معرفی محبوبترین لگو های دخترانه

معرفی محبوبترین لگو های دخترانه
لگو یکی از محبوبترین اسباب بازی های فکری-آموزشی در بین کودکان است .لگو ها ضمن اینکه کودکان را سرگرم میکنند با عث رشد ذهنی و فکری کودک نیز می شود.در این مقاله به بررسی و معرفی تعدادی از لگو های دخترانه میپردازیم.

اگر می‌خواهید به دختر خانمی لگو هدیه بدهید، انتخاب‌های زیادی از میان انواع لگو دخترانه زیبا و بزرگ دارید؛ مثلا  لگو دخترانه قصر فروزن می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اگر نمی‌دانید از بین مدل‌های متنوع لگو اسباب بازی دخترانه چه مدلی را انتخاب کنید، به علاقه‌ و سلیقه کودک توجه کنید. بیشتر دختربچه‌ها انیمیشن محبوب فروزن را دیده‌اند و به آن علاقه دارند؛ پس می‌توانید با خرید اینترنتی لگو ساختنی السا و آنا آنها را خوشحال کنید. در نظر داشته باشید که قیمت لگو دخترانه فرندز نیز مناسب است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای بچه‌ها در سنین نوجوانی باشد. با ما همراه باشید تا در انتخاب‌های مناسب لگو دخترانه راهنمای شما باشیم.

راهنمای جامع اسباب بازی دخترانه

لگو دخترانه زیبا و بزرگ

انتخاب‌‌های زیادی جهت خرید لگو دخترانه زیبا و بزرگ وجود دارد. شما می‌توانید از بین 5 مدل زیر هر کدام را دوست داشتید یا فکر کردید مناسب‌تر است، انتخاب کنید. هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند زیرا شکل و ظاهر آن‌ها با يكديگر فرق دارد پس مهارت‌های متفاوتی را در کودکان رشد می‌دهد.

لگو دخترانه قصر فروزن

بچه‌ها عاشق قصر هستند، مخصوصا اگر متعلق به انیمیشن محبوب فروزن باشد. شما می‌توانید با خرید لگو دخترانه قصر فروزن یک لگو دخترانه زیبا و بزرگ را به خانه خود بیاورید.

این اسباب بازی براساس شخصیت‌های انیمیشن فروزن ساخته شده است و بین کودکان و حتی نوجوانان محبوبیت بالایی دارد. سبک این لگو ساختنی بوده و 701 قطعه را در اختیار شما می‌گذارد تا آن‌ها را بسازید که دارای کیفیت بالا و بادوامی هستند. این اسباب بازی می‌تواند ساعت‌ها کودک را به خود مشغول ساخته و سبب تقویت ذهن و خلاقیت او شود.

لگو دخترانه قصر فروزن دارای 701 قطعه می باشد

این مجموعه چهار شخصیت آنا، السا، اولاف، غول و عطسه‌ها را در خود دارد. شما می‌توانید با خرید اینترنتی لگو ساختنی السا و آنا، این مجموعه ارزشمند را به کودک خود یا فامیل هدیه دهید. قطعا خاطره ارزشمندی را در ذهن او باقی خواهید گذاشت.

همان‌طور که بیان کردیم، این لگو دارای 701 قطعه است پس اصلا نباید در اختیار کودکان زیر 3 سال قرار بگیرد. آن‌ها همه چیز را به سمت دهان خود می‌برند. بنابراین باید دور از دسترس آن‌ها قرار بگیرد که ناخواسته قطعه‌ای از آن را قورت ندهند.

لگو اسباب بازی چرخ و فلک شهربازی

شاید دوست داشته باشید که هدیه‌تان یک لگو دخترانه زیبا و بزرگ از نوع چرخ و فلک شهربازی باشد. بچه‌ها عاشق شهربازی هستند و لگو اسباب بازی چرخ و فلک شهربازی می‌تواند انتخاب مناسبی برای آن‌ها باشد.

با این لگو، بچه‌ها می‌توانند هم به‌صورت تکی و هم جمعی بازی کنند و خودشان را در شهربازی تصور کنند. این کار ضمن سرگرم کردنشان، قدرت تخیل و داستان‌پردازی آن‌ها را هم تقویت می‌کند. شهربازی به‌تنهایی یک وسیله سرگرمی و خاطره‌انگیز است که بچه‌ها می‌توانند ساعت‌ها پس از رفتن به آن‌جا و برگشتن به خانه، درباره‌اش فکر کنند و حرف بزنند. حال اگر لگو اسباب بازی آن را داشته باشند، می‌توانند آن فضا را شبیه‌سازی کنند و خود را سرگرم نمایند.

لگو اسباب بازی چرخ و فلک شهربازی برای بعد از 6 سالگی مناسب است

این لگو دخترانه زیبا و بزرگ از 283 قطعه سرهم‌کردنی پلاستیکی ساخته شده که کودک باید آن‌ها را به یکدیگر متصل کند تا یکی از محبوب‌ترین وسیله‌های شهربازی را بسازد. در نظر داشته باشید که بچه‌ها حین بازی کردن، چیزهای زیادی یاد می‌گیرند. این یادگیری می‌تواند آداب رفتن به شهربازی یا استفاده کردن از وسایل آن یا تعامل با بچه‌های دیگر باشد. هرچقدر کودک، سن پایین‌تری داشته باشد، یادگیری او بیشتر تصویری خواهد بود و درکی از مطالب انتزاعی نخواهد داشت. برای همین یادگیری با وسایل اسباب بازی یک انتخاب مناسب و هوشمندانه است.

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

لگو کشتی تفریحی کروز

لگو کشتی تفریحی کروز؛ می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید یک لگو دخترانه زیبا و بزرگ باشد. این لگو دارای 550 قطعه سرهم‌ کردنی بسیار باکیفیت است که کودک می‌تواند آن را سرهم کرده و دوباره جدا کند.

لگو کشتی تفریحی کروز با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است

جالب است بدانید که این بازی بیشتر توسط پسرها مورد توجه قرار می‌گيرد اما می‌تواند یک لگو اسباب بازی دخترانه مناسب برای دختر بچه‌ها نیز باشد.

لگو بیمارستان فرندز کلوپ دختران

یکی از بهترین انتخاب‌ها از بین لگو برای هدیه به دخترها که یک لگو دخترانه زیبا و بزرگ نیز هست، لگو بیمارستان فرندز کلوپ دختران است. با این لگو می‌توانید مفاهیم بسیاری را به دخترتان آموزش دهید. از آن‌جایی که تمام کاراکترهای آن دخترانه است، لگو اسباب بازی دخترانه مناسبی برای او خواهد بود و چیزهای زیادی را از آن یاد خواهد گرفت.

لگو بیمارستان فرندز کلوپ دختران شامل 932 قطعه سرهم کردنی است

این لگو از 932 قطعه مختلف ساخته شده که همگی از پلاستیک‌های مقاوم و مواد مرغوب هستند. یک هلیکوپتر و آمبولانس بیمارستان نیز دارد. این لگو برای سنین 14 سال به بالا مناسب است.

این لگو با جزئیات فراوانی که دارد می‌تواند برای دختر نوجوان شما، در عین سرگرمی، وسیله‌ای باشد که به قدرت تمرکز و تفکر او کمک می‌کند و نیز با تصویرسازی و خیال‌پردازی می‌تواند این وجه از شخصیتش را هم تقویت کند.

لگو گرند هتل فرند

شاید بخواهید با خرید لگو گرند هتل فرند، کودک‌تان را شاد کنید. این لگو دخترانه زیبا و بزرگ می‌تواند هدیه مناسبی برای او باشد. دخترها از لگو اسباب بازی دخترانه خوششان می‌آید.

قطعات لگو توی استوری براحتی روی هم سوار می شوند

با استفاده از این لگو می‌توانید بچه‌ها را با نقش‌های مختلف هتل‌داری و مهمانی آشنا کنید و نکاتی درباره مسافرت رفتن، آداب ماندن در هتل و تعاملات اجتماعی را به او یاد بدهید. ضمنا ساخت لگو به دقت و تمرکز بالایی نیاز دارد که می‌تواند سبب پرورش این مهارت‌ها در فرزندتان شود.

این لگو 1585 قطعه دارد و مناسب سن 6 سالگی به بالا است.

لگو اسباب بازی دخترانه

لگو اسباب بازی دخترانه دارای تنوع بالایی است که قدرت انتخاب شما را بالا می‌برد. شما می‌توانید از بین این مجموعه متنوع، با توجه به علایق کودک و بودجه خود، انتخاب مناسبی برای کودک‌تان داشته باشید. انیمیشن‌های مختلفی ساخته می‌شوند که اسباب بازی آن‌ها به صورت لگو نیز معرفی می‌شود. یکی از این اسباب بازی‌ها که می‌توانید اینترنتی آن را تهیه کنید، خرید لگو دخترانه قصر فروزن است. بچه‌ها لگو و هرچه که به کارتون‌های محبوبشان مربوط باشد را دوست دارند، بنابراین قصر فروزن هم  انتخاب مناسبی برای بچه‌های علاقه‌مند به این انیمیشن باشد. به‌علاوه، مجموعه فرندز دارای انواع مختلفی از اسباب بازی‌هاست که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. لگو دخترانه فرندز قیمت مناسبی هم دارد.

لگو انیمیشن داستان اسباب بازی

فرقی ندارد که فرزند شما دختر است یا پسر؛ حتما انیمیشن داستان اسباب بازی را دیده است. اگر از طرفداران این انیمیشن باشد، لگو انیمیشن داستان اسباب بازی می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه به او باشد.

لگو فروزن مناسب گروه سنی شش سال به بالا

این لگو اسباب بازی دخترانه و پسرانه دارای 672 قطعه در چهار بخش است:

  • قسمت اول دارای 157 قطعه است و شخصیت‌های وودی (woody) و آلینس (aliens) را در خود دارد.
  • قسمت دوم دارای 182 قطعه است و شخصیت‌های وودی و دختر خرگوشی را نیز دارا است.
  • قسمت سوم دارای 150 قطعه بوده و شامل شخصیت‌های بازلایتر (bazz lightyear) و وودی است.
  • قسمت چهارم دارای 183 قطعه است و شخصیت‌های باز لایتر و آلینس را در خود دارد.

این مجموعه لگو فقط شامل شخصیت‌های داستان نیست، بلکه لگوهای دیگری نیز دارد که می‌توان با آن‌ها ماشین و... ساخت.

لگو قصر دخترانه

دختربچه‌ها عاشق قصرهای کارتونی هستند و لگو از این موضوع خبر دارد، برای همین طرح‌های مختلفی را برای کودکان تولید کرده است که می‌تواند دل آن‎‌ها را به‌دست آورد. اگر به دنبال خرید لگو دخترانه قصر فروزن هستید، این‌جا برای شماست.

لگو قصر فروزن

لگو 1542 قطعه‌ای فروزن می‌تواند یکی از بهترین‌ اسباب بازی‌هایی باشد که در دسته لگو اسباب بازی دخترانه قرار دارد. شما می‌توانید به‌راحتی این لگو دخترانه زیبا و بزرگ را بخرید و درب منزل دریافت کنید؛ فقط کافی است از طریق اینترنت، خرید لگو دخترانه قصر فروزن را انجام دهید. این لگو ساختنی دارای شخصیت‌های السا و آنا است.

لگو قصر فروزن شامل مینی فیگور شخصیت های السا و آنا است

با خرید اینترنتی لگو ساختنی السا و آنا قصر فروزن را هم خواهید داشت. این اسباب بازی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دختران 6 سال به بالا است.

لگو دخترانه قصر پرنسس

در بعضی از لگوها مثل این لگو اسباب بازی دخترانه، از اصول مونته‌سوری استفاده شده که روشی موثر برای پرورش ذهن کودکان است.

لگو قصر دخترانه اسباب بازی

لگو اسباب بازی قصر سیندرلا 

لگو شهرسازی

شما می‌توانید لگو شهرسازی را برای فرزندتان تهیه کنید. اگر او به المان‌های شهرسازی علاقه داشته باشد، بهترین انتخاب است.

لگو شهرسازی موجب رشد خلاقیت و نوآوری کودکان می گردد

از ویژگی‌های این لگو 181 تکه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطعات این لگو قابلیت ترکیب با دیگر لگوها را دارند حتی اگر شرکت سازنده آن‌ها با یکدیگر فرق داشته باشد.
  • کیفیت ساخت قطعات آن بالاست و بچه‌ها می‌توانند بارها آن‌ها را به یکدیگر وصل کرده و جدا نمایند بدون اینکه نگران خراب شدن قطعات باشند.
  • راهنمای تصویری همراه خود دارد که کار ساخت آن را راحت‌تر می‌کند.

سخن پایانی

 لگوها؛ دنیای بزرگ و متنوعی دارند. شما می‌توانید از بین انواع لگو دخترانه زیبا و بزرگ یا لگو اسباب بازی دخترانه، محصول متناسب با علایق کودکتان را انتخاب کنید. انتخاب شما می‌تواند منجر به خرید لگو دخترانه قصر فروزن شود یا با خرید اینترنتی لگو ساختنی السا و آنا، کودک‌تان را غافلگیر کنید. برند فرندز نیز انتخاب‌های متنوعی با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف را پیش‌روی شما می‌گذارد. مثلا قیمت لگو دخترانه فرندز باتوجه به ویژگی‌هایی که دارد، مناسب است و می‌تواند در فهرست خریدهای با قیمت مناسب قرار بگیرد.

هر محصولی را انتخاب کردید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را در بخش نظرات بیان کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)