پر فروش ترین اسباب بازی های فصل پاییز کدامند؟

پر فروش ترین اسباب بازی های فصل پاییز کدامند؟
در مقاله از کودک پلاس سعی داریم پرفروش ترین اسباب بازی های فصل پاییز را به شما معرفی کنیم

اسباب بازی ها طیف بسیار گسترده و متنوعی دارند. به روش های مختلفی می توان اسباب بازی ها را دسته بندی کرد. استفاده از جنسیت کودک، یکی از اصلی ترین این روش ها است. همچنین بر اساس مدل محصول و یا رده بندی سنی، می توان اسباب بازی های مختلف را از یکدیگر تفکیک کرد. اما ما در این مقاله از کودک پلاس، قصد داریم تا برخی از پر فروش ترین اسباب بازی های فصل پاییز را به شما معرفی کنیم. لیست این محصولات می تواند به شما در انتخاب یک اسباب بازی مناسب کمک کند. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

ماشین های اسباب بازی

اصولا ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس تفکیک جنسیتی را برای انتخاب هیچ نوع اسباب بازی بین دختر یا پسر قائل نیستم، اما می توانیم بگوییم بر اساس تجربه، پسران به برخی از اسباب بازی ها علاقه بیشتر نشان می دهند یکی از این اسباب بازی ها انواع ماشین می باشد بطوری که ماشین های اسباب بازی به یکی از پرفروش ترین اسباب بازی پسرانه تبدیل شده است.

اسباب بازی پسرانه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسباب بازی های پسرانه می توانید مقاله"راهنمای جامع اسباب بازی پسرانه" را مطالعه کنید

با این تفاسیر تعجبی ندارد اگر که ماشن های اسباب بازی جز پرفروش ترین اسباب بازی ها باشد و در لیست پرفروش ترین اسباب بازی های فصل پاییز قرار بگیرد. از جمله پر فروش ترین این محصولات در کودک پلاس، می توان به ماشین دیوانه کنترلی شارژی (مدل607، مدل 9802، مدل 3045، مدل 104) اشاره کرد. این محصول شامل 4 مدل و 4 رنگ بندی مختلف می باشد، که می تواند با توجه به بودجه و سلیقه فرزند خود یک مورد را انتخاب کنید.

ماشین کنترلی طرح آفرود مدل fast car 6516 دازای چرخ های آج دار می باشد

یکی دیگر از پر طرفدار ترین های کودک پلاس، ماشین کنترلی طرح آفرود مدل fast car 6516 می باشد. این اسباب بازی پسرانه جذاب، برای بعد از 6 سالگی مناسب است. دو دیفرانسیل و دو موتور در این ماشین قرار دارند، که قدرت فوق العاده ای را برای بازی در اختیار فرزند شما قرار می دهند. بازی با این محصول می تواند باعث افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان فرزند شما شود.

جهت مشاهده انواع ماشین های موجود در فروشگاه کودک پلاس اینجا کلیک کنید

 

تفنگ های اسباب بازی

یکی دیگر از اسباب بازی هایی که در بین همه پسر بچه ها پرطرفدار است، تفنگ های اسباب بازی می باشد. این محصولات در مدل های بسیار متنوعی عرضه می شوند، که با توجه به کارایی که دارند، برای سنین مختلف قابل استفاده خواهند بود. یکی از پرفروش ترین تفنگ های بچه گانه در کودک پلاس، کلت پوکه پران تیر پرتابی همراه با صدا خفه کن مدل 21-998 می باشد. این محصول در 5 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، و توانایی شلیک تیر های فومی را دارد. اگر پسر بچه شما حداقل 8 سال دارد، می توانید این اسباب بازی را برای او تهیه کنید.

تفنگ های آب پاش باعث تخلیه انرژی می گردند

اگر به دنبال خرید یک تفنگ اسباب بازی جذاب و دوست داشتنی هستید، تفنگ پوکه پران دو لول مدل 9950 یکی دیگر از پیشنهادات ما است. این محصول که برای پسر بچه های 8 ساله و یا بزرگ تر مناسب می باشد، تیر های فومی با سری چسبونکی شلیک می کند. پوکه پران بودن این اسباب بازی پسرانه، می تواند احساس واقعی تری را به فرزند شما منتقل کرده، و او را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد. تقویت تمرکز و افزایش هوش هیجانی، از جمله مزیت های بازی با این محصول هستند.

جهت مشاهده انواع تفنگ های موجود در فروشگاه کودک پلاس کلیک کنید

حیوانات اسباب بازی

حیوانات اسباب بازی، یکی دیگر از اسباب بازی های محبوب در بین کودکان و نوجوانان هستند. از جمله پرفروش ترین های این گروه از محصولات در فصل پاییز، می توان به کوسه کنترلی شارژی متحرک در آب مدل YDF980R اشاره کرد.

کوسه کنترلی شارژی

برای استفاده از این اسباب بازی، حتما باید آن را درون آب قرار دهید. اگر فرزند شما 8 سال و یا بیشتر دارد، می توانید این محصول را برای او تهیه کنید. از جمله مزیت های بازی با این کوسه کنترلی، می توان به افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان فرزند شما اشاره کرد.

اگر به دنبال یک محصول جذاب اما در عین حال مقرون به صرفه هستید، ما به شما ماهی اسباب بازی چرخ دنده ای مدل YJ-3034 را پیشنهاد می کنیم. این محصول که یکی از محبوب ترین های موجود در کودک پلاس می باشد، یک مدل موزیکال و حرکتی است.

ماهی اسباب بازی

چرخ دنده های متحرک، موسیقی، چراغ های جذاب و چرخش این ماهی باتری خور به دور خود، می تواند فرزند شما را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد. بدنه این اسباب بازی موزیکال از جنس پلاستیک بوده، و کیفیت قابل قبولی در برابر ضربه و فشار دارد.

 

عروسک

عروسک یکی از مهمترین اجزای اسباب بازی در میان اسباب بازی دخترانه است اگر چه که پسر بچه ها هم می توانند از عروسک در بازی های خود استفاده کنند ولی معمولا عروسک ها در میان دختربچه ها خیلی محبوب تر هستند.

پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع اسباب بازی های دخترانه مقاله "راهنمای جامع اسباب بازی دخترانه" را مطالعه فرمائید

یکی از اجزای جدایی ناپذیر سرگرمی دختر بچه ها، عروسک ها هستند. یکی از اسباب بازی های پرفروش فصل پاییز عروسک ها هستند. عروسک موزیکال چرخشی آنجل مدل 2288 یکی از همین عروسک های پرفروش می باشد. این اسباب بازی یک محصول باتری خور است، که می تواند با چرخش ها، موسیقی و چراغ های خود، فرزند شما را برای ساعت ها سرگرم کند. همچنین حرکت های عروسک آنجل، می تواند باعث تشویق فرزند شما به تحرک جسمانی شده، و از این طریق تاثیر مثبتی بر سلامت او داشته باشد. برای راه اندازی این اسباب بازی دخترانه، به 3 عدد باتری قلمی نیاز خواهید داشت.

عروسک های پولیشی باید آنتی آلرژی باشند

یکی دیگر از عروسک های پرفروش در چند ماه گذشته، عروسک پری دریایی بزرگ مدل collee-doll-5544b می باشد. این محصول برای سنین بعد از 3 سال مناسب است. این عروسک بدنه ای گوشتی دارد، و مو های آن دوخته شده هستند. همچنین دست و پای این اسباب بازی دخترانه متحرک بوده، و می تواند آزادی عمل بسیار خوبی را برای بازی در دسترس دختر شما قرار دهد.

 

لگو و ساختنی

وقتی فرزند شما در ساخت اسباب بازی خود نقش داشته باشد، استفاده از آن محصول برای او سرگرم کننده تر خواهد بود. همین مسئله یکی از دلایل اصلی محبوبیت لگو ها و ساختنی های اسباب بازی، در بین سنین مختلف است. لگو هلیکوپتر سری آرشیتکت مدل JISI-3107 یکی از آن ساختنی هایی می باشد، که توانسته در ماه های گذشته، نظر بسیاری از مشتریان کودک پلاس را به خود جلب کند. شاید بتوان چند مدلی بودن را، اصلی ترین دلیل محبوبیت این محصول در نظر گرفت. فرزند شما می تواند با 145 قطعه موجود در بسته بندی این محصول، 3 مدل مختلف اسباب بازی شامل هلیکوپتر، هواپیما و قایق را بسازد.

پازل ها موجب تقویت تمرکز می شوند

یکی دیگر از لگو های محبوب در کودک پلاس، لگو 3 مدلی موتور آرشیتکت مدل DECOOL-3109 می باشد. این اسباب بازی پسرانه نیز مانند نمونه قبل، یک لگو چند مدلی است. در بسته بندی این محصول 129 قطعه قرار دارد، که با استفاده از آن ها، 3 مدل موتور مختلف قابل ساخت می باشد. این لگو محصولی از برند دکول بوده، و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود قطعات کوچک و قابل بلعیدن، لگو ها را نباید در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید.

برای اطلاع از انواع لگو می توانید مقاله با عنوان "راهنمای جامع خرید لگو دخترانه و لگو پسرانه" را بخوانید

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)