ولی بر اساس آنچه در عرف شکل گرفته سعی کردیم به معرفی تعدادی از اسباب بازی های محبوب دخترانه بپردازیم.

حتی اگر با وجود توضیحاتی که در این مطلب آورده شد، باز هم به مشاوره برای خرید بهترین اسباب بازی دخترانه نیاز دارید، می توانید با کودک پلاس تماس بگیرید و بعد از راهنمایی گرفتن توسط کارشناسان ما، اسباب بازی مناسب و ایده آل خود را خریداری نمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)