اسباب بازی های موزیکال دخترانه؛ طرح حیوانات

اسباب بازی های موزیکال دخترانه؛ طرح حیوانات
اسباب بازی های موزیکال در بیشتر موارد با رنگ های شاد و زنده و متنوع به بازار عرضه می شوند و حتی چراغ دار نیز هستند. خرید اسباب بازی موزیکال باعث بهبود عملکرد بینایی کودک، افزایش تمرکز نوزاد و ... می شود

اسباب بازی های موزیکال جزو اولین اسباب بازی هایی است که کودکان با آن اشنا می شوند. سیستم اسباب بازی های موزیکال بسیار ساده و در عین حال بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند به گونه ای که کودکان و نوزادان ساعت ها با آنها مشغول بازی هستند بدون اینکه خسته شود.

شما را به مطالعه مقاله جامع راهنمای اسباب بازی دخترانه که در ادامه می آوریم دعوت می کنیم:

راهنمای جامع اسباب بازی دخترانه

اسباب بازی های موزیکال؛ به گونه ای ساخته می شوند که با فشار دکمه ای مخصوص، موسیقی اجرا می کنند و در بعضی از مدلهای آن علاوه بر پخش موسیقی، حرکات متحرک نیز به نمایش می گذارند.در بیشتر موارد با رنگ های شاد و زنده و متنوع به بازار عرضه می شوند و حتی چراغ دار نیز هستند. خرید اسباب بازی موزیکال باعث بهبود عملکرد بینایی کودک، افزایش تمرکز نوزاد، ایجاد توانایی ارتباط چشمی در نوزاد، تقویت مهارت شنیداری و بهبود هوش موسیقی نوزاد می شود.

اسباب بازی موزیکال دخترانه

اسباب بازی های موزیکال در شمار اسباب بازی های جنسیتی نیست و هر دو گروه دختر و پسر می توانند با آن بازی کنند، در این میان بعضی از اسباب بازیهای موزیکال هستند که در طرح ها و رنگ های دخترانه تولید عرضه می شوند. این اسباب بازی های موزیکال بیشتر مورد استقبال دختران قرار می گیرد و از این رو ما آنها در دسته اسباب بازی موزیکال دخترانه قرار می دهیم.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس عرضه کننده انواع اسباب بازی موزیکال دخترانه و اسباب بازی موزیکال پسرانه شما را در انتخاب اسباب بازی مناسب کودک دلبندتان یازی می دهد. شما می توانید با ثبت سفارش خود در سایت https://koodakplus.com/ اسباب بازی مد نظر خود را در هر جای ایران که هستنید تحویل بگیرید.

در ادامه به معرفی تعدای از اسباب بازی های موزیکال دخترانه طرح حیوانات خواهیم پرداخت:

 

اسباب بازی مرغ کودک(تخم گذار+موزیکال) مدل x135

اسباب بازی مرغ کودک(تخم گذار+موزیکال) مدل x135؛ مرغ تخم گذار همان طوری که از اسمش پیداست یک مرغ اسباب بازی پلاستیکی است که بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. این مرغ اسباب بازی به وسیله سه عدد باطری قلمی تغذیه می شود و می تواند به اطراف حرکت کرده و موزیک پخش کند. همچنین این اسباب بازی دوست داشتی می تواند صدای مرغ پخش کند و تخم بگذارد.

اسباب بازی مرغ کودک با قابلیت حرکت کردن

نحوه تخم گذاشتن این مرغ اسباب بازی به این صورت است که روی کمر مرغ یک درب پیچی وجود دارد که می توان با باز کردن آن سه عدد تخم پلاستیکی که همراه با محصول است را داخل آن قرار داد، بعد از این مرحله، با روشن کردن این اسباب بازی، مرغ شروع به حرکت به اطراف کرده و بعد از پخش موزیک متوقف می شود و تخم می گذارد و دوباره شروع به حرکت می کند. مرغ اسباب بازی ما این کار را می تواند تا موقعی که روشن است تکرار کرده و کودک شما را سرگرم کند.

 

ربات اسباب بازی سگ شارژی مجهز به سنسور مدل W5599-7D

ربات اسباب بازی سگ شارژی مجهز به سنسور مدل W5599-7D؛ ربات سگ شارژی، یک اسباب بازی کوچک و مجهز به سنسور هوشمند است. همه قطعات این محصول از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و ایمنی بالایی برای کودکان بالای سه سال دارد. در قسمت سر ربات یک سنسور قرار داده شده که با کشیدن دست روی سر حیوان، موزیک های زیبایی را برای شما پخش می کند. همچنین، دهان سگ هم به صورت متحرک طراحی شده و باز و بسته می شود. دم و گوش ربات هم پس از روشن شدن شروع به حرکت می کند.

ربات اسباب بازی سگ شارژی  با قابلیت حرکت دم و بدن

به طور کلی باید گفت که این اسباب بازی هوشمند، جذابیت زیادی برای کودکان دارد و آنها را به خوبی سرگرم می کند. از دیگر ویژگی های سگ رباتیک اسباب بازی این است که می تواند صحبت های شما را تشخیص داده و آنها را تقلید کند. همچنین، اسباب بازی قابلیت راه رفتن، رقصیدن، باز و بسته کردن چشم ها و غیره را هم دارد.  

ربات اسباب بازی سگ سنسوردار که در گروه اسباب بازی موزیکال قرار می گیرد، با یک باتری لیتیوم یون 3.7 ولتی کار می کند و به وسیله کابل USB شارژ می شود. این محصول در چند رنگ و طرح مختلف تولید شده تا جوابگوی سلیقه متفاوت کودکان باشد.

 

اسباب بازی دایناسور موزیکال تی رکس 2051A

اسباب بازی دایناسور موزیکال تی رکس 2051A؛ دایناسور های اسباب بازی که عمدتا از جنس پلاستیک ساخته شده اند به چند دسته تقسیم می شوند که می توان آنها را به دو دسته متحرک یا راه رو و ثابت یا بدون حرکت تقسیم بندی کرد. البته در یک تقسیم بندی دیگر می توان دایناسور ها را به باطری خور و غیر باطری خور نیز تقسیم بندی کرد. دایناسور های متحرک (dinosur toys) که مطمعنا قوای حرکتی خود را از باطری های می گیرند دارای چند دسته می باشند. برخی از آنها کنترلی بوده و برخی دیگر بدون کنترل حرکت می کنند. از جمله دایناسور های اسباب بازی که غیر کنترلی می باشد و قابلیت حرکت کردن، چراغ دار و موزیکال بودن، را دارد می توان به این محصول اشاره کرد. دایناسور موزیکال حرکتی مدل 2051 مطابق با نمونه تی رکس ساخته شده است. t-rex یک دایناسور عظیم و جسه می باشد که گیاهخوار بوده و بسیار مورد توجه و علاقه بچه ها قرار دارد.

 دایناسور موزیکال تی رکس 2051A با قابلیت شارژی

دایناسور اسباب بازی تیرکس؛ به وسیله سه عدد باطری قلمی تغذیه می شود و بسیار جذاب است. دارای نو و چراغ های زیبا در دهان و دیگر قسمت ها می باشد و توانایی حرکت رو به جلو و تکان دادن فک خود و باز و بسته کردن دهان خود و همچنین بالا و پایین کردن دستان خود را دارد. این دایناسور برای حرکت رو به جلو نیاز دارد که در یک سطح صاف و صیقلی قرار بگیرد و نباید دست و پاهای آن را به صورت دستی و با زور حرکت داد. محصول موجود که یک اسباب بازی پرطرفدار و یک دایناسور بزرگ می باشد دارای سایز بزرگی می باشد و کاملا به چشم می آید و برای هدیه دادن به کودکان عزیز بسیار مناسب است.

 

اسباب بازی موزیکال چراغ دار دو چهره(گاو+گوسفند) مدل YJ-3036

اسباب بازی موزیکال چراغ دار دو چهره(گاو+گوسفند) مدل YJ-3036؛  این محصول یک اسباب بازی موزیکال حرکتی است که علاوه بر حرکت به اطراف و پخش موزیک، دارای دو چهره مختلف گاو و گوسفند می باشد که بر جذابیت های آن افزوده است. این محصول به گونه ای طراحی شده که از یک طرف به شکل گاو و از طرف مقابل به شکل گوسفند است، به نحوی که، تا هر دو طرف محصول را چک نکنید به این موضوع پی نمی برید.

اسباب بازی موزیکال چراغ دار دو چهره بر روی سطوح صاف می چرخد

دیگر ویژگی جذاب اسباب بازی موزیکال دو چهره گوسفند و گاو مدل YJ-3036 چراغ های ال ای دی زیبا به همراه گوی چرخان آن است. نحوه کار این قسمت از محصول به گونه ای است که چراغ های ال ای دی رنگی آن در داخل محصول می باشند و دو نیم دایره از دو طرف محصول، این لامپ ها را احاطه کرده است. با روشن کردن محصول چراغ های ال ای دی آن روشن می شود و این دو نیم دایره که حالا به هم چسبیده اند و تشکیل یک گوی گرد را داده اند شروع به چرخش می کنند و باعث می شوند که نورهایی که از این اسباب بازی زیبا ساطع می شود بر روی در و دیوار و سقف پخش شود و جلوه زیبا و هیجان انگیزی را به اطراف خود بدهد.

همچنین می توان از این محصول به صورت ساکن و بدون حرکت و بدون صدا استفاده کرد، در این حالت فقط چراغ های ال ای دی محصول روشن می شود و موزیک و چرخ های آن خاموش می ماند، از این قابلیت می توان به عنوان چراغ خواب برای کودکان استفاده کرد.

پیانو موزیکال اسباب بازی طرح گاوی مدل 6600 (اصلی ساخت چین)

پیانو موزیکال اسباب بازی طرح گاوی مدل 6600 (اصلی ساخت چین)؛ دارای هشت کلید برای نواختن موزیک های مختلف به دو صورت ریتمی و تکی می باشد. همچنین این اسباب بازی موزیکال توانایی پخش صداهای پنج حیوان را دارد، که برای کودکان بسیار جذاب و سرگرم کننده است (صدای گاو، قورباغه، سگ، گوسفند و اردک). قابلیت پخش صدای خنده و گریه نوزاد (Laughter and baby crying) را هم به دیگر موزیک های این محصول اضافه کنید.

پیانو موزیکال اسباب بازی طرح گاوی با قابلیت پخش صدای چندین حیوان مختلف

این محصول به وسیله سه عدد باطری قلمی تغذیه می شود و در کنار موزیک های دلنشین آن، چراغ و نورهای زیبایی خواهید داشت که همگی به جلب توجه و سرگرم کردن بچه ها و نوزادان کمک خواهند کرد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر این محصول جنس بدنه بسیار محکم و مقاوم آن است، که دوام آن را بسیار بالا برده است و تقریبا یکی از محصولاتی است که بچه ها موفق به شکستن و خراب کردن آن نخواهند شد. پیانو موزیکال طرح گاو لبه های تیز نداشته و هیچ یک از تکه ها و دکمه های آن قابلیت جدا شدن ندارند و از این لحاظ خیال والدین را راحت می کند که اگر کودک خود را با این محصول تنها بگذارند، کودک نخواهد توانست که قطعه ای از آن را جدا کرده و ببلعد و حتی اگر این محصول را در دهان خود کند، به دلیل مواد با کیفیت و ضد حساسیتی که در تولید این محصول بکار رفته است هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد

 

پیانو اسباب بازی طرح شیر مدل 855-33A

پیانو اسباب بازی طرح شیر مدل 855-33A؛ در این اسباب بازی موزیک و چراغ و صدای حیوانات را همگی با هم خواهید داشت. موزیک و نور بهتر از هر محرک خارجی دیگری می تواند کودکان را به خود جذب کرده و آنها را سرگرم کند. بچه ها بخصوص در سنین کم یعنی زیر یکسالگی که هنوز قدرت بینایی شان کامل نشده، به نور و موزیک واکنش های جالبی نشان می دهند و اسباب بازی های مناسب برای کودکان در این سن بهتر است قابلیت پخش موزیک های مختلف و نور و پراغ های زیبا داشته باشد.

 پیانو اسباب بازی طرح شیر دارای بدنه با رنگ ثابت

موزیک های مختلف در کنار نورهای چشمک زن می تواند هوش کودک را افزایش داده و گوش و چشمان آنها را تقویت کند.

پیانو های اسباب بازی در نمونه های بسیار مختلفی تولید می شوند که هر کدام کارایی مخصوص به خود را داشته و کیفت های متفاوتی دارند. ما در ادامه یک مدل از پیانو های اسباب بازی مناسب برای خردسالان را برای شما آورده ای که بسیار با دوام بوده و می تواند کودکان را سرگرم کند.

پیانو اسباب بازی طرح شیر؛ جزو اسباب بازی های موزیکال دسته بندی می شود که به وسیله باطری قلمی تغذیه شده و می تواند به وسیله موزیک های جذاب و متنوعی که دارد بچه ها را سرگرم کند. از ویژگی های این پیانو سایز متوسط می توان به وزن مناسبش برای خردسالان اشاره کرد که باعث می شود آنها بتوانند راحت، این وسیله را در دست گرفته و با خود حمل کنند. همچنین این اسباب بازی موزیکال قابلیت پخش صداهای حیوانات را دارد که ویژگی بسیار مثبتی است و کارایی زیادی دارد.

 

حیوانات و صدای حیوانات جزو اولین چیزهایی است که کودکان یاد می گیرند و می شناسند و به آن ها علاقه نشان می دهند.

 

دایناسور چرخ دنده ای موزیکال چراغ دار مدل YJ-3040

دایناسور چرخ دنده ای موزیکال چراغ دار مدل YJ-3040؛ یک اسباب بازی موزیکال بوده و بوسیله باطری قلمی تغذیه می شود. این ربات دایناسوری (Dinosaur robot) که مورد علاقه شدید پسر بچه ها می باشد، می‌تواند در هنگام برخورد با مانع بچرخد، دست و همچنین دم و دست های خود را تکان دهد. اگر بخواهیم حیوانات اسباب بازی (Animal toys) را دسته بندی کنیم، و هر کدام را جدا گانه بررسی کنیم، شاید بتوان گفت که دایناسور های اسباب بازی، خودشان نیاز به یک دسته بندی جدا دارند.

دایناسور چرخ دنده ای موزیکال چراغ دار پس از برخورد به موانع مسیر خود را تغییر می دهد

دایناسور های اسباب بازی که عمدتا از جنس پلاستیک ساخته شده اند به چند دسته تقسیم می شوند که می توان آنها را به دو دسته متحرک یا راه رو و ثابت یا بدون حرکت تقسیم بندی کرد. به وسیله سه عدد باطری قلمی 1/5 ولتی تغذیه می شود و بسیار جذاب است. محصول موجود که یک اسباب بازی پرطرفدار و یک دایناسور بزرگ می باشد دارای سایز بزرگی می باشد و کاملا به چشم می آید و برای هدیه دادن به کودکان عزیز بسیار مناسب است.

این اسباب بازی مناسب رده سنی 3 سال به بالا هست و جنس آن شفاف هست به طوری که چرخ دنده های رنگی درون آن به خوبی مشاهده می شود. به همراه این دایناسور یک عدد تخم مرغ بزرگ هست که دکمه هایی برای روشن کردن چراغ ها و نور و موزیک بر روی آن تعبیه شده هست.

 

اسباب بازی سگ موزیکال چراغ دار مدل- 8811-31 Dance Dog

اسباب بازی سگ موزیکال چراغ دار مدل- 8811-31 Dance Dog؛ موزیکال بوده و می تواند به جلو و اطراف حرکت کند.

 

اسباب بازی سگ موزیکال چراغ دار به وسیله باتری قلمی تغذیه می کند

 این سگ اسباب بازی حرکتی، به دلیل داشتن نورپردازی و چراغ های زیبا و همچنین موزیک شاد و حرکت به اطراف، بسیار مورد استقبال کودکان قرار می گیرد.

اسباب بازی سگ موزیکال به وسیله 3 عدد باتری قلمی تغذیه می شود و حرکت می کند. موزیک و چراغ های زیبای این اسباب بازی، جذابیت آن را دو چندان کرده است. سگ موزیکال 8811 می تواند دست و پا و همین طور گوش خود را حرکت دهد و علاوه بر حرکت کردن به جلو و اطراف، می تواند بایستد و به بالا و پایین بپرد.

در ادامه راهنمای جامع اسباب بازی موزیکال را برای شما آورده ایم:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)