راهنمای انتخاب روبیک 5×5

راهنمای انتخاب روبیک 5×5
روبیک ها یکی از بازی های فکری آموزشی می باشند که در دهه های اخیر با استقبال زیادی مواجه شده اند.روبیم در طرح ها و مدل های مختلف تولیده و به بازار عرضه می شوند . در این مطلب به معرفی روبیک 5×5 خواهیم پرداخت

از حوالی 1980 که مکعب جادویی روبیک توسط ارنو روبیک اختراع شد تا همین امروز روز به روز به تعداد مشتاقان و دوستداران روبیک افزوده می شود به گونه ای که امروزه می توان دعا کرد روبیک یکی از پرطرفدار ترین اسباب بازی محسوب می شود.

روبیک یک اسباب بازی فکری آموزشی است که برای همه سطوح و همه سنین تولید و به بازار عرضه شده است. روبیک در انواع مختلف از ساده ترین تا پیچیده ترین نوع تولید می شود و از این رو علاوه بر کودکان بزرگسالان نیز میتوانند ساعتها با آن سرگرم شوند. روبیک به خوبی میتواند ذهن را درگیر کرده و با چالش موجه کند که این خود باعث رشد ذهن و قدرت تفکر در کودکان و بزرگسالان می شود. کودکانی که در بچگی از روبیک استفاده می کنند در بزرگسالی از ذهنی پویا تر و فعال تر برخوردارند . این بازی شگفت‌انگیز موجب تقویت توانایی‌های حل مسئله، درک هندسی، هوش ریاضی و منطقی کودکان، افزایش خلاقیت و… می‌شود.روبیک ها از لحاظ پیچیدگی و سادگی از ساده ترین نوع تا حرفه ای ترین روبیک تولید و عرضه می شوند

روبیک ها در انواع مختلف از ساده تا حرفه ای تولید می شوند

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

این محصول دارای چند وجه مختلف بوده و هر وجه هم چندین خانه مربعی یا مثلثی دارد. رنگ‌های هر وجه یکسان بوده بازیکنان باید بعد از برهم‌زدن، دوباره آن را به شکل اول خود در بیاورند. در واقع بعد از برهم‌زدن شکل اولیه این محصول، تنظیم کردن دوباره آن اندکی دشوار است.

در روبیک 5×5 بر روی هر وجه روبیک 5 مربع قرار دارد که به همین خاطر به آن روبیک 5 در 5 می گویند.در این مطلب قصد دارین شما را با تعدادی از روبیک های 5×5 موجود در بازار آشنا کنیم.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارایه کننده انواع روبیک، در کنار شماست تا بهترین انتخاب را برای کودک دلبندتان انجام دهید.شما می توانید با مراجعه به سایت کودک پلاس به آدرس https://koodakplus.com/ محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت از طریق پست درب منزل تحویل بگیرید.

 

روبیک 5×5 برند کای وای اس 2 استیکرلس QiYi 5×5×5 S2

روبیک 5×5 برند کای وای اس 2 استیکرلس QiYi 5×5×5 S2؛  ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است.

روبیک 5×5 برند کای وای اس 2 با رنگ دائمی

این روبیک 5 در 5 از جمله محصولات پرطرفدار فکری آموزشی است که تاثیر مثبتی در رشد قوه تخیل دارد. روبیک 5*5 کای وای یکی از برند های معروف و معتبر هست که در بازار طرفداران زیادی دارد.

 

روبیک 5×5 برند شنگ شو لجند استیکرلس Stickerless Shengshou 5×5×5 Legend

روبیک 5×5 برند شنگ شو لجند استیکرلس Stickerless Shengshou 5×5×5 Legend؛ استیکرلس (رنگ ثابت) است و مناسب برای افراد مبتدی، متوسط و حتی مسابقات سرعتی هست. روبیک از جمله محصولات پرطرفدار فکری آموزشی است که علاوه بر سرگرمی نقش مثبت در پرورش ذهن دارد. لجند(Legend)  یکی دیگر از زیرشاخه‌های برند معروف شنگ شو است که کارخانه آن در چین بناشده و تجربه بسیار طولانی در تولید روبیک دارد

روبیک 5×5 برند شنگ شو لجند استیکرلس با حرکت راحت

این روبیک 5 در 5 بسیار باکیفیت است و همراه با آن، دفترچه راهنما عرضه می‌شود. روبیک 5 در 5 شنگ شو رنگ ثابت یک محصول فکری آموزشی است که موردعلاقه بزرگسالان نیز هست و علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی نیز دارد.

محصولاتی که با نام تجاری لجند (Legend) تولید می‌شوند قیمت مناسب و اقتصادی دارند و به دلیل روغن‌کاری بسیار روان می‌باشند. روبیک شنگ شو، علاوه بر افزایش اعتمادبه‌نفس و قوه تخیل، باعث افزایش مهارت حل مسئله نیز می‌شود.

 

روبیک 5×5 برند شنگ شو لجند زمینه مشکی Shengshou 5×5×5 Legend

روبیک 5×5 برند شنگ شو لجند زمینه مشکی Shengshou 5×5×5 Legend؛ برچسبی و زمینه مشکی است و مناسب برای افراد مبتدی، متوسط و حتی مسابقات سرعتی هست. فضای داخلی و زمینه این روبیک شنگ شو  از پلاستیک و رنگ مشکی و رویه آن از پلاستیک همراه با برچسب های رنگی ساخته شده است. روبیک 5 در 5 بسیار باکیفیت است و همراه با آن، دفترچه راهنما عرضه می‌شود. روبیک 5 در 5 شنگ شو لجند رنگ ثابت یک محصول فکری آموزشی است که موردعلاقه بزرگسالان نیز هست و علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی نیز دارد.

روبیک 5×5 برند شنگ شو لجند ساخته از مواد اولیه مرغوب

محصولاتی که با نام تجاری لجند (Legend) تولید می‌شوند قیمت مناسب و اقتصادی دارند و به دلیل روغن‌کاری بسیار روان می‌باشند. روبیک شنگ شو، علاوه بر افزایش اعتمادبه‌نفس و قوه تخیل، باعث افزایش مهارت حل مسئله نیز می‌شود.

 

روبیک 5×5 برند شنگ شو جم استیکرلس ShengShou 5×5×5 GEM

روبیک 5×5 برند شنگ شو جم استیکرلس ShengShou 5×5×5 GEM؛ استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

روبیک 5 در 5 شنگ شو، برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است و از سرگرمی‌های موردعلاقه بزرگسالان نیز می‌باشد

روبیک 5×5 برند شنگ شو جم استیکرلس با رنگ ثابت

فضای داخلی مکعب روبیک 5 در 5 شنگ شو جم استیکراس ، از پلاستیک و رنگ مشکی و رویه آن از پلاستیک براق ناهموار ساخته‌شده است که باعث می‌شود در دستان شما سر نخورد و به‌راحتی قابل‌کنترل باشد.همچنین به خاطر رنگ ثابت بودن آن، نگرانی از بابت پاک شدن رنگ‌ها نخواهید داشت. این محصول همراه با دفترچه راهنما عرضه می‌شود.

 

روبیک 5×5 برند شنگ شو زمینه سفید Shengshou 5×5×5

روبیک 5×5 برند شنگ شو زمینه سفید Shengshou 5×5×5؛ برچسبی و دارای زمینه سفید رنگ است و مناسب برای افراد مبتدی، متوسط و حتی مسابقات سرعتی می باشد. فضای داخلی و زمینه این روبیک 5 در 5،  از پلاستیک و رنگ سفید و رویه آن از پلاستیک همراه با برچسب های رنگی ساخته شده است. این روبیک بسیار با کیفیت است و همراه با آن، دفترچه راهنما عرضه می شود.

روبیک 5×5 برند شنگ شو  با ظاهر هرمی شکل

روبیک 5 در 5 برچسبی، یک محصول فکری آموزشی است که مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد و علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی نیز دارد.

محصولات شنگ شو قیمت مناسب و اقتصادی دارند و به دلیل روغنکاری بسیار روان می باشند. روبیک 5*5 شنگ شو زمینه سفید، علاوه بر افزایش اعتماد بنفس و قوه تخیل، باعث افزایش مهارت حل مساله نیز می شود.

 

روبیک 5×5 برند شنگ شو تانک رنگ ثابت ShengShou Tank 5×5×5

روبیک 5×5 برند شنگ شو تانک رنگ ثابت ShengShou Tank 5×5×5؛ مکعب روبیک 5 در 5 برند شنگ شو تانک؛ استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

 روبیک 5×5 برند شنگ شو تانک با ماندگاری بالا

روبیک 5 در 5 شنگ شو، برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است و از سرگرمی های مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد.

فضای داخلی مکعب روبیک 5 در 5 شنگ شو تانک، از پلاستیک براق ناهموار ساخته شده است که باعث می شود در دستان شما سر نخورد و به راحتی قابل کنترل باشد. این محصول همراه با دفترچه راهنما عرضه می شود.

محصولات شنگ شو در دسته محصولات اقتصادی و با کیفیت هستند. روبیک 5 در 5 رنگ ثابت شنگ شو علاوه بر افرایش خلاقیت ذهن، باعث افزایش اعتماد به نفس نیز می شود.

وزن این مکعب 5 در 5  200 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل شده است.

 

روبیک 5×5 مگنتی مستر ام برند شنگ شو زمینه مشکی 5×5×5 Shengshou Mr.M

روبیک 5×5 مگنتی مستر ام برند شنگ شو زمینه مشکی 5×5×5 Shengshou Mr.M؛ برچسبی و زمینه مشکی هست و دارای آهنربا می‌باشد

فضای داخلی این روبیک 5 در 5، از پلاستیک و رنگ سفید ساخته‌شده و فضای بیرونی آن از برچسب زمینه مشکی تشکیل شده است. تجربه ما نشان داده که روبیک مستر ام شنگ شو، مناسب برای افراد متوسط و پیشرفته هست. این مکعب روبیک همراه دفترچه راهنما ارائه می‌گردد.

روبیک 5×5 مگنتی مستر ام برند شنگ شو مناسب برای حرکات سریع

روبیک شنگ شو مگنتی، محصولی بسیار باکیفیت و روان است. روبیک‌های مگنتی به خاطر آهنربایی که در داخل آن‌ها بکار رفته، خیلی راحت بعد از چرخش سر جای خود قرار می‌گیرند.

ابعاد روبیک 5*5 مسترام شنگ شو 63×63×63 میلی‌متر و وزن آن 166 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌شده است.

 

روبیک 5×5 مگنتی برند کای وای ام اس استیکرلس QiYi MS 5×5×5 stickerless

روبیک 5×5 مگنتی برند کای وای ام اس استیکرلس QiYi MS 5×5×5 stickerless؛ مگنتی و رنگ ثابت (استیکرلس) هست. این محصول ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است

سطح بیرونی این مکعب روبیک 5 در 5 مگتنی کای وای تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد و لیز نخورد. روبیک کای وای 5 در 5، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست می‌شود. علاوه بر این خلاقیت ذهنی و توانایی حل مسئله را تقویت می‌کند.

روبیک 5×5 مگنتی برند کای وای ام اس قابل شست شو می باشد

مواد بکار رفته در تولید این روبیک 5 در 5 به‌گونه‌ای است که سطح بیرونی آن، دارای رنگ‌های نیمه مات برای جلوگیری از ایجاد خط و خش است. این محصول استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

ابعاد روبیک مگنتی کای ام اس 63×63×63 میلی‌متر و وزن آن 225 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌شده است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)