ارزان ترین بازی های گروهی یا گیم پارتی ها کدامند

ارزان ترین بازی های گروهی یا گیم پارتی ها کدامند
بازی های گروهی یا گیم پارتی ها بازی هایی هستند که صرفا با هدف ایجاد لذت و سرگرمی تهیه و تولید می شونداین بازی ها مخصوص همه سنین بوده و قوانین آن بسیار آسان می باشد

گیم پارتی یا بازی های مهمانی یا بازی های سرگرمی و گروهی به بازی هایی گفته می شود که در جمع و به صورت گروهی انجام می شود از آنجایی که این بازی ها در محیط های دوستانه، خانوادگی یا مهمانی ها انجام می شود به این بازی ها گیم پارتی یا بازی های مهمانی می گویند.

بازی های گروهی یا گیم پارتی ها اصولا برای لذت و سرگرمی تهیه و تولید می شوند به همین خاطر قوانین موجود در بازی بسیار ساده می باشد و همه افراد در هر سنی می توانند در بازی شرکت کنند و از بازی لذت ببرند.

گیم پارتی ها موجب تقویت مهارت تعامل با دیگران می شود

از آنجایی که این بازی به صورت گروهی انجام می شود باعث تعامل بیشتر بین افراد می شود. کودکان در گیم پارتی ها فکر کردن و مستقل تصمیم گرفتن را می آموزند. بازی های مهمانی اگر در محیط خانواده انجام شوده باعث صمیمیت بیشتر بین اعضای خانواده بویژه والدین و کودکان می شود. همبازی شدن والدین با کودکان باعث شناخت بیشتر والدین از استعداد و علایق کودکان می شود که این خود دستاورد بسیار خوبی برای والدین محصوب می شود.

گیم پارتی ها را می توان در انواع مختلف تقسیم بندی کرد. در یکی از تقسیم بندی های رایج گیم پارتی یا بازی های مهمانی را به سه گروه گیم پارتی های کلامی، رومیزی و فعالیتی تقسیم می کنند.

گیم پارتی به بازی های گروهی که در جمع خانواده انجام می شود گویند

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد گیم پارتی ها یا بازی های مهمانی و گروهی مقاله ای تهیه شده که می توانید اینجا مطالعه کنید

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع بازی های گروهی و سرگرمی و بازی های گیم پارتی یا بازی های مهمانی شما را در انتخاب بهتر اسباب بازی مورد نظرتان یاری می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس محصول مورد نظر خود را سفارش و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید

در ادامه این مطلب شما را با تعدادی از ارزان ترین گیم پارتی ها یا بازی های مهمانی آشنا خواهیم کرد.

 

بازی فکری سناریو ارتش سری

 بازی فکری سناریو ارتش سری؛ این بازی‌ها بر جنبه رازداری تمرکز دارند و داشتن چند تیم مخالف و اهداف واضح و ساده از دیگر مشخصه‌های این بازی‌هاست. بیشتر مضامین شامل یک گروه کوچک و شیطانی است که سعی می‌کنند، برای رسیدن به پیروزی، گروه مقابل را فریب دهند و در یک گروه بزرگتر و کم‌آگاه ترکیب شوند.

چنین بازی‌هایی به تقویت مهارت‌های ذهنی،مختلف از جمله استلال و استنتاج، تفکر منطقی و انتقادی و بهبود مهارت‌‌های اجتماعی کمک زیادی می‌کند. بازی فکری ارتش سری یکی از بهترین بازی‌های نقش مخفی است.

در بازی بازی فکری ارتش سری تفکر منطقی مهم است

بازی فکری سناریو ارتش سری یکی از بهترین بازی‌های مافیایی و نقش مخفی است که به دلیل کم حجم بودن و سایز کوچک آن، بهترین گزینه برای مسافرت و پیک نیک است و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. این بازی مناسب کودکان بالای 10 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت ده الی دوازده نفره قابل اجراست. برای اجرای این بازی نیازمند زمانی حدود 45 الی 90 دقیقه است. بازی فوق شامل دو فاز شب و روز است که در فاز شب، یکی از شهروندان توسط افراد مافیا کشته می‌شوند. در فاز روز نیز تیم بازماندگان درباره اعضای مافیا و هویت هر کدام از آنها بحث کرده و برای حذف کردن یک مظنون رای گیری می‌کنند.

پکیج بازی فکری سناریو ارتش سری حاوی 12 عدد کارت بازی، 12 عدد کارت اتاق گفت و گو، 3 عدد کارت تیم گشتاپو، 5 عدد کارت تیم نجات، 2 عدد کارت مستقل، 2 عدد کارت بینام و 12 ژتون اتاق مخصوص.

نقش های بازی ارتش سری عبارت‌اند از کسلر، گشتاپو، راینهارت، کرتسین، مشتری، پارتیزان، خلبان و دکتر پاسکال است. آموزش بازی ارتش سری و کلیه قوانین و مقررات آن در قسمت برگه راهنمای محصول ذکر شده است.

 

بازی فکری پرونده قتل در شب کریسمس گنجفه گیمز

بازی فکری پرونده قتل در شب کریسمس گنجفه گیمز؛ پرونده قتل در شب کریسمس! شکی نیست که یک بازی خوفناک و مهیج باشد! اصلا می‌دانستید که بازی‌های کارتی ترسناک باعث کمک به کاهش وزن شما می‌شوند؟! با توجه به نحوه واکنش بدن ما در هر زمان که سرگرم یک بازی هستیم، تمایل داریم انرژی را به دلیل احساساتی در آن لحظه به سراغمان می‌آیند، بسوزانیم و این موضوع باعث سوزاندن سریعتر کالری می‌شود.

بازی فکری پرونده قتل تم معمایی دارد

پرونده قتل در شب کریسمس یکی از بازی‌های فکری تولید شده توسط برند مطرح و مشهور گنجیفا گیمز است. این برند یک لاین کاملا خاص و ویژه به تولید انواع پرونده های معمایی و جنایی اختصاص داده است. بازی قتل در شب کریسمس نیز جز پرونده‌های معمایی و جنایی برند گنجفه گیم است. این بازی مناسب رده سنی بالای 14 سال و بزرگسالان است. لازم به ذکر است که شما این بازی را فقط یک بار می‌توانید انجام دهید؛ اما همین یک بار تجربه چه تجربیات مهیج و چه خاطرات مخوفی برایتان رغم خواهد زد!

این بازی شما را می‌برد به سال 1882. در شب سرد کریسمس، علی رغم امنیت کامل شهر، ناگهان صدای فریاد بلندی به گوشتان می‌رسد! جنازه آگوستوس استینچ در یک منزل اجاره‌ای کلنگی پیدا می‌شود! قاتل یا قاتلین هنوز پیدا نشده‌اند. پس وظیفه شما که یکی از اعضای تیم بابی‌ها هستید، باید شواهد و مدارک را پیگیری کرده تا بتوانید قاتل را شناسایی کنید.

 

بازی معمایی پرونده قتل در عمارت گنجیفا گیمز

بازی معمایی پرونده قتل در عمارت گنجیفا گیمز؛ بازی معمایی پرونده قتل در عمارت یک بازی با تم معمایی و جنایی است. آیا شما هم طرفدار بازی‌های گروهی ترسناک هستید؟ وقتی سرگرم بازی‌هایی هستید که شما را می‌ترساند، مغز شما یک تجربه ترس واقعی را شبیه سازی می‌کند. مغز شما برداشت می‌کند که آن بازی واقعی است و از تجربیات آن، درس می‌گیرد. هرچه مغز شما بیشتر مجبور به مقابله با ترس شود، بیشتر سازگار می شود و یاد می‌گیرد که به چنین موقعیت‌های استرس‌زایی به مؤثرترین شکل ممکن پاسخ دهد. بنابراین، سرگرم شدن با بازی‌های گروهی معمایی، به شما این امکان را می‌دهد که مغز خود را بدون آسیب رساندن به خود تمرین دهید.

بازی معمایی پرونده قتل در عمارت گنجیفا مناسب گروه سنی نوجوانان و جوانان

پرونده قتل در عمارت Murder At The Mansion یکی از بازی‌های فکری معمایی جذاب تولید شده توسط گروه گنجیفا گیمز است و بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی پرونده های جنایی محسوب می‌شود.

زیرا در صورتی که بازیکنان به سرنخ‌های بیشتری نیاز داشته باشند، می‌توانند به وب سایت گروه تولیدی گنجفا سر بزنند و بلافاصله سرنخ‌های جدیدی دریافت کنند. این بازی مناسب گروه سنی بالای 14 سال است و به صورت یک تا شش نفره قابل اجراست. اقلام موجود در پکیج نیز محرمانه است؛ پس از ذکر آنها معذوریم.

بازی معمای قتل در عمارت یک بازی گروهی حل مسئله است

در این بازی شما با پرونده جنایتی هولناک طرف هستید که در سال 1914 رخ داد و هنوز این پرونده حل نشده است. در آن سال جسد یکی از افراد ثروتمند شهر در وضعیتی غیر عادی پیدا شد؛ اما شروع جنگ جهانی باعث شد که این پرونده تا به الان حل نشده باقی بماند.

داستان از آنجایی شروع می‌شود که وصیت نامه مقتول پیدا می‌شود و نام شما به عنوان تنها وارث او در وصیت نامه ذکر شده است! پس در هر حال مجبورید که این پرونده کاراگاهی را حل کنید!

 

بازی فکری پرونده دنیای مردگان گنجفا گیمز

بازی فکری پرونده دنیای مردگان گنجفا گیمز؛ با شرکت در انواع بردگیم‌های گروهی ترسناک، فشار خون شما را بالا می‌برد و آدرنالین ترشح می‌کند، مغز شما به تدریج برای واکنش سریع‌تر و آرام‌تر، در موقعیت‌های استرس‌زا آماده می‌شود. این امر به شما این امکان را می‌دهد تا راحت‌تر با موقعیت‌های ترسناک زندگی واقعی روبرو شوید.

به طور معمول، یک بازی ترسناک و معمایی میزان بسیار بالاتری از ترس و آدرنالین را ایجاد می کند و مغز شما را تحریک می کند. این احساس را به شما القا می‌کند که گویی واقعاً در یک موقعیت خطرناک و وحشتناک هستید. این امر مغز شما را تحریک می‌کند تا حتی بیشتر پاسخگو باشد و به شما کمک کند تا در این موقعیت‌های تنش زا زندگی واقعی، بهتر عمل کنید. بازی فکری پرونده دنیای مردگان یکی از این بازی‌هاست.

بازی فکری دنیای مردگان به صورت انفرادی و گروهی قابل انجام است

بازی پرونده دنیای مردگان، برگردانی از بازی مشهور خارجی Day of The Dead است که توسط گروه تولیدی گنجیفا گیمز به فارسی برگردان شده است. این برند توجه ویژه‌ای به تولید انواع بازی‌های فکری و رومیزی ترسناک و انواع پرونده‌های جنایی دارد.

 

بازی Day of The Dead مناسب نوجوانان 14 سال به بالا و بزرگسالان است که به صورت یک تا شش نفره قابل اجراست. یک بازی با تم مرگ و دنیای مردگان!

در سال یک روز را به روز مردگان اختصاص داده‌‌اند. در چنین روزی همه مردم شهر به رقص و پایکوبی می‌پردازند. اما داستان به همینجا ختم نمی‌‌شود. در روز مردگان مسابقه عجیبی برگزار می‌شود و جایزه‌ای بسیار ارزشمند برای آن در نظر گرفته شده است. به طوری که در آن روز دیوار میان دنیای ما (زنده‌ها) و دنیای مردگان برداشته می‌شود. بازیکنان باید اسکلت‌های دزدان مشهور را بردارند و به مکانی امن که در زیر زمین ساخته شده است انتقال دهند!

 

بازی فکری یاتزی مسترگیمر

بازی فکری یاتزی مسترگیمر؛ بازی های تاسی فقط شما و فرزندانتان را سرگرم نمی‌کنند؛ بلکه به صورت غیر مستقیم مهارت‌ها و توانایی‌هایی را در شما رشد می‌دهند. همه گروه‌های سنی اعم از پیر و جوان، در بازی‌های تاسی رقابتی شرکت می‌کنند. تعامل اجتماعی و پیوندی که بازی‌های تاسی ایجاد می‌کنند، برای تقویت روابط اجتماعی و بهبود روحیه عالی است.

این بازی‌ها باعث ایجاد معاشرت می‌شوند، چه یک دور هم جمعی خانوادگی آرام باشد، یک تیم دوستانه و یا گروهی بزرگ از افراد مختلف. بازی‌های تیمی و گروهی‌ ای مثل بازی فکری یاتزی، راهی آسان برای ارتقای مهارت‌های ذهنی افراد است.

در بازی یاتزی شانس نیز مهم است

بازی فکری یاتزی Yahtzee یکی از بهترین بازی‌های رومیزی دنیاست که به دلیل محبوبیت بالای این بازی، برند مسترگیمر آن را در ایران به فارسی برگردان کرده است. این بازی مناسب برای کودکان بالای 8 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت دونفره و حتی گروهی قابل اجراست. یک بازی اصیل، سرگرم کننده و مفید، که قدمت آن به 100 سال پیش بازمی‌گردد.

محتویات پکیج بازی حاوی 2 عدد مداد، برگه امتیازات، 6 عدد تاس در رنگ‌های مختلف و دفترچه راهنما و قوانین بازی یاتزی است. در این بازی هر بازیکن باید در نوبت خود تاس بریزد، امتیازی را که می‌آورد را باید روی کاغذ یادداشت کند. این روند 13 بار تکرار می‌شود و در پایان دور آخر، امتیازات را جمع می‌کنند و کسی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد، برنده بازی خواهد شد.

خرید بازی یاتزی به آموزش مفاهیم اولیه احتمال و آمار کمک می‌کند. همچنین به تفکر استراتژیک را تقویت خواهد کرد، به صورتی که Yahtzee از بازیکنان می‌خواهد که به طور استراتژیک در مورد اینکه کدام ترکیب‌ها را هدف قرار دهند و چگونه بیشترین امتیاز را کسب کنند فکر کنند. این موضوع همچنین به توسعه مهارت‌های حل مسئله و تفکر انتقادی کمک شایانی خواهد کرد.

 

بازی فکری مونوپولی مینی نسخه فارسی

بازی فکری مونوپولی مینی نسخه فارسی؛ در این مونوپولی 1 عدد صفحه بازی، 6 مهره رنگی، 28 کارت سند مالکیت، 17 کارت شانس، 15 کارت خزانه عمومی، 32 خانه، 12 هتل، 2 عدد تاس، و اسکناس ها وجو دارد بازی فکری مونوپولی مینی از نوع بازی‌های فکری رومیزی است که مناسب گروه سنی 8 سال به بالا می‌باشد.

بازی فکری مونوپولی مناسب برای افزایش هوش مالی

در این محصول تعداد بازیکنان بین 2 تا 4 نفر می‌تواند متغیر باشد مونوپولی مینی به بچه‌ها کمک می‌کند که بتوانند خرید و فروش کرده یا محاسبه کنند که در کجا سرمایه‌گذاری کرده و کجا سود می‌کنند. طی این بازی بچه‌ها باید تلاش کنند خانه‌های خاص را در زمین‌بازی تصاحب کرده یا اجاره کنند. هر بازیکن با استفاده از تاس و کارت‌های بازی، شانس‌هایی را به دست می‌آورد تا بتواند پول و خانه‌های بیشتری را تصاحب کند. در مونوپولی کارت خوان دار که نسل امروزی بازی مونوپولی به حساب می آید یک دستگاه کارت خوان مخصوص برای دریافت ها و پرداخت ها وجود دارد. آشنایی با مفاهیمی چون سرمایه گذاری، پس انداز و قدرت خرید از اهداف آموزشی این محصول است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)