جذاب ترین تفنگ های اسباب بازی موزیکال

جذاب ترین تفنگ های اسباب بازی موزیکال
بازی با تفنگ های اسباب بازی یکی از محبوب ترین سرگرمی ها در بین کودکان و نوجوانان است. در این مقاله از کودک پلاس جذاب ترین تفنگ های اسباب بازی موزیکال را معرفی خواهیم کرد.

بازی با تفنگ های اسباب بازی یکی از محبوب ترین سرگرمی ها در بین کودکان و نوجوانان است. تفنگ های اسباب بازی در مدل های بسیار متنوعی تولید می شوند. بسیاری از والدین به دلیل خطرات احتمالی، با خرید تفنگ اسباب بازی مخالف هستند. در چنین شرایطی پیشنهاد ما خرید مدل های موزیکال و بی خطر است. در این مقاله از کودک پلاس جذاب ترین تفنگ های اسباب بازی موزیکال را معرفی خواهیم کرد.

تفنگ چرخ دنده ای چراغ دار(برند معروف و نشکن وای جی)مدل YJ-Q032

تفنگ چرخ دنده ای مدل YJ-Q032؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. این تفنگ شبیه به کلت طراحی شده، و به همین دلیل احساس واقعی تری را به کودک منتقل می کند. این اسباب بازی که یک مدل چرخ دنده ای نیز محسوب می شود، با موسیقی و چراغ های خود می تواند کودک شما را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد.

تفنگ چرخ دنده ای مدل YJ-Q032؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد.

مواد اولیه به کار رفته در این محصول، در برابر ضربات احتمالی مقاوم بوده و کاملا بهداشتی و غیر سمی هستند. اگر به دنبال یک اسباب بازی جذاب و در عین حال مقرون به صرفه هستید، این اسباب بازی می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد.

كلت چرخ دنده ای موزیکال و اسلايد دار مدل FEFA-678

كلت چرخ دنده ای موزیکال مدل 678؛ برای سنین 3 سال به بالا مناسب است. جذابیت اصلی این محصول پروژکتور دار بودن آن می باشد. کودک شما می تواند اسلاید های مختلف را درون این تفنگ قرار دهد، و در محیط های تاریک، تصاویر را بر روی سطوح مختلف نمایش دهد.

كلت چرخ دنده ای موزیکال مدل 678؛ برای سنین 3 سال به بالا مناسب است.

این کلت چرخ دنده ای با استفاده از باتری های قلمی معمولی تغذیه می شود، که می توانید به راحتی آن ها را از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. این تفنگ موزیکال با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، که در برابر ضربات احتمالی مقاومت قابل قبولی دارد.

تفنگ کلت اسباب بازی باطری خور موزیکال مدل 8266

کلت باطری خور، موزیکال-لرزشی مدل 8266؛ به وسیله باطری قلمی تغذیه می شود. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، که دوام بالایی در برابر ضربات احتمالی دارد، و شما هیچ گونه لبه تیزی را در آن ها مشاهده نخواهید کرد. موسیقی این تفنگ، به همراه چراغ ها و صدای شلیک، به کودک شما احساس واقعی تری را القا می کند.

کلت باطری خور، موزیکال-لرزشی مدل 8266؛ به وسیله باطری قلمی تغذیه می شود.

این اسباب بازی موزیکال که با استفاده از باتری های قلمی معمولی تغذیه می شود، برای سنین بعد از 18 ماهگی مناسب است. بازی با این کلت اسباب بازی موزیکال می تواند باعث تقویت قدرت تخیل، تقویت تمرکز و افزایش هوش هیجانی فرزند شما شود.

تفنگ باطری خور موزيكال و چراغ دار مدل 1-1020

تفنگ باطری خور مدل 1-1020؛ یک محصول موزيكال و چراغ دار می باشد. بازی با این محصول موزیکال برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این تفنگ باطری خور در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه کودک خود یک مورد را انتخاب کنید. این اسباب بازی با استفاده از باتری های قلمی معمولی تغذیه می شود، که می توانید به راحتی آن ها را از فروشگاه های مختلف تهیه کنید.

تفنگ باطری خور مدل 1-1020؛ یک محصول موزيكال و چراغ دار می باشد.

این اسباب بازی دوست داشتنی با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربات احتمالی دارد. بازی با این تفنگ موزیکال می تواند باعث تقویت هوش هیجانی، تقویت قدرت تخیل و همچنین تخلیه هیجان شود.

تفنگ موزیکال و چراغ دار مدل 838

تفنگ موزیکال و چراغ دار مدل 838؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. این محصول که یک تفنگ اسباب بازی کاملا بی خطر محسوب می شود، شبیه به اسلحه های واقعی طراحی شده، و به همین دلیل تجربه شیرینی را برای کودک شما رقم خواهد زد.

تفنگ موزیکال و چراغ دار مدل 838 با بدنه شیک

مواد به کار رفته در تولید این اسباب بازی چراغ دار همگی مواد نو بوده، که با دوام و کاملا بهداشتی و غیر سمی هستند. از جمله مزیت های بازی با این تفنگ موزیکال می توان به تقویت دست و انگشتان، و همچنین تقویت هوش هیجانی اشاره کرد. 

شما را به مطالعه مقاله جامع راهنمای اسباب بازی موزیکال که در ادامه می آوریم دعوت می کنیم:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

تفنگ موزيكال چرخشی مدل 980

تفنگ موزيكال چرخشی مدل 980؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول در 3 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، که می توانید در هنگام ثبت سفارش، با توجه به سلیقه فرزند خود یک مورد را انتخاب کنید. قسمت داخلی این تفنگ موزیکال، در هنگام شلیک می چرخد، که این قابلیت در کنار صدا و لرزش آن، احساس بسیار واقعی تری را به کودک شما منتقل می کند.

تفنگ موزيكال چرخشی مدل 980‎ مناسب سه سال به بعد

این محصول که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، عاری از هرگونه ماده سمی و مضر برای سلامتی کودک شما است. تقویت هوش هیجانی، تقویت تمرکز و تقویت قدرت تخیل از جمله مزیت های بازی با این تفنگ موزیکال هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)