راهنمای خرید اسباب بازی های چوبی فکری

راهنمای خرید اسباب بازی های چوبی فکری
اسباب بازی های چوبی فکری یکی از هوشمندانه ترین انتخاب هایی ست که والدیت می توانند برای کودکان داشته باشند چرا که اسباب بازی های چوبی فکری علاوه بر دوام و کیفیت باعث رشد قدرت ذهنی و هوش کودک می شود.

بدون اغراق اسباب بازی های چوبی فکری یکی از هوشمندان ترین انتخاب والدین می باشد.اگر بخواهیم اسباب بازی های چوبی فکری را در یک جمله معرفی کنیم، میتوان چنین گفت:

 اسباب بازی های چوبی؛ با دوام، زیبا، ضد حساسیت، دوست داشتنی، فکری و آموزشی و مناسب برای تمامی سنین هستند.

همین طور که در تعریف بالا در خصوص اسباب بازی های چوبی گفتیم کمتر اسباب بازی ای را می توان دید که همه ویژگیهای ذکر شده در بالا را به صورت یکجا داشته باشند.

 راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

فواید اسباب بازی های چوبی

یکی از مهمترین ویژگیهای که می توان در مورد اسباب بازی های چوبی نام برد، دوام و عمر طولانی اسباب بازی های چوبی است. اسباب بازی های چوبی به اذعان تولید کنندکان صنعت چون و هم به اقرار مصرف کنندگان جزواسباب بازی های عمر می باشند که حتی می تواند چند نسل باقی بماند.

از دیگر ویژگی های مهم و قابل ذکر اسباب بازی های چوبی فکری آموزشی بودن این اسباب بازی ها می باشد. عرضه کنندگان اسباب بازی های چوبی همیشه آموزش را جز اولین ویژگیهای اسباب بازی های فکری می دانند.اغلب موارد اسباب بازی های چوبی یک آموزش را برای کودکان در بطن خود دارند به گونه ای که اسباب بازی های چوبی بهترین وسیله برای آموزش مفاهیم ساده و کاربردی به کودکان می باشد. اسباب بازی های چوبی ساختاری ساده دارند که باعث می شوند کودک در خردسالی هنگام آموزش گمراه نشود و مطالب را خیلی بهتر و زودتر درک کند. آموزش همراه با اسباب بازی علاوه بر اینکه باعث آموزش بهتر و عمیق تر می شود به کودک کمک میکند که بدون دلزدگی مفاهیم و آموزش های کاربردی را یاد بگیرد.

در تولید اسباب بازی های چوبی استاندارد از چوب مرغوب استفاده می گردد

اسباب بازی های چوبی از انجایی که بیشتر مورد استفاده کودکان و خردسالان می باشد مواد بکار رفته در آن بسیار مهم می باشد. تولید کنندگان صنعت اسباب بازی چوبی استفاده از مواد و رنگهای گیاهی را در دستور کار خود قرار می دهند تا بدین وسیله از ایجاد حساسیت در کودکان جلوگیری کنند. ضد حساسیت و بی خطر بودن این اسباب بازی های از جمله مواردیست که تولید کنندگان بر آن اصرار دارند و این اطمینان را به والدین و مصرف کنندگان می دهند که حتی در صورتی که کودک قطعات این اسباب بازی ها را در دهان خود بگذارند مشکلی پیش نمی آید و خطری کودکان را تهدید نمی کند.

رعایت نکات و اصول طراحی خاص و ویژه یکی از موارد دیگریست که دوست دارم در اینجا بدان اشاده کنم.اسباب بازی های چوبی از آنجایی که برای کودکان و خردسالان استفاده می شوند نوع خاصی از طراحی را می طلبد که به کودکان اسیبی وارد نکند. طراحی اصولی و نداشتن لبه های تیز در این نوع اسباب بازی ها بسیار حائز اهمیت است اسباب بازی های چوبی به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفه در تولید آنها و همچنین به دلیل حساسیت زیاد در مورد وسایلی که برای کودکان و خردسالان تولید می شوند، فاقد لبه های تیز و خطرناک بوده و دارای سطحی سیقلی و فاقد هر نوع براده ای می باشد.

قیمت اسباب بازی های چوبی فکری

اسباب بازی های چوبی بدلیل مواد و متریال مورد استفاده در آنها قیمتی بیشتر از اسباب بازی های مشابه دارند. از طرفی به علت دوام و کیفیت آنها اسباب بازی های چوبی عمری بوده بوده کودکان سالها می توانند از آنها استفاده کنند. در خرید اسباب بازی های چوبی شمار یکبار هزینه می کنید و ساها از آن استفاده می کنید.

بیشتر اسباب بازی های چوبی دارای جنبه فکری هستند

طور مثال خرید جای گذاری های چوبی با قیمتی در حدود 100 تا 200 هزار تومان امکان پذیر است. شما با یک بار هزینه کردن می توانید مطمئن باشید که این اسباب بازی، قبل از یادگیری کامل کودک خراب نمی شود و دوام می آورد. اما خرید جای گذاری های پلاستیکی با قیمت کمتر شما را در ادامه مسیر تنها می گذارد و به احتمال خیلی زیاد قبل از یادگیری کامل کودک و افزایش مهارت های او، این اسباب بازی شکسته است و قابل کار کردن نمی باشد و شما مجبور می شود یک بار دیگر هزینه کرده و یک اسباب بازی جای گذاری دیگر بخرید.

 

آیا جنسیت در مورد اسباب بازی های چوبی مطرح است؟

اصولا بحث جنسیت در انتخاب اسباب بازی مطرح نیست یکی از توصیه های همکاران ما در کودک پلاس بویژه به والدین پرهیز از نگاه جنسیتی در انتخاب اسباب بازی است.اسباب بازی های چوبی فکری نیز از این قضیه مستثنی نیستند.  اسباب بازی های فکری و اسباب بازی های چوبی برای هر دو گروه دختران و پسران مناسب است و تفاوتی نمی کند که برای آقا پسر ها خرید می کنید و یا برای دختر خانم خود این اسباب بازی ها را پسندیده اید.

اسباب بازی های چوبی از ماندگاری بالایی برخوردار است

یکی دیگر از ویژگی های اسباب بازی های فکری چوبی همین بود که اشاره کردیم. یعنی شما با یک بار تهیه این اسباب بازی ها می توانید از آنها هم برای کودک دختر خود و هم برای پسر خود استفاده کنید و یا بعد از استفاده آن را به دیگر کودکان هدیه دهید.

 راهنمای جامع خرید اسباب بازی دخترانه

اسباب بازی های چوبی فکری آموزشی

اسباب بازی های چوبی در اصل برای آموزش و تقویت هوش کودک بوجود آمده اند و علاوه بر سرگرم کردن کودک می توانند باعث تقویت هوش و خلاقیت کودکان بخوصص در سنین پایین شوند. در این بین اسباب بازی های چوبی فکری را داریم که کودکان با کمی فکر و تکرار می توانند کار با آنها را یاد گرفته و همچنین اسباب بازی هایی هستند که آموزشی بوده و برای کودکان 4 سال به بالا استفاده می شوند که می توان به وسیله آنها حروف فارسی و انگلیسی را به بچه ها آموزش داد.

اسباب بازی چوبی فکری با عث تقویت هوش و خلاقیت کودک می شود

همچنین هستند اسباب بازی های چوبی که مناسب برای آموزش اعداد و چهار عمل اصلی ریاضی بوده و می توان به وسیله آنها مفهوم عدد و ساعت و چهار عمل اصلی ریاضی را برای بچه ها شرح داد.

 

اسباب بازی های چوبی فکری- آموزشی را از کجا می توان تهیه کرد؟

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع اسباب بازی های چوبی فکری- آموزشی است. همکاران ما در فروشگاههای کودک پلاس آمادگی این را دارند تا در صورت نیاز شما را در انتخاب اسباب بازی مناسب کودکان شما یاری دهند.فروشگاه کودک پلاس با ده سال سابقه فروش اسباب بازی و 4 شعبه فعال در شهر و همچنین از طریق سایت فروشگاهی کودک پلاس به ادرس https://koodakplus.com/ شما را در انتخاب هر نوع اسباب بازی یاری می دهد شما عزیزان می توانید با مراجعه به شعبه های حضوری فروشگاه یا مراجعه به سایت پس از ثبت درخواست، محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)