بهترین کوادکوپترهای سایما برای کودکان و نوجوانان

بهترین کوادکوپترهای سایما برای کودکان و نوجوانان
در این مطلب، چند نمونه از بهترین کوادکوپترهای برند سایما که مناسب بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان هستند را به شما معرفی کرده ایم.

بازی با کوادکوپترهای اسباب بازی این روزها به یک سرگرمی پرطرفدار و هیجان انگیز در بین کودکان و نوجوانان تبدیل شده و والدین زیادی به دنبال خرید بهترین کوادکوپتر اسباب بازی برای فرزندان خود هستند. یکی از تولید کننده های شناخته شده و با کیفیت در زمینه تولید کوادکوپتر اسباب بازی، برند سایما است که محصولات فوق العاده ای برای گروه های سنی مختلف می سازد. در این مطلب بهترین کوادکوپترهای اسباب بازی سایما برای کودکان و نوجوانان را به شما همراهان عزیز کودک پلاس معرفی می کنیم.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل x5 

اولین مورد از بهترین کوادکوپترهای سایما برای گروه سنی کودک و نوجوان، مدل X5 است که انتخاب بسیار خوبی برای آموزش پرواز می باشد. این محصول در گروه کوادکوپترهای ارزان و مجهز به دوربین قرار می گیرد و بیشتر جنبه آموزشی دارد. کوادکوپتر در ابعاد 32 در 32 سانتی متر طراحی شده و بدنه مقاومی دارد.

مدل X5C سایما، یک کوادکوپتر ایده آل برای آموزش پرواز به کودکان است

Syma X5؛ با یک باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولتی با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت کار می کند و قابلیت پرواز تا حداکثر 10 دقیقه را دارد. علاوه بر این، دستگاه به یک دوربین 2 مگاپیکسلی مجهز شده تا بتوانید از لحظات هیجان انگیز پرواز تصاویر خوبی تهیه کنید.

برای کنترل و هدایت کوادکوپتر باید از ریموت 4 کاناله آن که در فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند، استفاده کنید. این ریموت تا فاصله 150 متری را پوشش می دهد. از دیگر ویژگی های مهم سایما X5

باید به ژیروسکوپ شش محوره، قابلیت چرخش 360 درجه و ایستایی بی نظیر اشاره کرد. اگر به دنبال خرید کوادکوپتر دوربین دار ارزان هستید، قطعاً این مدل انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل  X20 Pocket

سایما X20 Pocket؛ یک کوادکوپتر اسباب بازی بسیار کوچک می باشد که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است. این اسباب بازی کنترلی ویژگی های بسیار جالبی دارد و کودکان را با تجربه پرواز آشنا می کند. از آنجا که مقاومت دستگاه در مقابل وزش باد کم است، باید از آن در محیط های داخلی استفاده کنید.

سایما X20 Pocket؛ یک کوادکوپتر اسباب بازی بسیار کوچک می باشد

با وجود امکاناتی مثل ژیروسکوپ شش محوره، باتری 180 میلی آمپر ساعت، انجام حرکات آکروباتیک، و نورهای LED برای هدایت آسان تر کوادکوپتر در نور شب، کودکان می توانند از بازی با این کوادکوپتر لذت ببرند. علاوه بر این، ریموت کنترل این اسباب بازی ارزان قیمت هم طراحی خوبی دارد و امکان هدایت آسان پرنده را برای کودکان مهیا می کند. اگر قصد خرید کوادکوپتر مناسب برای کودکان و نوجوانان را دارید، خرید سایما X20 Pocket را به شما پیشنهاد می دهیم. 

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل  TF1001

یکی از جالب ترین محصولات پروازی سایما که طراحی متفاوتی دارد و در حقیقت ترکیبی از هلیکوپتر و کوادکوپتر می باشد، کوادکوپتر مدل TF1001 است و در لیست بهترین کوادکوپترهای سایما برای کودکان و نوجوانان قرار می گیرد. این محصول برای بازی و سرگرمی کودکان بالای شش سال مناسب می باشد و هیچ دوربینی ندارد.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل  TF1001 داری بدنه مقاوم است

سایما قابلیت های فوق العاده ای مثل سیستم حفاظت هوشمند، تیک آف، و چرخش 360 درجه را برای این پرنده جذاب در نظر گرفته است. علاوه بر این، نیروی مورد نیاز کوادکوپتر برای پرواز توسط یک باتری 500 میلی آمپر ساعت تأمین می شود تا بتوانید به مدت 8 دقیقه با آن کار کنید. از طرف دیگر، ریموت کنترل 2.4 گیگاهرتزی که تا حداکثر فاصله 50 متری را پوشش می دهد، می تواند نیازهای کاربران مبتدی و متوسط برای بازی با کوادکوپتر را به خوبی برطرف کند.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل  X26

شاید با نگاه اول به سایما X26 تصور کنید با یک کوادکوپتر اسباب بازی کوچک و ساده روبرو هستید، اما اگر با ویژگی های این محصول آشنا شوید، حتماً نظرتان عوض می شود. سایما این محصول خود را به چهار سنسور هوشمند برخورد با موانع مجهز کرده تا بتوانید بدون نگرانی حتی در فضای داخل خانه هم آن را به پرواز در بیاورید. در واقع، همه قسمت های بدنه شبیه به گارد محافظ برای ملخ ها و موتورها عمل کرده و آسیب های احتمالی را به حداقل می رساند.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل  X26 بدون لرزش پرواز می کند

باتری ماژولار کوادکوپتر در قسمت زیر آن قرار دارد و نیروی کافی برای چند دقیقه پرواز را فراهم می کند. همچنین، ریموت کنترل این مدل با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند و تا فاصله حدود 100 متر را پوشش می دهد و کار کردن با آن برای کودکان و نوجوانان بسیار راحت خواهد بود. از مهم ترین قابلیت های این کوادکوپتر اسباب بازی می توان به هدلس مود، تیک آف و لندینگ اتوماتیک و چرخش 360 درجه اشاره کرد.

جمع بندی

کوادکوپترهای اسباب بازی که معمولاً با اندازه کوچکی هم تولید می شوند، برای کودکان جذابیت خاصی دارند. همچنین، از آنجا که کودکان مهارت کمی در کنترل و هدایت کوادکوپتر دارند، بهتر است نمونه های اسباب بازی استاندارد و ایمن از جمله محصولات پروازی برند سایما را برای آنها خریداری کنید. در این مطلب با بهترین کوادکوپترهای سایما برای کودکان و نوجوانان آشنا شدید. ما مجموعه کاملی از این نوع محصولات را در سایت کودک پلاس آماده کرده ایم تا بتوانید خرید بهترین کوادکوپتر اسباب بازی با قیمت مناسب را با خیال آسوده انجام دهید. شما میتوانید جهت آشنایی بیشتر با  کوادکوپتر های حرفه ای سایما و همچنین جهت  آشنایی با ارزانترین انواع کوادکوپتر سایما به مقالات سایت کودک پلاس مراجعه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)