انواع ماشین کنترلی با قابلیت های مختلف (پرواز، شنا و غیره)

انواع ماشین کنترلی با قابلیت های مختلف (پرواز، شنا و غیره)
دنیای ماشین کنترلی بسیار وسیع و متنوع است. این اسباب بازی‌ها فقط مختص کودکان نیستند؛ بلکه بسیاری از آنها تا حدی تخصصی و حرفه‌ای هستند که بزرگسالان نیز شیفته آنها هستند!

دنیای آرسی ها فقط به ماشین های کنترلی محدود نمی‌شود. امروزه با پیشرفت فناوری، اسباب بازی‌های پروازی متنوعی از قبیل انواع اسباب بازی هواپیما کنترلی وارد بازار شده اند. به طوری که هواپیماهای کنترلی در بین تمام رده های سنی، جایگاه ویژه‌ای دارند. این اسباب بازی‌ها، که با دقت و ظرافت فراوان طراحی شده‌اند، تجربه‌ای نزدیک به پرواز واقعی را برای کودکان و بزرگسالان به ارمغان می‌آورند. حتی کوادکوپترهای کودکان نیز، با قابلیت‌های متنوع و کنترل آسان، محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند. پس می توان گفت که آرسی ها فقط به ماشین و موتور کنترلی اسباب بازی محدود نمی شوند. از سوی دیگر، پهپادهای کنترلی اسباب بازی با تکنولوژی پیشرفته خود، علاقه‌مندان به فناوری را به سمت خود جذب می‌ کنند. انواع ماشین کنترلی دوربین دار نیز در چند سال اخیر وارد بازار شده‌اند. تنوع این ماشین ها بسیار بالاست. برای مثال در بازار ایران، انواع ماشین کنترلی با دوربین برای کودکان، ماشین های کنترلی با دوربین وای فای و ماشین های کنترلی با دوربین قابل برنامه ریزی را می‌توان تهیه کرد.

اسباب بازی هواپیما کنترلی

اسباب بازی هواپیما کنترلی بی شک محبوب همه سنین است. از کودکان گرفته تا نوجوانان و حتی بزرگسالان شیفته انواع اسباب بازی های کنترلی و حتی ماشین کنترلی دوربین دار هستند. چرا که چنین اسباب بازی هایی روح کنجکاو و جسور فرد را ارضا می کنند. برای مثال اگر فرزند شما به دنبال ماشینی بود تا بیشترین شباهت را به واقعیت داشته باشد، می توانید ماشین اسباب بازی بنزینی آرسی را تهیه کنید. چرا که دنیای آرسی ها جایی برای تحقق آرزوهای شماست. 

انواع اسباب بازی‌های پروازی از قبیل پهباد، کوادکوپر را می توانید از کودک پلاس تهیه نمایید
انواع اسباب بازی‌های پروازی از قبیل پهباد، کوادکوپر را می توانید از کودک پلاس تهیه نمایید

گستره ماشین های کنترلی فراتر از حد تصور اکثر افراد است. ماشین‌ های کنترلی قابلیت‌ های مختلفی مثل مسابقه دادن، سرعت بالا، حرکت روی سطوح ناهمواری مثل تپه‌ های شنی و صخره کوه‌ ها را دارند. حتی برخی از آنها به خاطر تولید دود از اگزوز، آب پاشیدن، پرواز و شنا کردن مشهور هستند. در این مقاله به برررسی تک تک آنها خواهیم پرداخت.

معیارهای خرید اسباب بازی هواپیما کنترلی

انواع اسباب بازی‌ هواپیما کنترلی در لیست پرطرفدارترین سرگرمی ها و اسباب‌ بازی‌ های ریموت کنترلی قرار دارد. این اسباب‌ بازی‌ ها در قالب مدل‌ های کوچک شده از هواپیماها، هلی‌ کوپترها، جت‌ ها و سایر اشیا پرنده تولید شدند. آنها توسط کنترل‌ های دستی یا انواع ریموت‌ قابل کنترل هستند.

اسباب بازی هواپیما کنترلی هم در دسته آرسی های اسباب بازی هستند و هم در دسته بندی آرسی های حرفه ای. متریال بدنه اسباب بازی هواپیما کنترلی نقش مهمی در مقاومت در برابر زمین‌خوردگی آن ایفا می کند. بدنه بعضی از انواع هواپیما کنترلی از جنس پلی‌کربنات است. یکی از عوامل موثر در توانایی برد بالا اسباب بازی هواپیما کنترلی، متریال بدنه آن است. 

برای سفارش انواع هواپیما و اسباب بازی هلیکوپتر کنترلی وارد سایت شوید

بهترین اسباب بازی‌ هواپیما کنترلی از جنس پلی‌کربنات است. پلی‌کربنات باعث می شود تا هواپیما کنترلی از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشد و وزن کمی نیز داشته باشد. هواپیما کنترلی ای که انتخاب می کنید باید فاقد مواد مضری مثل BPA باشد. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع اسباب بازی های کنترلی و پروازی هستید، Tower Hobbies را به شما پیشنهاد می دهیم. این وب سایت راهنمایی عالی برای انتخاب بهترین اسباب بازی پروازی کنترلی برای شما خواهد بود.

انواع ماشین کنترلی خاص 

هر چه که به جلو می رویم استفاده از علم و در زمینه های مختلف و در صنایع مختلف بیشتر و بیشتر می شود و ما هر روز شاهد طراحی و تولید وسایل و ابزار های جدیتر و خلاقانه تری هستیم. در این بین اسباب بازی ها نیز هر روز در نمونه های خلاقانه تر و عجیب و غریب تری تولید می شوند. برای مثال در گذشته چه کسی تصورش را می کرد که روزی شاهد ظهور انواع ماشین کنترلی خاص، از جمله اسباب بازی هلیکوپتر کنترلی باشد؟

1- ماشین های کنترلی پروازی

انواع اسباب بازی هواپیما کنترلی و سایر ماشین های کنترلی با قابلیت پرواز، بدون شک یکی از پرفروش‌ ترین و محبوب‌ ترین اسباب بازی‌ های RC هستند. همانطور که از نام آنها نیز مشخص است، علاوه‌بر قابلیت حرکت روی زمین، می‌ توانند پرواز کنند. در ضمن برای اینکه قابلیت پرواز داشته باشند، معمولا قطعاتی مثل پره، بال، موتور مخصوص پرواز و سایر قطعات لازم برای پرواز کردن هستند. اسباب بازی هلیکوپتر کنترلی یکی از این نوع آرسی های پروازی است. 

انواع اسباب بازی هواپیما کنترلی و امثال انها، رویای کودکان برای پرواز را محقق می‌ کنند. علاوه بر اینکه به عنوان یک خودرو قابلیت حرکت روی زمین را دارند، قابلیت به پرواز در آمدن مانند یک پهپاد یا اسباب بازی هلیکوپتر کنترلی را نیز دارند.

اسباب بازی هواپیما کنترلی به عنوان یک سرگرمی عالی و یک اسباب بازی فضای بازمحبوب برای تمام رده‌ های سنی، فارغ از جنسیت خاصی است. لازم به ذکر است که استفاده از ماشین های کنترلی پروازی نیازمند مهارت بیشتری نسبت به سایر اسباب بازی های کنترلی است. البته به همان اندازه به دقت و مراقبت بیشتری نیاز دارد.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

2- ماشین های کنترلی شناور و ضد آب (قابل حرکت روی آب و روزهای بارانی)

یکی از انواع ماشین های RC، ماشین های کنترلی ای هستند که ویژگی اصلی آنها ضد آب بودنشان است. طبیعتا این ماشین ها برای حرکت درآب، شنا و یا حرکت در روزهای بارانی تولید شده‌اند و به انواع مختلفی تقسیم می‌ شوند. این ماشین ها آرزوی دیرینه کودکان برای داشتن یک اسباب بازی شناور روی آب را براورده کرده‌اند.

ماشین کنترلی آب و خاک EXTREME:

این ماشین ها ضد آب بوده و قابلیت حرکت در بر روی شن و ماسه سواحل، کویر و داخل استخر یا دریاچه را دارند. برخی به ماشین‌ های کنترلی اکستریم که قابلیت حرکت روی آب و هم روی خشکی را دارند، ماشین کنترلی دوزیست می‌ نامند.

از مهمترین ویژگی‌ های ماشین های کنترلی اکستریم می‌ توان به وزن بسیار کم و در عین حال موتور فوق قوی و لاستیک‌ های بزرگ اشاره کرد. لازم به ذکر است که این ماشین‌ ها از نظر مشخصه ضد ضربه بودن، در میان سایر ماشین‌ های کنترلی، حرف اول را می‌ زنند.

an-overview-of-control-machines-with-different-capabilities-flying-swimming-etc

یکی از پرطرفدار ترین ماشین های اسباب بازی شناور، ماشین اسباب بازی آبی و خاکی لاستیک بادی مدل 935است. اگر به دنبال یک ماشین کنترلی شناور با سرعت و شتاب بالا هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌ دهیم.

3- ماشین کنترلی تیر پرتاب کن

یکی از انواع ماشین های اسباب بازی محبوب بازار، ماشین کنترلی با قابلیت پرتاب تیر است. این ماشین‌ ها در انواع مختلفی تولید شده‌ اند و تیرهایی که پرتاپ می‌ کنند معمولا ژله‌ای، اسفنجی و ساچمه‌ای هستند. در بازار انواع اسباب بازی هلیکوپتر کنترلی با قابلیت پرتاب تیر نیز موجود هستند.

از محبوب‌ ترین مدل‌ های ماشین کنترل از راه دور با قابلیت پرتاب تیر می‌ توان به تانک کنترلی تیر پرتاب کن و ماشین آفرود کنترلی و شارژی تیر پرتاب کن و وانت کنترلی اسباب بازی با قابلیت پرتاب تیر اشاره کرد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.

4- ماشین کنترلی دوربین دار

همیشه رویای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان، ثبت لحظات شادی است. به همین دلیل انواع اسباب بازی های دوربین دار برای تحقق این رویای دیرینه طراحی و تولید شده‌اند. ماشین های کنترلی دوربینی یکی از این اسباب بازی هاست. داشتن دوربین بیشتر در ماشین های کنترلی آفرودی مشاهده می‌ شود تا کاربر بتواند از لحظات حرکت ماشین در مسافت مورد نظر، تصویر برداری کند.

ماشین آفرود کنترلی دوربین دار جزو بهترین های بازار اسباب بازی است

از محبوب‌ ترین ماشین‌ های RC دوربین دار می‌توان به ماشین آفرود کنترلی دوربین دار مدل LH-C050C-1 اشاره کرد. یک ماشین جذاب برای گروه سنی بالای 8 سال است که ضمن ثبت تصاویر (حین حرکت ماشین)، به تقویت دقت و تمرکز کودکان و نوجوانان کمک زیادی می‌ کند.

5- ماشین کنترلی تبدیل شونده(ترانسفورمرز کنترلی)

همه ما شیفته وسایل چندکاره هستیم، کودکان نیز از این موضوع مستثنی نیستند و عاشق اسباب بازی‌های چندکاره و تبدیل شونده هستند. در حقیقت با خرید چنین اسباب بازی‌ هایی برای کودکان، با یک تیر دو نشان زده‌اید و کودک صاحب دو اسباب بازی با دو قابلیت متفاوت شده است.

ماشین های کنترلی تبدیل شونده نیز جزو چنین اسباب بازی‌ هایی هستند. این ماشین‌ ها معمولا به وسایل مختلفی تبدیل می‌ شوند. مثل:

  • اسباب بازی ماشین کنترلی تبدیل شونده به ربات

  • ماشین کنترلی تبدیل شونده به هواپیما

  • ماشین کنترلی تبدیل شونده به دایناسور

6- ماشین کنترلی با قابلیت دود کردن( حباب ساز، آب پاش)

گاهی هر چقدر بازی کودکان به واقعیت نزدیک‌ تر باشد و جزئیات در آن بیشتر رعایت شود، لذت کودکان دو چندان می‌ شود. مثلا چه چیزی جذاب‌ تر از اینکه یک ماشین اسباب بازی کنترلی طوری طراحی شده باشد که از اگزوزش دود بیرون بیاید؟ پس ماشین های کنترلی متنوعی در بازار موجود هستند که قابلیت‌ های مختلفی مثل دودزایی، ساخت حباب و آب پاشی دارند.مثل:

  • ماشین کنترلی دودزا:

 که با لمس یکی از دکمه‌ های ریموت کنترل، از اگزوز ماشین دود خارج می‌شود.

مثل ماشين كنترلی و شارژی چرخ دنده ای دودزا مدل 59-999 که جزو بهترین‌ های بازار است.

  • ماشین کنترلی آب پاش:

 مثل انواع ماشین آتش نشانی کنترلی آب پاش که تجربه یک عملیات آتش نشانی را برای کودکان واقعی‌ تر می‌ کند.

  • ماشین کنترلی حباب ساز:

همه کودکان شیفته حباب ساختن هستند، مخصوصا ساخت حباب در فضای باز و انعکاس نور خورشید در آن! ماشین کنترلی چرخ کپسولی(حباب ساز و دودزا) مدل Sy056Aاز بهترین مدلهای ماشین کنترلی خاص در بازار است که مناسب گروه سنی بالای 6 سال است و چرخ‌ های چراغ دار آن جذابیت محصول را بیشتر کرده‌اند.

ماشین کنترلی دوربین دار و مزایای آن

ماشین‌ های کنترلی دوربین‌ دار، فقط به رانندگی معمولی محدود نمی شوند. چرا که این آرسی ها با دارا بودن بهترین دوربین HD، می‌ توانند تصاویر و ویدئوهای باکیفیتی را از محیط اطراف خود به ثبت برسانند. چرخش 360 درجه دوربین آرسی و همچنین اتصال وای‌فای، درایور را قادر می سازند تا از زوایای مختلف و حتی از فاصله‌ های دور، کنترل دقیقی بر روی ماشین کنترلی دوربین دار خود، داشته باشد. لازم به ذکر است که برخی از انواع ماشین‌ کنترلی دوربین‌ دار مجهز به موتور براش 540 هستند. این موتور قدرت و سرعت بالایی را فراهم می‌ آورد. دوام و استحکام بالای ماشین‌ های کنترلی دوربین‌ دار، مدیون پلاستیک ABS سیستم تعلیق مستقل و پیشرفته آن است. ماشین های کنترل از راه دور دوربین دار، دارای برد 100 متر و باتری قابل شارژ هستند. پس بهترین پیشنهاد برای ماجراجویی‌ های طولانی‌ مدت و اکتشافات هیجان انگیز خواهند بود. 

انواع آرسی های دوربین دار

انواع مختلفی از اسباب بازی های کنترلی دوربین دار وجود دارد. از قبیل اسباب بازی های کنترلی پروازی و انواع ماشین کنترلی دوربین دار. اگر به دنبال ماجراجویی در طبیعت و ثبت مناظر و تصاویر طی شده توسط ماشینتان هستید، ما به شما انواع ماشین کنترلی دوربین دار را معرفی می کنیم. این ماشین ها خصوصا ماشین های کنترلی آفرودی دوربین دار، قادر به ثبت تصاویر از نواحی صعب العبوری هستند که شما قادر به پیمایش آنها نیستید.

ماشین های کنترلی با قابلیت های عجیب و ماشین اسباب بازی بنزینی

ماشین اسباب بازی بنزینی با صدای واقعی موتورهایشان، هیجان را به دنیای اسباب بازی‌ها می‌ آورند. این اسباب بازی‌های موتوری که با دقت فراوان طراحی شده‌اند، تجربه‌ای ناب و نزدیک به رانندگی واقعی را برای شما و تک تک اعضای خانواده تان به ارمغان می آورند. ماشین‌های کنترلی قدرتی با سوخت بنزینی، علاوه بر سرعت و قدرت بالا، مانورپذیری و کنترل دقیقی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. ماشین‌های کنترلی سرعتی، با توانایی‌های بی‌نظیر در پیمودن مسافت‌های طولانی در زمان کوتاه و ماشین‌های کنترلی رالی، با طراحی مخصوص مسابقات و توانایی تحمل شرایط سخت مسیر، هر دو به نمادی از قدرت و دقت در دنیای اسباب بازی‌های بنزینی تبدیل شده‌اند. این ماشین‌ها، نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالانی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت از کنترل و هیجان هستند، ایده‌آل می‌باشند.

منبع تامین انرژی این ماشین ها به جای باتری، سوخت است. ماشین های کنترلی سوختی به دو نوع مختلف تقسیم می شوند. ماشین کنترلی نیترو و ماشین اسباب بازی بنزینی. 

سوخت ماشین اسباب بازی بنزینی به راحتی از پمپ بنزین های موجود در سطح شهر قابل تهیه است
سوخت ماشین اسباب بازی بنزینی به راحتی از پمپ بنزین های موجود در سطح شهر قابل تهیه است

انواع ماشین‌ اسباب بازی بنزینی، با قدرت و هیجانی بی نظیری که به ارمغان می آورند، بهترین پیشنهاد برای علاقه‌مندان به مدل‌های آرسی کنترلی و مسابقه‌ای هستند. چنین ماشین‌ هایی که در بازار ایران به عنوان ماشین کنترلی سوختی یا ماشین آفرود مشهور هستند، با موتور نیترو قدرتمندی که دارند، می توانند با سرعت‌ بسیار بالایی حرکت کنند. سیستم تعلیق پیشرفته و موتور قدرتمند ماشین اسباب بازی بنزینی یا همان ماشین کنترلی سوختی، امکان اجرای حرکات سریع و پیچیده را فراهم می‌ آورد. در ضمن بهره گیری از سوخت الکل روغن به ماشین های کنترلی سوختی این امکان را می دهد تا بازدهی بیشتری داشته باشند. پس چنین خصوصیاتی باعث می شود تا ماشین اسباب بازی بنزینی، تجربه‌ ای کاملا مشابه با ماشین‌ های واقعی مسابقه‌ ای را ارائه دهند. پس درایورها می توانند با ماشین‌ های اسباب بازی بنزینی خود در مسابقات کنترلی شرکت کنند. 

ماشین اسباب بازی بنزینی قابلیت تولید دود را نیز دارد و شباهت زیادی با ماشین های دنیای واقعی دارد. در ادامه به معرفی سایر ماشین های کنترلی با قابلیت های خاص پرداختیم.

1- ماشین کنترلی با قابلیت بالا رفتن از پله:

چرخ‌ ها و موتور این ماشین‌ ها طوری طراحی شده است که قابلیت بالا رفتن و حتی پایین آمدن از پله را نیز دارند. به همین دلیل است که به آنها ماشین کنترلی پله نورد می‌ گویند.

2- ماشین کنترلی دو طرفه:

ماشین های کنترلی با قابلیت حرکت روی دو طرف نیز همانطور که از نامش مشخص است بر روی هر دو طرف قابل حرکت است.

3- ماشین های کنترلی با کنترلر مچی یا ساعتی:

کنترل و هدایت ماشین های کنترلی از راه‌ های مختلفی صورت می‌ گیرد. مثل ماشین کنترلی ساعتی، ماشین کنترلی کنترل دستی، ماشین کنترلی با ریموت مچی، ماشین کنترلی انگشتی و ماشین کنترلی با حرکت دست.

4- ماشین کنترلی کمر شکن:

این ماشین‌‍ ها برای اینکه بتوانند از موانع مختلف عبور کنند، چرخ‌ های خود را تغییر زاویه می‌ دهند و با تغییر شکل قادر به تغییر ارتفاع خود برای عبور از موانع هستند.

انواع ماشین کنترلی کمرشمن در وب سایت کودک پلاس موجود هستند

ماشین کمر شکن کنترلی اسباب بازی مدل LH-C048-3 یکی از پرفروش‌ ترین‌ های بازار است.

5- ماشین کنترلی چرخ کپسولی یا غلطکی

چرخ های این ماشین ها متفاوت از چرخ های معمولی هست و به چرخ های غلطکی یا کپسولی معروف است.

ماشین کنترلی دودکن را با قیمت قبل از این لینک سفارش دهید

ماشین هایی که به این چرخ ها مجهز هستند قابلیت های زیادی دارند و انعطاف پذیری بیشتری در حرکت به اطراف دارند.

6- ماشین کنترلی چرخ بازشو

7- ماشین کنترلی پشتک زن

این ماشین ها که به ماشین کنترلی ملق زن نیز مشهورند، قادر به ملق زدن هستند.

8- ماشین کنترلی های شش چرخ

این ماشین‌ ها به دلیل دارا بودن شش چرخ، قادر به طی کردن مسافت‌ های ناهموار، با سرعت بالا است. ماشین های شش چرخ معمولا از نوع ماشین های آفرودی هستند و در سایز های متنوعی نیز تولید می شوند.

9- ماشین دیواری کنترلی

این ماشین‌ ها که یکی از مدل‌ های ماشین کنترلی هستند، با نام ماشین دیواررو نیز مشهورند و قادر به حرکت روی سطوحی مثل دیوار، سقف و حتی شیشه‌اند.

  10- ماشین کنترل لیزری

ماشین های کنترلی لیزری معمولا با یک دستگاه ریموت لیزری هدایت می‌ شوند، به شکلی که با نور لیزر ریموت کنترل مخصوصشان حرکت می‌ کنند.

خرید هواپیما و ماشین کنترلی خاص

با توجه به تنوع بالای ماشین های کنترلی ای که در بازار موجوداند، طبیعی است که برای خرید و انتخاب این ماشین‌ ها کمی سردرگم شوید. 

یکی از محبوب ترین اسباب بازی های بازار، ماشین کنترلی دوودزا است

یکی از نکاتی که قبل از اقدام به خرید ماشین کنترلی باید به آن توجه کنید، قابلیت های مختلف این ماشین ها و توجه به خواست و سلیقه شماست. نکته دوم توجه به قیمت است. قاعدتا قیمت ماشین کنترلی رابطه مستقیمی با قابلیت های آن دارد و هر چقدر قابلیت های یک ماشین بیشتر و خاص‌ تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.  سومین و مهمترین نکته توجه به تجربه و توانایی های شما است، تا جای ممکن سعی کنید ابتدا ماشین های کنترلی ساده را تهیه کرده و با بالا رفتن تجربه و مهارت، به سراغ ماشین های خاص و عجیب و غریب بروید. فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس با تنوعی بی نظیر از ماشین های کنترلی و انواع اسباب بازی پسرانه در خدمت شماست.

ذکر این نکته لازم است که شما با انتخاب اسباب بازی های آرسی، قادر به برآورده کردن هر آرزو و خواسته فرزندتان خواهید بود. برای مثال در صورتی که فرزند شما به دنبال یک ماشین کنترلی خاص با قابلیت دودزایی باشد، می توانید با خرید ماشین اسباب بازی بنزینی، او را خوشحال کنید. همچنین اگر به دنبال ثبت لحظاتی باشد که ماشین در حال پیمایش است، با انتخاب یک ماشین کنترلی دوربین دار او را سورپرایز کنید. البته که برخی از اسباب بازی هواپیما کنترلی و پهبادهای کنترلی نیز قابلیت عکاسی و فیلم برداری را دارند.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد تا درباره ماشین‌های پروازی کنترلی و هواپیماهای کوچک صحبت کنیم. چرا که این اسباب بازی ها در چند سال اخیر به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌ها برای علاقه‌مندان به هوانوردی تبدیل شده‌اند. این اسباب‌ بازی‌ های پیشرفته، که اغلب به ماشین کنترلی دوربین‌دار یا ماشین کنترلی دوربین HD مجهز هستند، تجربه‌ای نزدیک به پرواز واقعی را برای کاربران فراهم می‌آورند. مثلا با استفاده از ماشین کنترلی اسپای کم، می‌توان مناظر و صحنه‌هایی را از دید پرنده ثبت کرد و لذت برد. از سوی دیگر، ماشین‌های اسباب‌بازی بنزینی و ماشین RC بنزینی با قدرت و صدای موتورهای واقعی خود، هیجان و تعامل بیشتری را به ارمغان می‌آورند. ماشین ریموتی بنزینی، با قابلیت‌های مانور دهی بالا و سرعت‌های چشمگیر، پلی بین دنیای واقعی و خیالی را می‌زند و برای هر علاقه‌مند به مکانیک و هوافضا، یک انتخاب بی‌نظیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ماشین های کنترلی پروازی، و خرید و سفارش آرسی های خاص، با مشاوران وب سایت کودک پلاس در تماس باشید.

منابع:

science.howstuffworks.com

www.parvalux.com

www.loveairrc.org

ktla.com

سوالات متداول درباره قابلیت های مختلف ماشین کنترلی

این ماشین ها برای حرکت درآب، شنا و یا حرکت در روزهای بارانی تولید شده‌اند
این ماشین ها ضد آب بوده و قابلیت حرکت در بر روی شن و ماسه سواحل، کویر و داخل استخر یا دریاچه را دارند.
ماشین کنترلی تبدیل شونده
این ماشین‌ها معمولا به وسایل مختلفی تبدیل می‌شوند. مثل اسباب بازی ماشین کنترلی تبدیل شونده به ربات، ماشین کنترلی تبدیل شونده به هواپیما و ماشین کنترلی تبدیل شونده به دایناسور
این ماشین‌‍ ها برای اینکه بتوانند از موانع مختلف عبور کنند، چرخ‌های خود را تغییر زاویه می‌دهند و با تغییر شکل قادر به تغییر ارتفاع خود برای عبور از موانع هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)